15. MEKTUPLAR

615 384 729
                                    

Bu kitapta bahsi geçen karakterler, kurumlar ve olaylar her ayrıntısıyla kurgudan ibarettir ve kalemime aittir.
İyi okumalar!

Instagram: elifeftall & lalelerindenofficial

Norm Ender, Bu Düş Çok Güzel ♪



9 Şubat 2000
09.27

Sevgili babam, Kaan Nazir Masso.

Bugün sana yazıyorum. Hep sana yazacağım çünkü tek dostum sensin. Tek dostum, tek sırdaşım, tek dayanağım sensin. Her zaman...

Dakikalar geçiyor. Tik tak. Zaman akıp gidiyor ve sen yine gelmiyorsun. Tik tak...

Baba, ben çocuk kalmak istiyorum. Masum yıllarım geçip gitsin istemiyorum. İçimde bir huzursuzluk var, çözemiyorum. Kendimi çok kötü hissediyorum. Şu an burada değilsin, bu da yakıyor canımı. Yalnızım. Beni neden yalnız bırakıyorsun baba? Benim kurtarılmaya ihtiyacım var. Yokluğun o kadar ağır ki... Yanımda olman için bütün dünyayı karşıma alırdım. Görevlerin yüzünden şu an burada değilsin, yanımda değilsin. Görevin bitsin, buraya gel baba. Yanıma gel. Mektubumu okuyacaksın gelince, bunu biliyorum. Görevlerin olsa bile aklın bazen bize, ailene kayıyordur. Bunu da tahmin edebiliyorum. Biliyor musun baba­? Benim çok sevdiğim bir arkadaşa, dosta ihtiyacım var. Bu dost, sensin. Ben, seni çok seviyorum baba. Benim ilk ve tek arkadaşım sensin. Beni yalnız bırakma hiçbir zaman, olur mu? Gözyaşım her aktığında yanımda sen vardın. Canım her acıdığında yanımda sen vardın. Her düşüp yara aldığımda yanımda sen vardın. Sen hep vardın, hep var ol, tamam mı? Benim için... Benim için, daima.

Umutlarım yeşermiyor baba.

Gölgene konamıyorum...

Sen, nedir? Bilir misin baba? Ölümü arzulamak, yine de yaşamak zorunda kalmak. Sen, nedir? Bilir misin baba? Bir umut için uçurumun kenarında olmayı bile göze almak. Sen, nedir? Bilir misin baba? Acı bataklığında bile ayakta durmak.

Sen, Kaan Nazir Masso'sun. Sen, benim hayatımın gelmiş geçmiş bütün insanların en güçlü olanısın ve hep öyle kalacaksın.

Ben de senin gibi olmak istiyorum. Senin gibi güçlü... Ben güçlü değilim baba, beni hiç kimse sevmiyor senin dışında. Sanki elime bir defter verdiler, kalemsiz yazayım diye. Kalemim olmadan nasıl yazayım baba?

Sokakların manevi çocuklarıyla beraberdim bugün. Senin oğlun olduğum için beni seviyorlar. Yani, öyle gibi görünüyor. Belki de sevmiyorlar. Baba, beni neden vermiyorlar? Bir çocuğum ben, masum bir çocuk sadece. Ben de sevilmek istiyorum, gel artık. Gel de sev beni çünkü beni bir tek sen çok güzel seviyorsun.

Beni hep sever misin baba?

Beni hiç unutma, olur mu?

Ben, senin varlığından güç alıyorum. Ben de büyüyünce senin gibi bir adam olacağım çünkü sen çok iyi birisin, çok naziksin, çok tatlısın, çok korumacısın ve çok güzel seviyorsun. Sen hep sev, beni hep sev...

Mektubuna babandan bir dokunuş olsun istedim.
Senin için hep var olacağım, oğlum.
Seni çok seviyorum, her zaman...

LALELERİNDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin