05.02-A bíróság napja

258 12 3
                                    

Arra kelek fel, hogy valami kopogtatja az ablakot.

-Kuss már.-morogtam a párnába, mire egyre hangosabb volt a kopogás.-Ahjj, mi a f...-keltem fel mire kitágult a szemem mikor az ablakra néztem.

Dumbledore baglya volt az ablaknál és az üveget kopogtatta a csőrével, miben egy levél volt. Kikeltem az ágyból, kinyitottam az ablakot, kivettem a csőréből a levelet és a bagoly elrepült. Kibontottam a levelet, elolvastam és egy szempillantás alatt a konyhába voltam, ahol anyukám az ebédet főzte.

-Jó reggelt kicsikém.-mosolygott rám, de el is hervadt a mosolya.-Baj van?-kérdezte kicsit aggódva nézve rám, mivel eléggé kapkodtam.

-Harry-vel történt valami.-ettem gyorsan a reggelimet.-Be kell menjek a Minésztériumba.

-Jézusom.-hallottam meg a testérem hangját mögöttem.-Mit csinált ez megint?

-Tudnám is, de mennem kell.-csettintettem és a szokásos fekete szettem rajtam teremt.-Majd jövök.-mondatom befejeztével elhopponáltam a Minisztériumba.

Gyors léptekkel mentem a lift felé, ahol sikeresen elkaptam pont egy liftet, ahol lementem az adott szintre és megláttam a folyosó végén Dumbledore-t és Harry nevelő szüleit.

-Mi történt?-rohantam Dumbledorehoz. Elmesélte Dumbledore a történteket, mire kikerekedett a szemem.-Basszus.-suttogtam.

-Azért hívtam önt is, hogy segítsen még érveket adni.-mondta.

-Meglesz.-mosolyogtam.

Dumbledore bement a bíróságra, míg én kint hallgattam a történteket. Igen csak közbe vágott a bíró Harry beszédének, mit egy szemöldök felvonással díjaztam.

-De csak a Dementorok miatt csináltam.-mondta Harry, mire hallottam, hogy sokan összesúgtak.

-Dementorok?-kérdezte egy nő.-Little Whinging?-kérdezte.-Most én jövök.

-Igen.-mentem be a terembe, mire sokan rám kapták a fejüket.

-Lauren?-suttogta Harry.

-Voltak ott Dementorok, ahogy más helyeken is. Az otthonomnál is volt egy-kettő, mit patrónus bűbájjal elüldöztem őket, de van engedélyem, hogy használjak varázslatot iskolán kívűl.-álltam Harry mellé.

-Ez csak elmésülés.-mondta Caramel.-A muglik nem látják a Dementorokat nem igaz fiam? Szerencsés körülmény.

-Igazat mondok.-mondta Harry.-Két Dementor jött és...

-Elég.-vágott közbe Caramel.-Kiverem a pofáját.-Bocsánat, hogy félbeszakítom a mesét...

-Sokszor közbe vágott.-vágtam közbe.

-Parancsol Ms.Lightningfoy?-kérdezte Caramel.

-Jól hallotta.-mondtam.-De tessék. Maga a bíró.-szóltam.

-Ahoz, hogy Potter meséjét alátámasszuk, kell egy tanu.-emelte ki Caramel a "tanu" szót.

-Bocsásson meg Miniszter, de történetesen van kettő tanu.-szólt Dumbledore.-Lauren és az egyik Little Whinging lakó.

Harry hátra ült a padokba, leültem mellé, míg az asszony, aki a Little Whinging-be lakik a székbe ült.

-Egy alagútban zajlott le a támadás.-kezdte a nő.

-Te is ott voltál?-suttogta Harry.

-Dehogy.-néztem rá.-Épp otthon voltam és úgy kaptam a hírt. Inkább figyelj, nehogy az Azkabanba juss.-szóltam mérgesen.

-Nem véletlen az ami történt.-szólt Dumbledore, mire felkeltem Harry mellől és lementem.

-Khehem.-szólt egy vinnyogó hang.-Ez ki a faszom?-Bizonyára félre értem a szavait Professzor.-szólt egy kövér, pink ruhában öltőzött nő, aki fekete ruhában volt.-A Dementorokat, mint tudjuk, a Mágiaminisztérium ügyeli és tudom, hogy butaságnak hangzott de, egy pillanatig, mintha ön arra célozna,...-beszélt részletekbe.-...hogy a minésztérium küldte a Dementorokat, a fiúra.-mesélte.

-Igen aggasztó volna, ha így szólt volna Dumbelodre.-mondtam és rám néztek.-Épp ezért gondoljuk Dumbledore, hogy a minisztérium alaposan kigondolja, hogy mit keresett két Dementor ilyen messze az Azkabantól. És mért hajtottak engedély nélküli támadást.-mondtam.

-Megjegyeznem nekem van is egy sejtésem.-mondta Dumbledore, Caramelhez ment és sugdolózni kezdtek. Dumbledore rám nézett.

-Ha kell, szólj bele.-súgta a fejembe, mire bólintottam.-Ami Harry Pottert illeti.-járkált Dumbledore oda-vissza.-A törvény azt is kimondja, hogy közvetlen életveszélyes esetben muglik előtt is szabad bűbájt használni.

-Ha szükséged meglehet változtatni a törvényt Dumbledore.-emelte meg a hangját Cornelius.

-Hogyne.-kezdtem bele és rám nézett mindenki.-Lehet büntető bíróságon, egy olyan komoly ügyet tárgyalni, mint egy kiskorú, mint én...-mutattam magamra.-...bűbáj gyakorlása.-néztem Harryre.-Ha önök is, gyerekek lennének, tudnának patrónust idézni és Dementorok jönnek, letámadják önöket mit tennének, ha ott van egy mugli ismerősük vagy akármilyen mugli. Engedjék, hogy megkapják mind a ketten a Dementor csókot vagy megvédi magát és a muglit egy patrónus bűbájjal. Melyik lenne a legjobb előny őszintén? Gondoljanak bele Harry helyzetébe, hogy miért választotta azt, hogy patrónust idézzen? Azért választotta, hogy a mostoha testvérét és magát is megvédje.-érveltem.

Sokan sugdolózni kezdtek, miközben én Merlinhez imádkoztam, hogy mentsék fel Harryt és had mehessek el innen végre.

-Ki szavaz a vádlott megbűnhődésére?-kérdezte a nő, aki kérdezte a Dementorokat. Sokan nem jelentkezdtek, de végül Cornelius és pár ember felemelte a kezét, köztük a pinky nő is.-És ki szavaz arra, hogy mentsük fel a vádlottat, minden vádpont alól?-kérdezte, mire azonnal felrakta a maradék ember a kezét, köztünk a nő is, aki tanuként van itt. Ekkor Caramel sóhajtott.

-A vádlott nem bűnős.-csapta le a kalapácsát, mire Harry elmosolyodott és Dumbledore-ral, azonnal indultunk kifelé.

Mentem, de valaki hátulról megfogta a kezem és hátra néztem.

-Köszönöm.-mondta Harry, mire kiszedtem a kezem a kezei közűl.

-Ez volt, az utolsó, hogy kisegítettelek valamiből. Figyelj oda, hogy mit csinálsz és addig örülj, míg itt vagyok és segítelek.-sziszegtem és elindultam kifelé.

Tiszta ideges voltam. Láttam mindent, hogy futnak el, miközben a Dementorok támadták őket. Mi jöhet még?


Sziasztok!
Nos megint egy kisebb rész, de ahogy tudok minel előbb hozom őket és boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek! <3

Utálat vagy szerelem? [Draco Malfoy F.F] 18+ Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon