05.13-"Eljött az idő" 𝙸𝙸𝙸.

155 6 1
                                    

~Harry szemszöge~
(Egész rész alatt)


Rettenetesen fájt. A szemem láttára. Előttem. Soha nem éreztem ekkora fájdalmat. Csak kapáloztam Lupin kezei között. Utána akartam menni. Megakartam ölni Bellatrix-t. Csak sírni tudtam abban a pillanatban. Még magamhoz akartam ölelni. Úgy halt meg, hogy megvédett. Hogy az életét áldozta értem.

Elnéztem jobbra, mire kiszúrtam a gyilkosát. Ott nevetett és mosolygott, majd elkezdett menekülni. Kitéptem magam Lupin kezei közül és elkezdtem utána futni. Megakartam ölni azt a rohadékot.

-Megöltem Sirius Black-et!-nevetett és én csak futottam utána.-Te vagy a fogó!-nevetett.

-Crucio!-kiabáltam, majd Bellatrix hátra esett.

Oda futottam és adta azt, hogy ő mennyire fél. Megakartam ölni, de egyszerűen képtelen voltam kimondani az átkot.

-Azt akarni is kell Harry.-hallodtam meg Voldemort hangját.-Megölte őt. Megérdemli. Tudod a varázsigét Harry!-erősködött, miközben Bellatrix könyörögve nézett rám. Egyszerűen még Lauren volt előttem. Hogy ő is egy anya, de mégis bennem volt, hogy megakarom ölni. Majd ekkor Voldemort megjelent mögöttem és Bellatrix elkezdett nevetni.-Tedd meg!-utasított. Hátra néztem és rá emeltem a pálcám, de ő a kezével ki is röpítette azt a kezemből.-Lám!-néztünk egymással farkas szemet.-Gyenge vagy!-majd ekkor Dumbledore megjelent mögöttem.

-Badarság volt ma eljönni ide Tom!-mondta az igazgató nyugodtan.-Az Aurórok már úton vannak.

-Mire megjönnek én addigra messze járok. Maga meg!-kezdett el mosolyogva hátra felé sétálni Voldemort.-Halott lesz.-mondta nagyképűen.

Dumbledore fére lökött, hogy biztonságba legyek, Bellatrix eltűnt a tűzben és Dumbledore elkezdett párbajozni Tom-mal. Tom próbált megölni, én pedig a fejemet védtem, de Dumbledore is védett. Majd hirtelen Tom egy tüzet lött fel, amiből egy kígyó lett. Megpróbált letámadni, de Dumbledore elém állt és kivédte. Elpusztította a tüzes kígyót, majd a vízzel kezdett el harcolni. Oda akartam menni, de Dumbledore vissza lökött, mikor a vizes buborékból kiszabadult. Hirtelen egy nagy üvegtörés és mindd felénk kezdett el szállni, de Dumbledore kivédte, hó lett belőle és Tom mérgesen nézett. Tom eltűnt, majd annyit éreztem, hogy valaki belém száll, nem vagyok ura a testemnek és földre estem. Dumbledore pedig félve nézett rám.

-Látod! Vesztettél vénember!-mondta Tom az én testemből.

Hirtelen az emlékek györtöktek, martak belűlről. Az elejétől fogva az életemnek. Fájt belül, egyszerűen széttépett, de ez hirtelen elmúlt és újra magam uraltam a testem.

-Harry! Jól vagy?-kérdezte Dumbledore, mire hátra néztünk és Tom ott állt, de más is történt.

A zöld tűz fellobbant és Voldemort lánya, Lauren jött elő. Mellette a kígyója és az a nézés. Szivem szerint ott elátkoztam volna magamat, hogy haljak meg pár másodpercen belül. A barátaim is megjöttek, akik rémülve néztek. Majd hátul az aurórok és csak nézte mindenki őket.

-Megöletted!-szólt mérgesen az apjára.

-Megkellett.-válaszolt nyugodtan.

-CRUCIO!-indított pábajt Lauren az apjával és mindenki meglepődve nézett.

Tom kivédte a varázslatot, de ő is szort átkot. Egymással harcoltak és mindenki döbbenve nézett. Folytak egymás után az átkok, mint a vízfolyás és mindenki pislogva nézte, hogy a két leggonoszabb varázsló egymással harcol.

-Expecto Patronum!-kiáltotta el magát Lauren, mire egy sárkány jött ki a pálcájából, de senki nem ismerte fel, hogy melyik állat az.

-Megtudod csinalni.-mondta az apja nevetve.

-Legalább nekem még van szívem, nem úgy mint neked!-ment a sárkány Lauren mögé és elkezdte a száját kinyitni.-AVADA KEDAVRA!-kiáltotta el magát, mire a sárkány is tüzelni kezdett.

-AVADA KEDAVRA!-kiáltotta vissza az apja és mindenki meghökkenve nézte.

Lauren varázsereje erősebb volt, mint az apjá-é, aki hirtelen kiállt az átok alól, majd eltűnt. A sárkány vissza ment Lauren pálcájába és rám nézett.

-Megteszem amire Sirius kért.-mondta a fejembe, majd eltűnt.

-Utána!-szólt a vezér Aurór.

-Ne!-mondtam, majd kérdően néztek rám.-Nem érdemli meg.-mondtam, majd csak mosolyogva néztem Lauren hűlt helyét.

Utálat vagy szerelem? [Draco Malfoy F.F] 18+ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora