03.08-Különleges patrónus

627 20 0
                                    

Reggel mikor felkeltem valaki simogatta a hajamat. Lassan kinyitottam a szememet és egy zöld pulcsi volt előttem. Felemeltem a fejemet és szembe találtam a szőkeséggel, aki mosolygott és a hajamat simogatta. Akaratlanul is, de elmosolyogtam, közel hajoltam hozzá és adtam neki egy csókot.

-Jó reggelt.-suttogtam.

-Neked is.-suttogott vissza.

-Hány óra lehet?-kérdeztem álmos hangon.

-7 körül.-mondta.

-Valaki fent van még?-néztem a szemébe.

-Talán egy-kettő Griffendéles vagy Hollóhátas.-grimaszolt.

-Aham.-bújtam a mellkasához, ő pedig a hátamat kezdte el simogatni.-Miért sírtál tegnap este?-néztem fel rá.

-Attól féltem, hogy...-fogta meg egy hajszálamat, ami a szemembe lógott és a fülem mögé türte.-...megtalált Sirius és megölt.-nézett a szemembe.

-Nem engedném soha.-mosolyogtam, mire kezét az arcomra vezette és simogatni kezdte.

-Pansy.-hallottam Blaise hangját.

-Még had aludjak.-hallottam rekett hangját.

Ránéztem az órámra, mi a csuklómon és fél nyolc volt.-Felkellenne kelni.

-Felkéne kelni nem?-kérdeztem.

-Felkelhetünk.-mondta Draco, mire lassan felkeltünk.

Körbe néztem és sok diák aludt még. Dracoval kimásztunk a hálózsákból és felálltunk. Draco pulcsija igen csak nagy volt rám, de nagyon tetszik. Felvettem a fekete cipőmet, mire Draco is az ő cipőjét. Mind a kettőnkön a tegnapi ruha van rajtunk, pontosabban fekete farmer, mi mind a kettönknek a térdénél ki volt szakadva. Rajtam Draco fekete pulcsija, míg Dracon is az övé volt, csak zöld színű. Terem bejáratához néztem, ahol Piton állt és figyelt minket. Dracora néztem, aki a hajával szarakodok, mire felkuncogtam és kérdően nézett rám.

-Ne nevess.-suttogott és tovább igazította a haját.-Te fasz haj.-mondta mérgesen, mire összeborzolta és a vágás ami középpen volt, eltűnt és haja a szemébe lógott. Kifújt egy kis levegőt, mire a hajszála a levegőbe emelkedett és vissza.

-Jaj te.-nevettem halkan, mire csettintettem és ide került a fésűje.

-Mióta tudsz így varázsolni?-mutattot a fésűre és kérdően nézett rám.

-Nyár óta.-vontam vállat.-Na hajolj le.-néztem a szemébe, mire leült.-Az-az. Szépen lehajoltál.-suttogtam, mire hátra dölt és két kezével megtámasztotta magát.

-Szabad a pálya.-kacsintott, mire szemet forgattam mosolyogva, oda léptem hozzá és ölébe ültem, vele szemben.

Középpen elválasztottam a körmömmel, ügyelve, hogy pontos legyen. Fésűt mi mellettünk volt, kezembe vetten és elkezdtem kifésűlni. A választásznál megint külön ügyeltem, hogy ne álljon el a haja, mert hát mégis a suli nagy pasija. Kifésűltem neki mindenhol és elhajoltam.

-Mint egy Herceg.-néztem a szemébe, kezét a derekamra vitte és átkarolta.

-És az ölében ül egy Hercegnő.-mosolygott, közel hajolt és az orrával, az én orromat megcirolgatta, mire kisebbet nevettem.

-Gyere.-szálltam ki az öléből, felálltam és ő is így tett.

Elindultam Piton felé, míg Draco szorosan jött mögöttem. Közben oldalra néztem, ahol már fent voltak igen sokan és Dracot nézték.-Ne csorgassák már a nyálukat baszki.-Draco mellém jött, kezét a derekamra vezette és szúrosan nézett a lányokra és el is fordultak.

Utálat vagy szerelem? [Draco Malfoy F.F] 18+ Where stories live. Discover now