04.05-Vége!

353 18 2
                                    

-Lauren!-rángatott valaki.

-Mivan?-nyitottam ki lassan a szemem.

-Kelés!-rántotta le rólam a takarót Hermione.

-Jól van.-sóhajtottam.

Felkeltem nagy nehezen, vettem egy gyors hideg zuhanyt, fogat mostam, felvettem a szerelésem és a Golden Trióval indultam reggelizni. Leérve, Dracot nem láttam és egyből arra gondoltam, hogy még alszik. Leültünk enni, beszélgettünk, nevettünk és a mai órákról beszéltünk. Nincsen sok kedvem mai tanuláshoz, de hát tanulni kell nem? Ahogy befejeztük az evést, mentünk órára, de valaki megragadta a karom és behúzott a sarokba.

-Nem mész nélkülem órára.-suttogta fülembe az illető és kisebbett nevettem.

-Nélküled nem.-nevetettem, megfordultam és a mosolygó szőkével talátam szembe magam.

Egymás ajkára tapadtunk és nyálas csókokat adtunk egymásnak. Draco falnak tolt és úgy uralta az ajkamat. Kezemet nyaka köré fontam, míg ő derekamnál fogva húzott közelebb magához. Pár percig faltuk egymást ajkát, elhajoltunk és egymás homlokát egymásénak döntöttük.

-Ilyen reggeleket szeretnék.-hallottam, hogy mosolyog mondata közben, kisebbett nevettem és egy puszit nyomtam az orrára.

-Meg is kapod őket.-mosolyogtam.

Elváltunk egymástól, öccsekulcsoltuk az ujjainkat és mentünk ki az udvarra gyógynövénytanra. Szokásosan növényeket vettük, miből majd lesz egy számonkérés. Utána pedig dupla bájital. Mindenkinek egyedül kellett csinálni a bájitalt, de Draco igen sokszor nézett. Ha felnéztem a bájital készítésből, mindig mosolyogva nézett. Kisebbett nevettem, ahogy ő is és mosolyogva folytattuk bájitalunkat. Vége lett az első órának, átnéztük a tegnapi tananyagot, mert Piton irat belőle. Elénk rakta a dolgozatok és írni keztük. Olyan kérdések voltak, mik tegnap voltak, tehát nekem nem mondhatni, hogy nehéz volt. Volt egy-kettő becsapos, de túl jártam Piton agyán. Megvártam míg páran beadják előttem és én is akkor adtam be. Összepakoltam a cuccaimat és Dracot kint vártam a terem előtt. Pár perccel később kijött és máris a karjai között voltam. Szorosan öleltük egymást és szívtam be az illatát. Pár perccig álltunk így, míg elindultunk az óráinkra.

-Mid lesz?-néztem rá.

-Legendás lények Hollóháttal.-forgatta meg a szemeit.-Neked?-nézett le rám.

-Jóslástan Hugrabuggal.-húztam el a szám.-Utálom azt a nőt.-sóhajtottam, ahogy a folyosó végére értünk.-Ebéd után megkereslek.-fordultunk egymással szembe.

-Rendben.-hajolt le és egy csókot nyomott ajkaimra, mit elmélyítettem.-Szeretlek Picim.-suttogta.

-Én is szeretlek Szöszi.-suttogta és nehezen, de elengedtük egymás kezét.

Elmentünk óráinkra, Hermionéval ültem és figyeltük az unalmas órát. Most is, mindenkinek jósolt és nálak valami igen érdekes dolgokat látott, mit nem értettem. Harrynek halált jósolt, Hermionénak egy szenvedési pillanatot, míg Ronnak szép jövőt. Totál hülye a nő. Ahogy vége lett az órának, összepakoltam és indultam kifelé, de a tanár megszólított.

-Miss.Lightningfoy!-szólt Sybill Trelawney tanárnő.

-Menjetek majd megyek.-szóltam Harryéknek, kik bólintottak, kimentek és a tanárnő felé fordultam.-Mit szeretne tanárnő?-mentem oda hozzá.

-Leülne ide kérem?-mutatott egy gömb előtti székre. Leültem vele szembe és a tanárnőre néztem.-Ugye tudhatja, hogy mondtam, hogy fura jövőt látok önnek.-mondatára bólintottam.-Mit lát a gömben?-kérdezte. Gömbre fókuszáltam és hirtelen megjelent egy kép, ahol a Roxfort romokban hever. Épp futottam Fred felé, kielé beugrottam és eltalált egy átok, mire hasamhoz kaptam.-Jól van Lauren?-kérdezte a tanár, mire a gömbre néztem és Draco ölében fekszek és a barátaim körbe vesznek. Mindenki sír, de Draco a legjobban. Hasamhoz néztem és egy kisebb lyuk volt a hasamnál. Alulra néztem a hasamra, ahol láttam egy fekete foltot az ingemen, mi eltűnt, felnéztem és eltűnt a kép a gömből.-Lauren?-néztem a tanárra.-Látott valamit?-kérdezte aggódva.

Utálat vagy szerelem? [Draco Malfoy F.F] 18+ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora