03.14-Vissza az időbe 𝙸𝙸.

364 16 0
                                    

-Lauren.-hallottam Hermione hangját.

-Mecsinálta.-suttogtam és kinyitottam a szemem.

-Végre. Gyere.-segített fel.-Sietnünk kell.

-Miért?-értetlenkedtem.

-Elkapták Siriust és megkapja a Dementor csókot.-mondta Harry.-De nem vagy jó bőrben, hogy elgyere.

-Szerinted mi a fenéért mentem utánatok, változtam át és mentem Lupin után?-kérdeztem, mire felvonta az egyik szemöldökét.-Hogy megvédjelek titeket igen okos.-ezzel leszálltam az ágyról, de egyből fájdalom ütött a lábamba és felszisszentem.

-Lauren.-fogott meg Hermione.-Jézusom. Mi történt a lábaddal?-kérdezte.

-Legyen az mindegy.-ekkor kinyílt az ajtó és Dumbledore jött be.

-Nem engedheti igazgató.-szólt Hermione, ahogy oda ért hozzánk.-Sirius nem gyilkos.

-Így van uram.-jött mellém Harry.-Sirius ártatlan.

-Igen.-szólt mögülönk Ron és arra fordultunk.-Makesz a gyilkos.

-Makesz?-tette fel a kérdést Dumbledore.

-Igen.-válaszoltam és rám nézett.-Valójában Sirius még mielőtt az Azkabanba került, ő segített nevelni még a volt szüleimnek és mikor az Azkabanba került, Peter Pettigrew felvett egy álcát, ami egy patkány volt és az volt Makesz, Ron egere.-magyaráztam.

-Kérem hidjen nekünk.-mondta Hermione.

-Én hiszek önöknek Ms.Granger, de ilyen fiatal varázslóknak nem hiszem, hogy bármi menne.-mondta Dumbledore.

-Itt van Lauren.-mondta Harry.-Ügyes boszorkány, bármilyen átkok, bűbájt és varázslatot ismer, mint mi.

-Még én sem tudok annyit, mint Lauren.-mondta Hermione.

-Rendben.-sóhajtott Dumbledore.-Az idő titokzatos dolog és veszélyes, ha azzal játszanak.-indult meg a kijárat felé.

-Arra gondol?-kérdeztem, mire felénk fordult.

-Igen.-mondta.-Sirius a legfelső toronyban van.-kezdett a harang harangozni.-Tudjátok mind a ketten a szabályokat.-nézett Hermionéra és rám Dumbledore.-Senki nem vehet észre. És mindenképp térjetek vissza az utolsó harangozás előtt, különben a legszőrnyűbb következményekkel kell számolnunk.-nézett rám Dumbledore.-Vigyázz rájuk.-mondta, mire bólintottam.-De ha sikerrel jártok, két ártatlan embert is megmentetek.-mielőtt elindult volna, még ránk nézett.-Három pörgetés elég lesz.-mutatta és kiment.

-Mi a kén kövér ménkőről beszélt?-kérdezte Ron.

-Tökfilkó, szerinted mit mutogattam neked és Harrynek.-szabadítottam ki a kezemet Hermione kezéből.-Csak egy pördítés és kész.-mutogattam.

-Bocs, Ron, de mivel nem tudsz járni.-vette elő a nyakláncát.

-Lauren se tud.-mutogatott rám.

-Vicces vagy.-ezzel a lábamhoz hajoltam, kezemet ráraktam és lehunytam a szemem.

Erős fájdalom nyilalt a lábamba, mire felszisszentem.

-Lauren, te mit csinálsz?-kérdezte Harry.

Mikor a fájdalom elmúlt, elvette a kezem, kinyitottam a szemem és össze lett varva a sebem.

-Nem húzza ki sokáig, de megteszi.-álltam fel és Hermire néztem.

Átrakta rajtunk a nyakláncot, mire Harry hozzá akart érni, de Hermione rá csapott a kezére.-Az szép.-Megpörgette az orát és folyamatosan mentünk vissza az időbe. Mikor vissza mentünk, leszedte az órát rólunk és a nyakába rakta.

Utálat vagy szerelem? [Draco Malfoy F.F] 18+ Where stories live. Discover now