03.12-Segítség összeveszéssel (16+)

664 24 2
                                    

[Csak az eléj van 16+, a többi részen nincs!]

-Ejha.-mondta Madam Pomfrey.

-Rossz?-kérdeztem, mire elmosolyodott.

-Ellenkezője. Draco jó munkát végzett.-mondta, mire a sebre néztem és igen kitágult a szemem.

Jóval kisebb lett a sebem nagysága és a nyílás is összefort. Vér csak pár helyen volt, de az meg volt alvadva.

-Azt a mindenit.-mondta Draco, ahogy megnézte.

-Rakunk rá egy tapaszt, amit lefertőtlenítűnk és mehettek.-mosolygott.

Megcsinálta amit mondott és elkezdtem felöltözni felül. Be kell vallanom. Végig Draco talárja volt rajtam. Le se vettem magamról. Utoljára bele fúrtam az arcom és beszívtam az illatát.-Miért van ilyen jó illataaa?-Két kezet éreztem a vállamon és Draco arcát láttam meg. Oda néztem, de úgy, hogy az arcom még mindig a talárjába volt és csak a szemem látszódott ki.

-Megtarthatod.-mosolyogott, mire nyakába ugrottam.

-KÖSZIII!-mosolyogtam.

-Nyugalom Kicsim!-nevetett és a szemébe néztem.

-Mai napig nehéz felfognom, hogy ilyen kedves vagy velem.-mondtam, mire lehajolt, adott egy hosszú csókot és homlokát nekem döntötte.

-Különleges személy vagy számomra, tehát egyértelmű, hogy kedves vagyok veled.-mosolygott és adtam egy puszit az orrára.

Összeszedtünk a dolgainkat és elindultunk ebédelni. Leértünk a nagyterem ajtajába, ahol Pansy meglátott, felpattant és már szorosan ölelt.

-Pansy.-mondtam elfolytott hangon.-Megfulladok.-mondtam.

-HEHEHE!-lökte el Draco Pansyt és magához szorított.-Meg ne merd folytani, mert megöllek.-sziszegte, mire Blaise, Márk, Crak, Monstro, Theodore, Sally és Miles jött nevetve.

-Két és fél nyomorult napot lehettél vele, mi meg semmit.-tette karba kezét Pansy.-És miért a te talárod van rajta?-mutatott rám.

-Laurennek baj van az oldával.-kapott fel Draco menyasszonypózba.-Vissza megyünk.-mondta és elkezdett velem futni, én meg csak nevettem.

-DRACOO!-kiabált Sally.

-NEM VISZED EL LAURENT!-kiabált Pansy, közben akik a folyosón voltak kikerekedett szemekkel néztek ránk.

-VIGYÁZZ!-kiabált Draco nevetve, mire egy Griffendéles fére ugrott és kikerekedett szemekkel nézett.

-DRACO-O-O!-nevettem karjai között.

-Ne nevess, mert elejtelek!-nevetett Draco és kimentünk a kertbe. Lefutottunk a tóhoz, ahol már nem láttuk őket, lerakott és ki fújta a levegőt.-Bazdhmeg.-lihegett Draco és a térdén támaszkodott meg.-Nem futottam még így.-lihegett.

-Megvagytok.-hallottam Pansy hangját Draco mögött.

-A kurva életbe.-mondtam, mire elakartunk futni, de Márk felkapott az ölébe, Dracot pedig a fiúk lefogták.

-Nem menekültök!-nevetett Márk, közben próbáltam ki szabadulni a kezéből, de nem ment.

-Szóval Draco.-állt Pansy Draco elé, akit Blaise és Theodore fogott le.-Lauren nekünk adod vagy fürdesz.-mutatott a tóra.

-Ha őt beledobjátok, akkor engem is.-mocorogtam Márk kezei között.

-Rendben.-mondta Sally.-Mind kettőt bele.-mutatott a tóra.

-MIVAN?!-mondtuk egyszerre Dracoval.

Egymásra néztünk, mire Dracot bele lökték a tóba, engem pedig Márk bele dobott. Draco kezét megéreztem a víz alatt, amit felém nyújtott. Elfogadtam, magához húzott és feljöttünk a tó felszínére.

Utálat vagy szerelem? [Draco Malfoy F.F] 18+ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang