Bölüm 6 Tan'la ilk konuşma

56 2 0
                                    

Gece uyuyamamış olmanın etkileri bunlar.. Yüzüm alışıldık Alminanın yüzünden çok uzak.. Yorgun gözlerim, beni uykusuz bırakan adamdan hesap sormak istiyor. Ama eğer hesap soracaksam önce onunla yüzyüze gelmeliyim hemde hemen!
Dün gece bu konuyu uzun uzun konuşmak için Büşrada kalmıştım kendime bir kahve almak için mutfağa doğru ilerledim tam o sırada telefonuma bir mesaj geldi heyecanla koşup telefonu elime aldım
-merhaba Almina hanım eğer kullanmak isterseniZ krediniz hazır vs
Nasıl heycanlanmıştım nedenini bile bilmiyorum..Sinirle kendime söylenirken ikinci mesaj off bu bankalar hayallerimle oynuyor.. Kahvemi yapıp balkona geçtim temiz havayı içime çektim. Gazetelere göz attım böylece sanırım yarım saat geçti
Birdenbire dün Tanın bana telefon numarasını verdiği aklıma geldi nasıl unutmuştum bunu..
Telefonuma koştururken sehpaya takıldım acıyan dizimi ovuştururken Büşra hafif gülümseyen hafif somurtan bakışlarla yanıma geldi..
"Canım özürdilerim uyandırdım mı?
"Aradın mı?
Gözlerim kocaman olmuştu daha günaydın bile demeyen arkadaşım Tan'ı arayıp aramadığımı soruyordu..
"Sabahın onunda onu arayacağımı nerden çıkardın?
" Sabaha kadar uyumayıp yatakta dönüp durmandan olabilir mi?
Bir anda gülmeye başladım ne söyleyebilirdim ki.
Tamam hadi gel arayalım şu ukalayı ama kıkırdamak yok sözmü"
"Söz" deyip yaramaz çocukların takındığı uslu tavırla yanıma yerleşti
Telefonu elime aldığımda asıl şoku ben yaşıyordum az önce gelen ikinci mesaj tonu Tandan gelen mesaja aitmiş..
--- sesinizi duymayı bekledim,bekliyorum
Mesajı yüksek sesle okudum Büşra hemen ara diye söylenmeye başladı
Bu iyi olmuştu numarayı verir vermez aramamıştım şimdi o tekrar hatırlattığı için arayacaktım. Ve numarayı tuşladım işte çalıyor.
"Efendim"
"Merhaba ben angel"
Sanki tek bir nefesim varmış onuda bu cümleye harcamış gibi nefessiz kalmıştım. Kısa bir sessizlik..
"Angel gizemli asi kadın! Şimdi gayet iyiyim nasılsın?
"İyiyim ve gizemli değilim ki öyle olsa siZi dükkanıma davet etmezdim"
"Peki madem gizemli değilsin öyleyse bugün beni geri çevirmezsin"
Allahım kalbimin gümbürtüsünden ne dediğini zor duyuyorum zor duyduğum için zor algılıyorum..
"Anlamadım"
"Bugün benim miçom ol ve merak etme endişelerini bildiğim içinde bir kız ve erkek arkadaşımıda davet ettim yalnız olmayacağız"
Benim için arkadaşlarını davet etmiş ne kadar düşünceli bir davranış. Onu görmem gerekiyordu ve ondan korkmadığımıda göstermem gerekiyordu. Çok düşünürsem vazgeçecektim.
"Tamam saat kaçta nereye gelmem gerekiyor?"
Karşımdaki adamın ses tonu değişmişti insanın içini ısıtan, ılımlı ve ukalalıktan çok uzak bir şekilde
"Angel bugün mektap çok daha güzel olacak. Ben alışverişi yapıp tekneye gececeğim 12 gibi herkes gelmiş olur."
"Peki"
Telefonu kapattığımda saniyeler içinde olanlara inanamıyordum. Büşra heyecanla artık zıplayarak konuşuyordu.
"Nereye gidiyorsun, nereye davet etti"
"Tekneye"
Yine kaşları çatılmıştı.
"Bu adam ne yapmaya çalışıyor?"
"Ben rahat olayım diye iki arkadaşını daha çağırmış biri bayan"
"Angel denizde yinede tanımadığın insanlar olacak off onunla görüşmeni çok istiyorum ama aklımda sende kalacak kuzum"
Birden durdu ve Almina teknede buluşacaksanız denize de gireceksiniz aman allahım seni hazırlamamız gerek
Ben bunu nasıl düşünemedim inanamıyorum bu durumda eve gidip hazırlık yapmam gerekiyordu bu şekilde yetişemezdim ki.. Ayrıca Büşranın bana Almina demeside yeterince endişeli olduğunu gösteriyordu.
"Tamam şimdi şekerim sakin oluyoruz önce senin eve gidiyoruz sen hazırlanırken , ben çantanı hazırlıyorum"
Ne denirse onu yapacak moddaydım zaten telaşlı ve heyecanlıydım. Nefesimi kontrol edemiyordum. Neler olacaktı acaba?

"Adresinde Yokluğunu Kıyamet Bilerek"  AlminaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin