roseanne: hey bugün bir şeyler yapmak ister misin (08;10)
noir: beni şaşırtıyorsunuz rosie hanım (09:01)
roseanne: sadece seni daha iyi tanımak istiyorum
noir: bunu dediğin iyi oldu çünkü ben de aynısını soracaktım
noir: o zaman 10 gibi hazır ol seni almaya gelirim
noir: kahvaltıya gideriz
noir: sonra da ne yapacağımızı ayarlarız
roseanne: anlaştık
roseanne: görüşürüz lalisa
noir: görüşürüz rosie
***
Aynada son bir kez görünüşüme baktıktan sonra evden çıktım ve merdivenin basamakalarından ikişer ikişer inerek apartmanın kapısını araladım.
Lalisa görünürde yok gibiydi, zaten saat de henüz 10'a gelmemişti.
Tam telefonumu çıkarmaya yeltelenmiştim ki izlendiğimi hissettim. Bununla eş zamanlı olarak da Lalisa zıplayarak yanıma geldi. "Güüünayyydınnnnnnnnn!"
Neşesi bulaşıcıydı, hemen aynı şekilde cevap verdim, "Sana da günaydınnn, erkencisin?"
Soruma ilk başta cevap vermedi, beni süzmekle meşguldü ancak bu beni rahatsız etmedi, aksine hoşuma bile gitmişti.
"Sen de erkencisin."
Bu sefer cevap vermeyen bendim, siyah bir kot pantolonla yine aynı renk bol bir tişört giymişti ve ona gerçekten de çok yakışmıştı.
"Evet, işim erken bitti."
Kafasını sallayarak beni onayladıktan sonra apartmanın önünde duran ancak şimdiye kadar fark etmediğim küçük arabanın sürücü koltuğuna doğru ilerledi.
"Senin mi?"
Gülümsedi, gülünce gerçekten de çok güzel oluyordu. Aslında gülümsemese de güzeldi, aman ne diyorum ben?
"Evet, benim ilk ve tek aşkım."
İlk derken?
Sorgulamadan arabaya bindim ve emniyet kemerlerimizi taktıktan sonra yola koyulduk.
Arabayı çok güzel kullanıyordu, bu da onun yanındayken rahat olmamı sağlıyordu. Aslında onun yanımda rahat ve güvende hissetmemin araba kullanabilmesiyle uzaktan yakından alakası yoktu, sadece kılıf bulmaya çalışıyordum.
"Ee nereye gitmek istersin?"
Sorusuyla durakladım, az önce bana fikrimi mi sormuştu? Gerçekten fikrimi merak mı ediyordu? Jennifer ile birlikteyken fikrimin sorulmamasına alışmıştım. Ancak şimdi, kendimi değerli hissetmeye başladım.
"İleride güzel bir kafe var, kahvaltıları gerçekten çok güzel oluyormuş diye duydum. Oraya gidip deneyebiliriz?"
"Çok iyi fikir, sen tarif edersin." Kafamı sallayarak onu onayladım ve yola odaklandım.
O yola odaklanırken yan profilini izlemeye daldım, hipnoz ediciydi. Okulda zorbalığa uğramasının tek sebebi Taylandlı olmasıydı, yoksa Jennifer çoktan onu ağlarına düşürmeye çalışmıştı bile.
Çok güzel, gerçekten çok güzel.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mademosielle noir / chaelisa gxg
Short Story+82**: mademosielle noir'in hikayesini bilir misin? (04:13) gxg