"Hadi, Taehyung üstünü çıkar."
Taehyung küçük bir çocuk gibi omuzlarını silkti. "İstemiyorum."
"Ama seni soğuk suyla yıkamam lazım. Yoksa iyileşemezsin," dedi Jungkook.
Tekrardan omuz silkti Taehyung. Çok üşüyordu. "İstemiyorum."
"Hadi, ama bal çocuk. Yapma, böyle."
"Gülüme şarkı söylemem lazım."
"Anlamadım?"
"Küsmüştür şimdi bana!"
"Anlamıyorum, seni bal çocuk. Kim küsmüştür sana?"
"Gülüm. Benim güzel gülüm."
Jungkook anlamaz gözlerle Taehyung'un dediklerini idrak etmeye çalışıyordu.
"Tamam, gülünün gönlünü sonra alırsın. Şimdi soğuk suyla yıkanman lazım. Ateşini düşürmeliyiz."
Zaten başta da kabul etmemişti. İlla önce kedilerine yemek vermesi gerekiyormuş. Jungkook, kedilerin yemeklerini vermişti, ama şimdi de Taehyung, gülüm de gülüm diye tutturuyordu.
"Ateşim yok ki benim. İyiyim ben."
Taehyung mızmızlanmaya devam ediyordu. Önce gülünün gönlünü almak istiyordu, ama şu anda ateşi olduğu için sesi yorgun çıkıyordu. Şimdi gülü, Taehyung'un sesini beğenmezdi.
Jungkook, elini Taehyung'un yanağına koydu ve baş parmağıyla okşadı. İşte yine oluyordu! Taehyung'un kalbi çok hızlı atıyordu.
"T-tamam! Ama çok üşüyorum. Soğuk su istemiyorum."
Gülümsedi Jungkook. Karşışındaki çocuğun huysuz tavırları çok tatlı geliyordu Jungkook'a.
"Tamam, söz veriyorum çok soğuk olmayacak su. Haydi, şimdi çıkar üstünü."
Taehyung dişlerini alt dudağına geçirdi. Yanakları kızarıyordu. Utanmıştı. Şimdi Jungkook'un yanında nasıl üstünü çıkarsaydı?
Anlamıştı Jungkook, Taehyung'un utandığındı. "Utanma bal çocuk, ben yardım edebilir miyim sana?"Taehyung kafasını kaldırdı ve sesin geldiği yöne bakmıştı. Usulca kafasını aşağı yukarı salladı. Jungkook gülümseyerek Taehyung'u koltuk altlarından tuttu ve kalkmasına yardım etti. Taehyung'un üzerindeki elbisenin eteğinden tutarak elbiseyi Taehyung'un kafasından çıkardı.
Taehyung'un bal saçları biraz bozulmuştu. Yanakları kızarıktı ve yüzünü saklamaya çalışıyordu. Hatta üst bedenini kollarıyla sararak kapatmaya uğraşıyor, utançla kafasını eğerek yüzünü saklamaya çalısıyordu.
Biraz da üşüdüğü için titriyordu.
Jungkook karşışındaki şahesere bakarken büyülendiğini düşündü. Taehyung'un kıvrımlı, güzel vücudu onu mest etmişti.
Taehyung hâlâ hareket etmediklerini fark edince huzursuzca ve utançla yerinde kıpırdadı. Jungkook kafasını iki yana sallayarak kendine gelmeye çalıştı ve Taehyung'un elinden tutarken banyoya girmelerini sağladı.
Fakat böyle bir şey ile karşılaşacağını bilmiyordu Jungkook. Banyo çok küçüktü. Nasıl banyo ediyordu burda Taehyung? Üstelik duvarlardaki boyalar akmış ve bazı yerleri sökülmüştü.
Bir şekilde Taehyung'u yıkamaya çalışacaktı Jungkook.
Banyonun ortasındaki tabureyi biraz kendine çekmiş Taehyung'u tabureye oturtmuştu. Suyu açmış, kovanın şu dolmasını beklemişti. Jungkook daha önce hiç böyle bir şofben görmemişti. Nasıl çalıştığını bilmediği için de kovanın içine su doldurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Defective • Taekook ✓
FanfictionGörme engelli Taehyung'un karşısına bir mucize çıkmıştı. Bir anda hayatına Jungkook çıkagelmişti. Jungkook, Taehyung'un hayatını değiştirecekti.