Taehyung şu anda Jungkook'dan habersiz Jungkook'un evindeydi. Minjae, Taehyung'a geyşa makyajı yapmış ve ona bir geyşa elbisesi vermişti. Aslında Taehyung, Minjae'den sadece makyaj yapmasını istemişti ama Minjae ona kendi elbiselerinden birini vermişti. Zamanında Minjae de o elbiseyle geyşalık yapmıştı.
Şimdi ise Taehyung kendi evinde yaptığı yemekleri, binbir zorlukla Jungkook'un evinde dokunarak bulduğu tabaklara servis ediyordu. Eve de kendi bahçesindeki çiçeklerden yaptığı kokulu mumlardan koymuştu. Böylece etrafta erotik bir hava vardı. Ayrıca Jungkook bu kokuyu çok sevecekti; çünkü koku Taehyung'un kokusunu andırıyordu.
Minjae olmasa Taehyung bunların hiçbirini yapamazdı.
Bazen engelleri aşmak için yardım almak gerekir.
Taehyung çok heyecanlıydı. İlk defa Jungkook'a özel bir şey yapacaktı. Zaten geyşa işi yapanların genel olarak işi erkeği eğlendirmektir. Eh, öyleyse bugün Taehyung'un Jungkook'u eğlendirmesi gerekiyordu.
Henüz Jungkook'un gelmesine yarım saat gibi bir zaman vardı. Taehyung içerideki salonun ortasında bulunan yer masasına yemekleri ezberleyerek güzelce yerleştirmişti sonradan yerlerini kaybetmemek için. Tabii bu eve her ne kadar birçok kez gelmiş olsa da girmediği yerler de olduğu için tam olarak ezberlemediği yerler de vardı, bu yüzden yavaş hareket ediyordu.
Taehyung, Minjae'den kendi telefonuna Jungkook'un eve gelmeden beş dakika öncesine saat kurmasını istemişti. Minjae de Taehyung'un dediğini yapıp Taehyung'un telefonuna alarm kurmuştu. Böylelikle Taehyung alarm sesini duyunca Jungkook'un beş dakika sonra geleceğini anlayacaktı, ama alarm çalmış hatta üzerinden bir saat geçmişti; fakat Jungkook hâlâ eve gelmemişti.
Taehyung sıkıntıyla ofladı. Her şey tamamdı, ama en önemli olan şey eksikti. Jungkook.
Hatta dinlendirici bir müzik bile ayarlamıştı Taehyung. Jungkook geldiğinde açacaktı, ama hâlâ eve gelen kimse olmamıştı. Taehyung üzerindeki elbiseyi tekrar eliyle yoklarken 'Acaba çok mu kısa' diye düşünmüştü.
Normalde Taehyung düz, dizlerine kadar gelen bir elbise giyecekti, ama Minjae illa verdiği elbiseyi giymesini istemişti. Bu elbise de kalçasının hemen altında bitiyordu ve elbisenin bir omzu düşüktü. Seksi bir geyşa elbisesiydi. Taehyung hayatı boyunca asla bu kadar açık bir elbise giymemişti. Bu yüzden kendisini biraz rahatsız hissediyordu, ama Jungkook için değerdi, değil mi?
Kapıya anahtar takılma sesini duyan Taehyung, derin derin nefes almaya başladı. Jungkook şimdi içeri girecekti. Neredeyse karanlık çökmüştü ve evin ışıkları da kapalıydı. Mum yanarken etrafa yayılan koku ve mumun loş ışığı çok mükemmel gözüküyordu.
Artık Taehyung da Jungkook için bir şeyler yapmak istiyordu. Taehyung adım seslerinin yaklaştığını duyunca daha hızlı nefes almaya başladı.
"Siktir! O ne?!"
Taehyung bunca hazırladığı şeylerden sonra duyduğu küfürle kaşlarını çatmıştı. Onca hazırlık bir küfür için miydi? Oysa Taehyung bilmiyordu, Jungkook o kadar çok şaşırmış ve nutku tutulmuştu ki, ağzından yanlışlıkla bir küfür kaçırmıştı.
Sonra Taehyung aklına bugün Jungkook'u eğlendirmesi gerektiği gelince çatılı kaşlarını düzeltmiş ve ayağı kalkıp Jungkook'un yanına doğru adımlamıştı. Jungkook ise bir an olsun gözlerini Taehyung'dan almıyor, ikide bir derince yutkunuyordu.
Jungkook şaşkındı. Jungkook'un gerçek düşüncelerini söylemek gerekirse inanamıyordu. Taehyung'un görme engeli olduğu halde nasıl yemek yapabildiğini, nasıl bu eve girebildiğini, nasıl makyaj yapabildiğini, hatta ve hatta nasıl tabakları bulabildiğini anlayamıyordu. Sonra da kendisine aptal, diyor ve Taehyung'un engeli olmadığını hatırlatıyordu kendine. Taehyung hep akıllıydı. Jungkook, Taehyung'un her şeyine hayran kaldığı gibi zekasına da hayrandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Defective • Taekook ✓
FanficGörme engelli Taehyung'un karşısına bir mucize çıkmıştı. Bir anda hayatına Jungkook çıkagelmişti. Jungkook, Taehyung'un hayatını değiştirecekti.