4.

3.7K 125 5
                                    

Selamm.

Medyadaki şarkı bölüm ile alakasız. Sevdiğim için koydum.

İyi okumalar.

"Abi! Pembe şekerden alalım mı? Lütfen." Diyerek elimle satıldığı yeri gösterdim. "Alalım abicim. Bekle beni burara geliyorum hemen." Deyip elimi bıraktı ve tezgaha doğru ilerledi. Tezgahtaki abiye bir şeyler söyledi ve şekeri aldı. Parasını verip yanıma geldi. "Al bakalım. Adı pamuk şeker." Teşekkür edip pamuk şekeri ona uzattım açması için.

Açıp elime verdi. Ucundan biraz alıp ağzına attı. "Şimdi neye binmek istersin güzelim?" Diye sordu. Etrafa baktıktan sonra atların oldu oyuncağı gösterdim. Gülümseyip elimi tuttu. Biraz sıra bekledikten sonra bindim.
Abime gülerek el salladım.

İndiğimde abimin yanına koştum. "Abi çok güzeldi bir daha bine bilir miyim?" Diye sordum. Bana doğru eğilip kucağına aldı. Arabaların olduğu yeri gösterdi." Onlara binmek istemez misin?" Arabaları izlemeye başladım. Güzel görünüyordu. Abimi onayladım,biraz sıra bekledikten sonra ikimiz bindik. Abim yanımdaydı ve bana nasıl kullanacağımı söylüyordu.
Herkes birbirine çarparken ben bana çarpmasınlar diye kaçıyordum. abim de bana gülüyordu.

Akşama kadar birsürü alete binmiştik. Şimdi karnımız acıktığı için lahmancun yemeye gelmiştik. Şu ana kadar Bir kere yemiştim, tadı çok güzeldi. Abim kendine acılı bana acısız söyledi. "Yanında ne içmek istersin balım?" Diye sordu o ayran istemişti. Ben de aynısı söyledim. "Eğlendin mi bakalım bugün?" Diye sordu. Hevesle başımı salladım. "Evet abi, çok eğlendim. Bir daha geliriz dimi?"
"Geliriz tabii güzelim. Sen iste yeter." Dedi ve masanın üzerindeki elimi öptü.

Lahmacunlarımızı yiyip eve geldik. Babamın yanına koştum. Koltukta oturuyordu. "Baba! Ben geldim." Deyip kucağına çıktım. Hemen boynuna sarıldım. "Hoş geldin bebeğim. Nasıl geçti günün?" Diye sordu. Tüm yaptıklarınızı anlattım. Annem ve babam gülerek beni izliyorlardı. Aras abim işi olduğu için gitmişti.

Ben de yorulduğum için ikisinide öpüp odama geçtim. Annem arkamdan geldi. Üstümü değiştirdi iyi geceler deyip çıktı. Yataktaki bebeğimi de öpüp uyudum.

Bölüm kısa oldu, Aras ile vakit geçirdiği bi bölüm olduğu için uzatmadım.

Nazlı (Aile Hikayesi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin