בלילה לואי היה לבד בתא.
לבינתיים הוא עדיין במעצר.
הוא לא נרדם רק התהלך מפה לשם.
אין לו יותר מידי מה לעשות.
אחד מהשוטרים מסתכל עליו מהצד, "חבר, אתה רק נכנסת לכאן. הזמן יעבור לך הרבה יותר לאט כשתיכנס לכלא."
"תודה על העידוד." הוא זורק בציוניות ומגלגל עיניים.
ידיו אחוזות זו בזו מאחורי גבו והוא ממשיך ללכת, "כדאי לך ללכת לישון. יום ארוך מצפה לך מחר."
"תודה על הדאגה, אבל אני בסדר." הוא שוב מודה לו בסרקסטיות.
אני יכול לשאול אותך משהו?" הוא מתקרב אליו לתא, "מה?"
"איך הרגת את הבחור ההוא? הוא היה פי שניים מהגודל שלך, ואפילו לא נגעת בו."
שפתיו של לואי נמתחות לקו דק, חיוך שלא נראה.
אם הוא רק היה יודע כמה אנשים הרגתי מבלי לגעת בהם.. הוא מריץ לעצמו בראש.
"אין לי מושג איך הוא מת פתאום. כנראה שהוא ממש פחד מממני." הוא ממשיך עם האדישות והציניות, "עכשיו רציני."
"אין לי מושג, לא נגעתי בו אפילו."
"יכול להיות שתצא זכאי. אבל אל תתפוס אותי במילה."
זה בסדר, אני לא ממהר לצאת."
"אין מישהי שמחכה לך."
"לא יודע כבר מי יש לי ומי אין לי."
"דווקא זה נראה שכן. מהרגע שהגעת הנה יש לך מבט מודאג שמפחד שיקרה משהו."
"לא לי," הוא מבהיר, "לבת שלי."
"יש לך בת?" הוא שואל מופתע, "כן. הדבר הכי יפה שתראה בחיים שלך. ואני לא צוחק."
"בת כמה היא?" הוא עונה שהיא בת 4 והשוטר שוב מופתע, "אז כן שווה לך לצאת מפה."
"כן, רק שאני ואבא שלה רבנו, בן הזוג שלי. רבנו לפני שעצרו אותי. בגלל זה הגעתי לבר כדי לנקות את הראש לפני שאני אדבר איתו."
"ובמקום זה הסתבכת," הוא אומר את המובן מאליו, "כרגע אנחנו חוקרים את המצב, אם נמצא משהו נגדך, יערך משפט ותיכנס לכלא. כלומר, אם השופט יחליט שכן. אבל אם לא נמצא כלום, אז תשתחרר."
"טוב." הוא עונה באדישות, "תחשוב על הבת שלך. היא לא יכולה לגדול בלי אבא. כלומר, יש לה את בן הזוג שלך, כמובן, אבל גם אתה אבא שלה. אל תשכח את זה ותילחם למענה."
אין לך מושג אפילו כמה נלחמתי עלייה ולמענה עד עכשיו."
"אז תילחם עוד קצת."
"אני משתדל.." הוא אומר עם גבו אליו תוך כדי שהוא ממשיך ללכת, "שיהיה לך לילה טוב." השוטר אומר וחוזר בחזרה למקומו, "לילה טוב."
לאחר כמה דקות, לואי נאחז בזעם כשהוא שם לב לשוטר אחד שמסתכל עליו וצוחק.
מה מצחיק אותו כל כך? הוא שואל את עצמו בראש וגורם לו להיחנק רק ממבט שלו.
לואי מסתובב כשגבו מופנה אליהם ומחייך בסיפוק.
YOU ARE READING
Fly high angel -Larry stylinson-
Fanfictionאש ומים, שחור ולבן, חם וקר. הפכים. הפכים שאף אחד בחיים לא חשב שיהיו ביחד. לואי הוא מלאך אופל שנוצר כדי להרוג ולהשמיד בעזרת כוחו העוצמתי. הארי הוא מלאך לבן וטהור. הוא מציל אנשים חולים וגורם להם להבריא. השניים באים מעולמות שונים ומנוגדים. איך ההת...