02.14-Lebukás szélén 𝙸𝙸.

504 21 4
                                    

-Tárulj fel!-mondtam, mire lassan kinyílt a Kamra és berepültem.

Hamar oda értem és a Baziliszkusz most a helyén volt.

-Vissza jöttél?-hallottam apám hangját, ki megállt mellettem.

-Miért csináltad?-néztem rá.

-Azt amit Hagrid 50 évvel ezelőtt.-mondta.

-Olyan szemétláda vagy.-mondtam és leültem.

-Nem mondasz újat.-vont vállat.

-Hol a napló?-kérdeztem, mire vett egy pimasz mosolyt.-Ginny mi?-vontam fel a szemöldököm.

-Pontosan.-vett egy önelégült mosolyt, mire fejet ráztam.

~Harry szemszöge~

-Most mi lesz?-kérdezte Ron.-Hermione kövédermesztették, Dumbledore pedig kirugták.

-Követjük a pókokat.-mondtam.

Válaszát meg sem vártam, rángattam a Tiltott-Rengetek felé. Ahogy haladtunk lassan leértünk ahoz a helyhez, ahova a kisebb pókok vezettek. Egy nagy lyukas helyre vittek, ahol sok pókháló volt.

-Ki van itt?-hallottunk Ronnal egy öreg, egyben rekett hangot.

-Ne ess pánikba.-súgtam Ronnak, mire egyre közelebb jött a túloldalon lévő pók.

-Hagrid te vagy az?-kérdezte a lény.

-Hagrid barátai vagyunk.-mondtam, mire egy nagy pók jött elő.-Mi a büdös franc...-És-s T-t-te Aragok vagy ugye?-dadogtam.

-Igen.-nézett a szemünkbe.-Hagrid még sosem küldött embereket a feszkünkbe.-mondta hideg hangon, mitől kiráz a hideg.

-Most nagy bajban van.-mondtam.-Merényletek történnek a kastélyban. Azt hiszik, hogy Hagrid nyitotta ki a Tirkok Kamráját, mint legutobb.-mondtam, amilyen nyugodtan tudtam.

-Ez hazugság.-mondta mérgesen.-Akkor sem Hagrid nyitotta ki a Titkok Kamráját.

-Szóval nem te vagy a szörnyeteg?-kérdeztem.

-Nem.-válaszolt.-A szörnyeteg a kastélyban született. Én messzi földről jöttem Hagridhoz. Egy utazó zsebében.-mondta.

-Harry...-nyavajgott mellettem Ron.

-Shh!-szóltam felé és a pók felé néztem.-Akkor ha nem te vagy a szörnyeteg, akkor mi ölte meg azt a lányt 50 éve?-kérdeztem.

-Róla mi nem beszélünk.-mondta ijedten.-Az egy szörnyű lény, ami a pókok ős ellensége.-nézett rám.

-Azt mondjad meg, hogy láttad e.-mutogattam.

-Én nem láttam semmi mást a kastélyban, csak a ládát, amelyben Hagrid tartott.-mondta, közben Ron  mellettem nyüszögött.-A halott lányt a mosdóban találták meg. Amikor megvádoltak, Hagrid ide hozott engem.-mondta.

-Harry...-nyüszögött tovább Ron.-Most már idegesít.

-Mi van?-kérdeztem ingerülten, felé fordulva.

Felnézett, egyben mutatott. Felnéztem és rengeteg pók jött lefelé.-A csudába...

-Akkor hát köszönjünk.-néztem a pókra.-Akkor mi megyünk is.

-Mentek?-kérdezte, mire Ron hevesen bólogatott.-Nem hinném. Megtiltottam a gyermekeimnek, hogy bántsák Hagridot, de nem tagadhatom meg tőlük a friss húst, amelyből önszántából esznek.-mondta.-Ég veletek Hagrid barátai.-mondta derűsen.

Utálat vagy szerelem? [Draco Malfoy F.F] 18+ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin