▪︎18

144 17 1
                                    

Lalisa'dan;

Başardık. 

Gerçekten başardık.

Rosie kollarını boynuma dolamış ağlıyordu ve benim de ondan farksız bir yanım yoktu.

Ji-su, müdür Bay Kang'ın odasına girip bilgisayarını bulduğunda henüz açılmamış olduğunu görmüş. Şifre vardır diye korkmuş ancak işler tam da istediğimiz gibi gitmiş. Kayıtlar adı altında bir klasör bulan Ji-su, en yeniden en eskiye doğru sıralanan kayıtları bulmuş ve benim ona verdiğim zaman ve mekan bilgilerini kullanarak Bayan Kim'in odasındaki kamera kayıtlarına ulaşmış. Dediğine göre fazla izlememiş, buna gerçekten minnettarım. Ancak Bayan Kim'in üzerimde baskı kurduğu, bana attığı sayısız tokat ve benim çaresizce ağlayıp sızlanışlarım kamerada net bir şekilde görünüyormuş. 

O yüzden tam da şu an polis karakolunda ifadelerimizin onaylanmasını bekliyorduk. Ayrıca birazdan okula hem Bayan Kim'i hem de Bay Kang'ın bilgisayarındaki kayıtları almak için bir ekip gidecekmiş.  

Gözyaşlarımı asla tutamıyordum. Birinin yerini hemen bir diğeri anında dolduruyordu. Belki de ömrümde hiç olmadığı kadar mutlu hissediyordum kendimi. O sırada komiserin odasından çıkan bir memur ifadelerimizin onaylandığını ve artık gidebileceğimizi söylemek için yanımıza geldi ancak biz Bayan Kim'in gelmesini beklemek istedik. Ben gerçi. Ve Rosie ile Ji-su da beni tabi ki yalnız bırakmak istemedi.

Yaklaşık 20 dakika sonra karakolun kapısından sinirden küplere binmiş bir halde Bayan Kim ve iki polis memuru girdi. Kadın direkt üzerime geldi.

"Sen bittin Manoban, odamda bana saldırıp beni zorla soyduğunu herkese anlatacağım. Bana zorla sahip olduğunu, bana uyguladığın şiddeti bir bir anlatıp hakkımı arayacağım. Senden korkmuyorum."

"Bayan Kim, odanızdaki kamera çalışıyordu." Gözleri kocaman açılan kadın, şaşkınlıktan ve korkudan tek bir kelime bile edememişti.

"Hayır, gerçekten bu kız odamda zorla bana sahip oldu. Eğer soyunup onunla ilişkiye girmezsem beni okula rezil edeceğini söyledi, beni tehdit etti ve videoya aldı!"

Ji-su beni Bayan Kim'den uzaklaştırdı ve ona sert bakışlarını attı. "Nasıl da rahat yalan söyleyebiliyor. Çok da inandırıcı çünkü kendi yalanına kendisi de inanıyor. Kayıtlar olmasaydı işimiz hiç de kolay olmazdı." Ne yazık ki Ji-su haklıydı. Şans bu sefer benden yana olmuştu.

***

Şu bayan kim olayını çok uzatmak istemedm oh sürünsün içerde psikopat karı

mademosielle noir / chaelisa gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin