Milyen nap van ma? Ma van karácsony előtt utolsó nap. Holnap reggel fogunk ajándékokat kapni, mit nagyom várok, hogy félköszöntsem a barátaimat.
Boldogan mentem reggelizni és nem nagyon érdekeltek a szempárok. Na de! Térjünk vissza aznapi estére, mikor ugye megmutattam önmagam.
Azóta sok minden történt. A mai napig nem hallok vissza semmit, hogy itt járt volna Lauren Riddle, azaz én, aminek örültem, mert nem volt kedvem újra végig nézni Malfoy fejét. Apropó Malfoy...
Amióta az-az eset volt, kicsit többet vagyunk együtt. Megesik, hogy elmegyünk ketten sétálni, beszélgetüni és nagyon jól kitudok kapcsolodni, de mikor Harryék is ott vannak... Nem tud leállni, hogy ne szóljon be.
Leértem a nagyterembe, ahol már épp reggeliztek a diákok. Lehuppantam Oliver és Alicia közé, kik nagy szemekkel néztek, hogy ilyen boldog vagyok.
-Nicsak, valaki nem bal lábbal kelt kivételesen.-mondta Ron, kivételesen nem tömte a kaját az arcába.
-Kösz. Nem akarod mindig megjegyezni, hogy mikor kelek jobb vagy esetleg bal lábbal?-kérdeztem nevetve.
-Megemlítheti.-nevett Hermione is.
-Kedves gyerekek!-hallottam Dumbledore hangját és a tanári asztal felé néztem.-Ma 12 órakor indul a vonat, tehát aki otthon szeretné tölteni az a déli vonattal haza mehet. Viszont, aki itt szeretné tölteni a szünetet öremmel látjuk. Most pedig jó étvágyat!-ezzel tapsolt és az ételek megjelentek az asztalon.
-Ki megy haza?-kérdeztem egy kis piritós pakolva a tányéromra.
-Én haza megyek.-mondta Hermi.
-Én itt maradok.-mondta Ron.
-Legalább nem kell otthon...-kezdte Fred.
-...elviselni a hülye fejed.-fejezte be George.
Erre a mondatra sokan felnevettünk az asztalunknál.
-Én is itt maradok.-mondta Harry.
-Te Lau?-kérdezte Hermi.
-Én is itt maradok. Ha jól tudom a bátyám haza megy, de még nem biztos.-mondtam, mire valaki megérintette a vállam.
Ránéztem a többikre, mind kicsit ijett fejet vágtak főleg Ron. Könnyű volt kitalálni, hogy ki volt.
-Mi van?-hallottam mögülem a tesóm hangját.-Nem hozzátok jöttem, ki is verhetitek a fejetekből.-ezzel megfogta a karomat és elkezdett kirángatni a teremből.
Ahogy kiértünk a nagyteremből egy terem felé húzott és fogalmam se volt, hogy hova visz. Még mindig húzott és kezdtem ideges lenni.-Most telt be a pohár.
-Hova a franca rángatsz?-téptem ki a kezem a szorításából.
-Elmondanád, hogy mi a fasz van közted és Malfoy között?-kérdezte idegesen, felém fordulva.
-Mi lenne? Semmi.-mondtam kitárt karral.
-Vicces vagy.-fintorgott.-Egyik percben, mint akik utálják egymást, a másik percben meg már kint sétáltok ketten.-mondta végig szemembe nézve.-Mond el, hogy mi van köztetek, mert még Malfoyt fogom kikérdezni.
-Mondom nincs semmi! Még barátok se vagyunk!-mondta kicsit megemelve a hangom.
-Most komolyan mondd el. Mi van köztetek?-kérdezte karba tett kézzel.-Utálat vagy szerelem?-és itt állt meg a szívem.
Nem tudtam megszólalni, csak álltam előtte. Mi van akkor ha Malfoyyal ez csak egy színjáték? Hogy ő nem is érez irántam semmit és kiakar használni? Jöttek a gondolatok eggyesével de a testvérem mondata jobban megfogott.-Utálat vagy szerelem?
ESTÁS LEYENDO
Utálat vagy szerelem? [Draco Malfoy F.F] 18+
Romance[Befejezetlen] - [Szünetel] Milyen egy nagy varázslat birtokosa lenni? Mikor sűrűn vagy ideges és hatalomba lép az erőd? Milyen ha egy rossz fiú lép be az életbe? Lauren Riddle, ahogy mások ismerik, Lauren Lightningfoy ezeket éli meg. Egy legenda úg...