04.16-Érzelmes próba

300 23 3
                                    

Ma van a második próba napja. Boldogan keltem ki az ágyamból és mentrm ruhát váltani. Fekete farmer, fekete ing, fekete bőrdzseki és fekete cipő. Mi más, mint nem ez? Hajamat csak felkötöttem lófarokba, laza smink és mentem lelefé a nagyterembe.

-Jó reggelt!-ültem le mosolyogva a többiekhez.

-Igen csak vidám valaki.-mosolygott Alicia.

-Hát a tegnapi csók után.-mondta undorodva Harry és rám kapták a fejűket.

Nagy szemekkel néztek rám, míg én néztem rájuk. Váltogattam a szemem rajtuk és csak meglepődött szemekkel néztek.

-Milyen csók?-kérdezte Ginny.

-Hát valaki tán Malfoyyal csókolózott.-kapta be az ételt a szájába Harry.

-Újra együtt vagytok?-kérdezte Angelina.

-Mi?-kaptam fel a fejem idegesen.-NEM!

-Biztos?-kérdezte Ginny.

-Igen!-mondtam ingerűlten, felálltam és otthagytam őket.

-Megint kezdik... Nem vagyok együtt azzal az önelégűlt pöccsel!-mérgelődtem a folyosón haladva.

-Ez fájt!-hirtelen megtorpattan és oldalra néztem.

-Hangos voltam?-kérdeztem.

-Pontosan.-támaszkodott a falnak a Mardekáros.

-Legalább az igazat mondtam.-vontam vállat és tovább haladtam.

-Na, álljunk csak meg szépen!-ragadta meg a karom a fiú és magával szembe fordított.

-Malfoy haggy!-próbáltam kierőszakolni magam, de lehetetlenség.

-Lauren, beszéljük meg ezt kérlek!-mondta nyugodtan és idegesen felnéztem.

-Beszéljük meg?!-kérdeztem idegesen.-Hogy tudjam megbeszélni veled, hogy megcsaltál?!-emeltem meg a hangom.

-Nem csaltalak meg!-emelte meg ő is a hangját.

-Akkor mik voltak azok az a kurván?!-kezdtem könnyezni.

-Lauren, az...-kezdte, de olyan tettem, mit nem kellett volna...

-NEM ÉRDEKEL!-ordítottam becsukott szemekkel és a fiú teli erőből a falnak esett.

Kinyitottam a szemem és a Mardekáros a földön feküdt és kisebbett köhögött, mert pont a páncélzatnak esett neki, ami igen poros volt. Kezem remegett és nem voltam nyugott. Ideges voltam és szaporán vedtem a levegőt. Malfoy felnézett rám és ekkor esett le, hogy mit csináltam.

-Lauren, ez te voltál?-kérdezte, mire hirtelen aggódva és ijedten nézett rám.-Mi van a szemeddel?-Bazdmeg!-Gyorsan futásnak eredtem és próbáltam elfutni a fiú elől.-LAUREN!-kiabált, de nem tudott érdekelni.

Befutottam egy terembe, bezártam az ajtót és egy tükröt varázsoltam. Szinte vörösen izzottak a szemeim. A kezem eszett veszett tempóban remegett és nem tudtam lenyugodni.

Lábaim feladták a szólgálatot, összerogytam és sírni kezdtem. Elértem, amit nem szabadott volna. Megmutattam az erőm egyik felét...

~Márk szemszöge~

-Hol van?-kérdeztem, ahogy Draco oda jött hozzánk.

-Ki?-kérdezte az említett személy.

-Lauren.-idegeskedtem.

-A folyosón összefutottam vele, de nem volt szerintem magánál.-mondtam aggódó hanggal.

-Mi volt vele?-kérdeztem sürgetve.

Utálat vagy szerelem? [Draco Malfoy F.F] 18+ Onde histórias criam vida. Descubra agora