"Kapıyı neden kilitlediniz?"
Sorumu duymamazlıktan gelen Bayan Kim yavaş adımlarla yanıma geldi ve üzerime eğildi. Ben kafamı geri çektikçe o bana yaklaşıyordu ve en sonunda elleriyle yüzümü sabitledi. "Biliyorsun Manoban, kimsesiz çocukları çok da umursamazlar." Nefesini hissedebiliyordum. "Yakında derslerin kötü olduğu için seni okuldan atacaklar."
Duyduğum şey kalbimin hoplamasına sebep olmuştu. Ellerini saçlarımda ve yüzümde gezdiren Bayan Kim, konuşmaya devam etti. "Ancak ben seni bu durumdan kurtarabilirim."
Elleri yüzümden boynuma indiğinde ayağa kalkmak istedim. Ayağa kalkıp bu odadan, bu okuldan siktir olup gitmek istedim, ancak sikik kadın kollarımdan tutup hareket etmemi engellemişti. "Eğer bana itaat edip istediklerimi yaparsan, zevk almamı sağlarsan Manoban... ben de senin okulda kalmanı sağlarım."
Midem bulanmaya başlamıştı. "İğrençsiniz. İğrenç ve sapıksınız. Sizden nefret ediyorum. Sizi şikayet edeceğim." Tekrardan kalkmak için hareketlendiğim sırada yanağıma yediğim tokatla neye uğradığımı şaşırmıştım. Resmen şoka girmiştim ve kıpırdayamıyordum. Sanki uyku felcine yakalanmış gibiydim.
Bayan Kim'in elleri tişörtümden içeri girip belimi okşamaya başladığında çığlık atmak için dudaklarımı araladım ancak benden önce davranıp ağzımı kapattığında gözyaşlarım çaresizce yanaklarımdan süzülmeye başladı. Kendimi hiç olmadığım kadar sahipsiz ve çaresiz hissediyordum. Ailem beni terk ettiğinde bile bu kadar yalnız hissetmemiştim.
"Aklını kullan Manoban. Sana kimse inanmaz, beni odama kilitleyip bana saldırdı derim. Okuldan atılmakla kalmazsın aynı zamanda siciline de işler ve üniversiteye giremezsin." Ağzımı serbest bırakıp tekrardan belimi okşamaya başladığında tek yapabildiğim şey lanet bir bebek gibi ağlamaktı. Elleri bacaklarımın arasını bulduğunda ağzımdan bir hıçkırık kaçtı.
"Bebek gibi sızlanmayı kes. Eğer bana uyarsan sende zevk alacaksın ve bir an önce bitecek." Üzerimden çekildiğinde rahatlamıştım, derin bir nefes aldım. Bittiğini düşünüp ayağa kalkmak için hareketlendim ancak Bayan Kim ellerini kendi tişörtünün eteklerine götürüp üstünden çıkarınca daha yeni başladığını anladım. Aldığım her nefes ciğerlerimi deliyordu sanki. Üzerindeki bütün kıyafetlerden kurtulduktan sonra elimi tutup kendi bacak arasına götürüp bastırdı. "İşte böyle Manoban. Uzun sürmeyecek. Eğitim hayatın için sana yardımcı olmaya çalışıyorum sadece. Sana iyilik yapıyorum."
Ben ağlarken o zevkle gülüyordu, elimi tutup zorla hareket ettirirken istediği verimi alamamış olacaktı ki yine sert tokatını yanağımla buluşturdu. "Düzgün yap şunu!" iğrenerek ve bebek gibi ağlayarak ellerimi hareket ettirmeye başladığımda inledi ve tekrardan üzerime eğilip fısıldadı, "Eğer bundan birisine bile bahsedecek olursan, bana saldırdığını ve zorla benimle birlikte olduğunu söylerim. Sana dava açarım ve seni yaşatmam."
***
rosie: laaaliiisaaaaaaa (19:37)
rosie: içecekler ve film hazır
rosie: seni bekliyoruz (19:48)
rosie: ben ve ayıcıklarım. ve filmimiz ve içeceklerimiz VE VE VE EN ÖNEMLİSİ BEN!!!!!!!
rosie: of kaç saat sürecek bu ceza (20:43)
rosie: lalisa manoban!! unuttun mu yoksa film gecemizi? (20:52)
rosie'den 4 cevapsız çağrı
rosie: neredesin? (21:01)
rosie: kaç saattir bekliyorum, filmi bile seçtim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mademosielle noir / chaelisa gxg
Short Story+82**: mademosielle noir'in hikayesini bilir misin? (04:13) gxg