Már egy hónap eltelt Mandy halála óta, de a tettest nem sikerült még megtalálni. Az egész város félelemben élt, hogy egy gyilkos sétálgat az utcákon. Én nem zavartattam magam, este egyedül mentem haza gyalog. Kávézókba, bulikba jártam. Kísértettem a sorsom. Egyik reggel másnaposan keltem. Épp battyogtam lassan ki a konyhába kávéért, amikor anya megszólított.
- Megint egy hosszú éjszaka? – ivott bele a kávéjába.
- Remélem abból nekem is hagytál. Megpusztulok egy kortyért. – ültem le az ebédlőasztalhoz, mellé.
- Van. Igen, öntök neked is. – állt fel miközben szemeit forgatta. Elővett egy bögrét, beleöntötte a kávét és rám nézett.
- Feketén, nem kell bele semmi. Köszi. – hálálkodtam, ő pedig bólintott, és elém tette a bögrét.
- Kellene valami munkát keresned Reen. Keresgéltem neked a neten. – vette elő Ipadjét és elkezdte nekem mutogatni.
- Anya, majd én keresek magamnak.
- Jó. – zárta le a képernyőt és letette az Ipadet az asztalra.
- Nem fogok örökké munkanélküli lenni.
- De akkor hasznosítsd magad. Légy szíves menj be a sarki pékségbe és hozz friss zsemlét. Meg vegyél magadnak valami finomságot ami kijön a maradékból. – vette elő a táskájából a pénztárcáját és odaadta a zsemlére és a plusz finomságra valót.
Bólintottam, lehúztam a kávém és mentem öltözni. Miután felkaptam valamit elindultam a sarki pékségbe. Vettem magamnak egy fánkot a maradékból. Ráharaptam a fánkra és közben pakolásztam a zsebembe, közben pedig tartottam az ajtó felé. Amint odaértem valaki nekem jött, az apró pénz pedig kiesett a kezemből. Mindenki ránk nézett, én pedig fánkkal a számban kezdtem el szedni a pénzt a földről. Aki nekem jött, lehajolt nekem segíteni.
- Legközelebb nézz magad elé tesó. – vettem ki a számból a fánkot miután felvettem az aprókat.
- Legközelebb te is figyelj, nehogy újra egymásba essünk. – nyújtotta át az aprót.
Tátott szájjal néztem a srácra, nagyon helyes volt, a hangjától pedig rázott a hideg.
- Köszi. – vettem el tőle, kikerültem és elindultam haza. Flörtölésben sosem voltam jó, mindig zavarba jöttem és inkább leléptem. Ez most sem volt másképp. Csak most a srác nem adta fel.
- Valahonnan ismerlek! – futott utánam.
- Mivel itt lakom, gondolom láttál párszor. – válaszoltam, de nem álltam meg közben.
- Nem te dolgoztál annál a magazinnál? Mi is a neve... - jött utánam még mindig.
- TopSecrets. – álltam meg. – Honnan tudod?
- Az! Igen! Csodáltalak! Nagyon jó író vagy! – mosolygott.
- Köszönöm. – pirultam el. Jól esett, hogy valaki elismerte a munkám.
- Egyébként Chris. – nyújtott kezet.
- Doreen. – fogtam meg.
- Örülök, hogy egymásba ütköztünk. – kacsintott.
- Legközelebb azt a részt kihagynám. – nevettem.
- Rendben, azt a részt kihagyjuk ha eljössz velem egy randira ma. Este. Ráérsz?
- Igazából rá. – vontam meg a vállam.
- Akkor itt, a pékség előtt, 7 kor.
- Megbeszéltük. – bólintottam ő pedig mosolyogva hátat fordított és elment.
Fura pasas, de bejön. Hazafelé azon gondolkoztam, hogy én láttam e már, ismerős volt az arca, de nem tudtam hova tenni. Amint beértem az ajtón, anya kikapta a kezemből a zsemléket és elkezdett reggelit csinálni apának.
