Adsız Bölüm 14 Aşka beş kala

59 1 0
                                    

Merkeze doğru ilerlerken Büşra çantasını karıştırmaya başladı ve sonunda aradığını buldu.Cep telefonundan hemen Almina'nın numarasını tuşladı.

"Büşra intikammı alıyorsun canım? Nerdesin sen ? Meraktan öldüm.

"Canım adadaki son vapuru kaçırdık dönemiyorum"

"Ne demek dönemiyorum.O kadiri telefona verirmisin...

Bunu söylediğinde Tan'da Alminanın yanındaydı onu sahile çıkarmıştı hava alması için ve bu cümleden sonra buz kesen bir hava esti aralarında...Anlamsızca Alminaya bakıyordu..

"Sakin ol saati farketmedik şimdide vapuru kaçırdık."

"Nasıl yani şimdi orda mı kalacaksınız"

Tan istersen gidip alalım Almina dediğinde Almina büyük bir sevgiyle Tan'a baktı.

"Büşra tekneyle gelip alıcaz sizi"

"Gerçektenmi, harika" Ahizeyi eliyle kapatıp KAdire bizi alacaklarmış deidğinde Kadirin yüzünde en ufak bir mimik oluşmadı.

Tan hemen kaptanı aradı normalde konuşacağı süreden uzun konuşunca stres olmaya başladım.

"canım çok üzgünüm teknede ufak bir arıza varmış, şuan çıkmamız tehlikeli"

Yüzüm çok asılmıştı evet herkesin tanıdığı biriyle adada mahsur kalmıştı ama biz tanımıyorduk işte.

Büşrayı arayıp haber verdim ve yinede çok dikkatli olmasını istedim.

Tan üzüntümü ve endişemi anlıyordu gelip sarıldı bana ve yüzüme şefkatle baktı.

"Bukadar iyi olmak zorunda mısın?

utangaç gözlerimle baktım ya sen bu kadar başımı döndürmek zorundamısın?

"KAdir teknede sorun varmış gelemiyorlar"

"Bu kadar endişelenme Büşra sana benden bir zarar gelmeyeceğini ikimizde biliyoruz yanında ben olduğum sürece sana asla zarar gelmeyeceğinide artık rahatlar mısın lütfen?

ne diyebilirdim ki yapacak hiç birşey yoktu.Beyaz bir köşk otele çevrilmişti ilk şansımızı burda deneyelim dediler.İçeriye girdiklerinde ihtişamlı bir yapı gördüler yüksek bir tavan oymalı ve süslemeliydi geniş yüksek pencereler çok ihtişamlıydı.Bahçesinde köşkü kaplayan bir asmadan mor renkli çiçekler sarkıyordu.Resepsiyona yaklaştılar.

".merhaba odanız var mı?"

"Kaç oda istiyorsunuz?

"İkiside aynı anda iki dediklerinde resepsiyondaki adam biraz daha dikkatli baktığında Kadiir tekrar iki dedi.

"yan yana odalarda yer yok ama iki ayrı katta isterseniz"

"Evet evet sorun değil dedi KAdir"

İşlemler yapıldı eşyaları olmadığı için hemen odalarına çıkartıldılar.Önce büşraya oda gösterildi sonra da Kadire.

Kadir halinden çok memnundu ıslık çalarak odaya girdi kat hizmetlisi temiz havlu getirmişti Kadiri karşısında görünce şaşkınlıktan konuşamadı.

"KAdir bey "

"Efendim"

KAdın ses vermiyordu

"Buyrun"

"Şey çok üzgünüm kıza size çok hayran eğer kırmazsanız "mahçubiyetinden cümleyi tamamlayamadı.

"Elbette"

"Adresinde Yokluğunu Kıyamet Bilerek"  AlminaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin