Selamm.
İyi okumalar.
Medya;Bölümde geçen şarkı
Bugün yeni ailemin yanına gidiyorum. Artık hep onlarla kalacakmışım. Babam ve Annemle çok iyi anlaşmıştım. Aras abiyi çok az gördüm ama bana çok iyi davrandı. Ateş abi ve Asrın abiyi sadece telefonda gördüm.
Çantama kıyafetlerimi koyup bez bebeğimi yatağa bıraktım babam bana hediye etmişti. Onunla birlikte uyuyordum. Bunun için benimle dalga geçiyorlardı.
Kapı hızla açılınca korkup yerimden sıçradım. Müdürhe hanım gelmişti. "Seni almaya geldiler,çabuk ol." Deyip çıktı. Babam bana söz verdiğinden beri hiçbirimize kötü davranmamıştı.
Çantamı sırtıma koyup bebeğimi aldım ve hemen aşşağı inmeye başladım. Babamı iki gündür görmüyordum, özlemiştim.
Bahçeye çıkınca babamı görmemle koşup beline sarıldım. Beni kucağına alıp o da bana sarıldı. Annem yanımızda bizi gülümseyerek izliyordu. Bi kolumu ona uzttım sarılması için. Gülerek sarıldı bize.
Önüme baktığımda arabaya yaslanmış beni izleyen Abimi gördüm. Ona da sarılmak istiyordum. "Baba,indir beni." Dedim. Annem geri çekildi,babam beni indirdi. Yüzünde büyük bi sırıtma vardı. Ona her baba dediğimde böyle oluyordu.
Çantamı babama verip Aras abime doğru koşmaya başladım. Onunla pek görüşememiştik ama seviyordum onu da. Ona sarılıcağımı anladığı için yerde diz çöküp gülerek kollarını iki yana açtı. Hızla ona da sarıldım,ayağa kalkıp babam gibi sarıldı. Başını boynuma koydu.
Onunla da sarıldıktan sonra arabaya bindik. "Baba şarkı açar mısın?" Dedim. Şarkıyı sadece yemekhanedeki küçük televizyonda dinlemiştim. Sonra Aras abim benimle görüşmeye geldiği zaman şarkı açmıştı. O zamandan beri babamlarla ne zaman görüşsek şarkı artırmıştım.
Aras abim tefonunu çıkarıp bir şeyler yapmaya başladı. Sanırım şarkı açıyordu.
Şarkı dinleyerek eve gelmiştik. Şimdi ise salonda oturuyorduk. Ben babamın dizlerine yatmıştım. Kucağımda bebeğim vardı. "Güzelim,odanı görmek ister misin?" Diye sordu Aras abim. Odam evlat edinme işlemleri başladığı zamandan beri vardı. Onu kafamla onaylayıp babamın dizinden kalktım. İlk onun sonra annemin yanağını öpüp Aras abimin yanına gittim. Elimi tutup üst kata çıkmaya başladı. Odamın yanına gelince elimi bırakıp önümde diz çöktü. "Abicim çaprazındaki oda benim biliyorsun. Bir şey olursa yanıma gel. İstersen akşam yemeğine kadar dinlen, sonra seninle dışarı çıkalım olur mu?" Diye sordu. Onu onaylayıp yanığını öptükyen sonra odama girdim.
Çok güzeldi. Yatağımın yanında bi komodin,pencerenin önünde çalışma masası, çaprazında duvara asılı bir salıncak vardı. Adını bilmiyordum. Duvarlar mor rengindelerdi. En sevdiğim renk. Yatağımda mordu. Üstünde şekilli yastıklar varlardı. İki kapı vardı,birine girdiğimde burasının giyinme odası olduğunu gördüm. Bir sürü kıyafet vardı. Odamı incelemeyi bırakıp bebeğimi yatağa koydum yanınada kendim uzandım ve üstümüzü örttüm. Uykum vardı.Tüm gece heyecendan uyuyamamıştım.
💜