03.07-Veszély fenyegeti az iskolát

813 20 2
                                    

[15+ tartalmaz az eleje.]

Reggel mire keltem? Kurvára lüktetett a nyilásom. Lassan felültem az ágyon, full kócos hajjal, megdörzsöltem a szemem és próbaltam felfogni, hogy hol vagyok. A takarót, azért a mellemre húztam, mert kitudja, hogy ki van ébren.

-Hogy ment az együttlét?-hallottam Blaise hangját.

-Annyit tudok, hogy...-Várjunk..-KI VAN ITT A SZOBÁBAN?!-kiabáltam.

-Ne üvőlts Baba.-mormolta mellettem Draco.-Takarodsz ide vissza.-rántott vissza maga mellé, mire alulra nyúltam, de túl feltűnően.

-Ő...Lauren jól vagy?-kérdezte Márk.

-Hogyne.-mondtam, mire magam mellé néztem, de Dracot sehol nem láttam és alul hirtelen megéreztem a nyelvét az érzékeny részemen és igen hülye fejet vágtam.-Draco bazdmeg.. Miért csinálod ilyen kurva jól...?!

-Lauren?-kérdezte Blaise, mire Draco benyomta egy ujját, az alsó lyukamba és még hülyébb fejet vágtam.

Mi a szerencse? Semmi nem látszik Dracoból, mert pont úgy van, hogy semmi nem látszik belőle.-Ezt miért mondtam szerencsének?

-Valami veled nem stimmel.-mondta Márk fura fejet vágva.

-De, minden jóh...-ekkor kicsusszant egy nyökés a számon, mert Draco a nyelvét bejjeb dugta és alulra is még egy ujját bedugta és a szám elé kaptam.

-Lauren?-kérdezte Pansy furcsán.-Alul van baj?

-Nincs semmmiii...-nyújtottam el a szót, mert a nyelvével elkezdett körkörösen mozogni és a két ujját ki-be mozgatni.-Kurva életbe Draco...

-Hol van Draco?-kérdezte Márk, mire éreztem, hogy Draco mégjobban nyomja belém a nyelvét és az ujjával is egyre bejjeb megy és már az ajkamba haraptam.

-Jó kérdés.-mondta Blaise.

Kettő kezemmel a takaró alá nyúltam, az egyikkel csiklómat kezdtem izgatni, míg a másikkal a szőke hajába szorítottam.

Hirtelen a végén éreztem magam, mire lábamat Draco köré csavartam és a nedvem találkozott Draco nyelvével.

-Lauren te n...-ekkor elakadt Márk hangja.-TE MI A FASZT CSINÁLSZ?!-kiabálta el magát, mire mindhárman rám néztek.

-A KURVA ÉLETBE IS DRACO!-kiabáltam el magam, mire Draco felbukkant a takaró alól kuncogva.

-TE A HUGOMAT KÉNYESZTETTED ITT ELŐTTÜNK?!-nézett ránk Márk, közben megemelte a hangját.

-Baj?-emelte fel a szemöldökét mosolyogva.

-Igen, mert lüktet mind a kettő lyukam és még a lábam is fáj.-néztem rá mérgesen.

-Ebből adódik, hogy egy SexIsten vagyok.-büszkékedett Draco, mire szemet forgattam, kiakartam szállni az ágyból, de legurultam és igen...-LAUREN!-szólt rám Draco és nagy zuhanással, takaróval együtt ugrott rám.

-Asszem...-kezdte volna Blaise, ki nagy szemekkel nézett rám, de Pansy eltakarta a szemét.

-Most elfelejted.-sziszegte Draco, ki közben engem takart.-Csak enyém a teste, senki másé.-vicsorgott.

-Menjetek a fürdőbe ti ketten.-mondta Márk és szinte Blaise és Pansyt a fürdőbe dobta.-Öltözzetek fel gyorsan.-ült le az ágyára és Draco nagy szemekkel nézett.-Láttam már a hugom meztelenül, ne nézz így rám.-dőlt hátra az ágyon.

Draco felkelt elkezdett öltözni, mire felálltam, de el is vesztettem az egyensúlyom és Draco kezei közé estem.

-Többet így nem baszol meg.-néztem rá mérgesen.

Utálat vagy szerelem? [Draco Malfoy F.F] 18+ Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