- Ma este vendégek jönnek. – közölte velem.
- Még jó, hogy nem leszek itthon. – tettem össze a két kezem miközben ledobtam magam a kanapéra.
- Hova mész? – nézett rám.
- Randim van egy sráccal. A pékségben futottunk össze. Fellökött véletlen, kárpótlásért elvisz randira. – vontam vállat.
- Vigyázz magadra.
- Még egyszer közlöm, nem vagyok már gyerek.
- Jó. – adta meg magát anya.
- Ez a beszéd anyu! – mentem oda hozzá és megveregettem a vállát.
Egész délután pihentem, aztán 7 óra előtt negyed órával gyorsan felkaptam egy csinosabb ruhát amit találtam, és megindultam a megbeszélt helyre. 7:00 volt mikor odaértem. Chris is ott volt.
- Pontos vagy. – mosolygott.
- Te is. Hova megyünk?
- Remélem szeretsz táncolni.
- Hát. Legyek őszinte? Nem igazán. – húztam el a szám.
- Akkor most megszereted. – kapta el a kezem és elindultunk.
Megálltunk egy táncbár előtt. Chris beszélt a biztonságiakkal, aztán beengedtek minket. Szép volt ez a bár. Épp pörgős szám ment, mindenki táncolt körülöttünk.
- Egy italt? – állt meg mellettem Chris, kezében 2 pohárral.
- Ahhoz, hogy táncoljak, szükségem lesz rá. – vettem ki a kezéből mindkét poharat és egymás után lehúztam őket.
Tátott szájjal nézett.
- Azta. Van huzatod. -nevetett.
- Hozhatsz még két ilyet, nagyon finom. – adtam vissza a kezébe az üres poharakat. Ő még mindig nevetett, úgy ment utánpótlásért.
Már elég sok volt bennem, de én még ültem, és néztem a többieket. Chris is táncolt, jól érezte magát. Jött egy lassú zene, Chris megállt előttem és kinyújtotta a kezét, hogy fogjam meg. Megfogtam, ő pedig magához húzott. Felnéztem rá, arcom a paradicsom színével vetélkedett.
- Ne legyél zavarba. Csak élvezd. – pörgetett meg.
Igyekeztem hallgatni rá. Az illata valami elképesztően szexi volt. Keveredett a cigaretta, a parfüm és a dezodor. Jó ízlése volt. Folyton magához húzott, úgy táncoltunk.
- Tökéletesen táncolsz. – mondta. Egy újabb zene következett.
Megállt, felém tette tenyerét. Én is ugyanígy tettem. Megfogta a kezem.
- Pont bele passzol. Tökéletes pár lennénk. -néztett mélyen a szemembe.
Ez a mondata józanítóan hatott rám. Nem akartam kapcsolatot.
- Ne haragudj, mennem kell. – szedtem össze a cuccaim.
- Miért? Valami rosszat mondtam?
- Nem akarok senkivel se passzolni. Nekem nem kell pasi. – közöltem, és azzal a fordulattal ki is mentem a bárból.
Hazaérve, észre vettem a szüleim vendégeinek az autóját. Habár nem akartam őket felbolygatni, de nagyon hányingerem volt, ezért benyitottam, de nem értem el a wc-ig. A bejárati ajtóban elhánytam magam. Mindenki az asztalnál ült, vacsorázott. Amint beléptem, az összes szempár rám szegeződött.
- És ő a mi lányunk. Doreen. – mutatott be apám, miközben anyám futott hozzám egy vödörrel és egy törlőronggyal. Csodás bemutatkozás volt.
YOU ARE READING
Who am i?
Mystery / ThrillerKi vagyok én? - tesszük fel a kérdést sokszor. A történet egy olyan lányról szól aki nem találja helyèt a Világban. De szerintem sokan vagyunk így ezzel. Akárcsak én. A történet folyamàn Doreen sok megrázó,tanulságos élménnyel gazdagodik. De vajon...