o t u z d ö r t

17K 836 105
                                    

Medya: Halsey - I'm Not a Woman, I'm a God

ŞİMDİ ELİNİZDE HER NE İŞ VARSA BIRAKIN VE MEDYADAKİ MUHTEŞEM ŞARKIYI DİNLEYİN TŞK ÖD BB

İyi okumalar🍁❣

ººº

Onu sevdiğimi söylememin üstünden ne kadar zaman geçmişti bilmiyorum. O da beni sevdiğini söyledikten sonra hiç konuşmamış, sadece sarılmıştık. O benim saçlarımı okşayıp, arada öpücükler kondururken ben sadece kalp atışlarını dinlemiştim.

Açıklayamayacağım şekilde huzur veriyordu.

Sonrasında Defneler gelmişti ve ellerinde getirdikleri yiyecekleri hazırlamaya koyulmuştuk. Ben dün gece atıştırdığım abur cuburlar hariç hiçbir şey yememiştim. Toprak'ta ben geldiğimden beri hiçbir şey yememişti. Sabah, Defne'nin hazırladığı kahvaltı da olduğu gibi tepsiyle beraber tezgahın üzerinde duruyordu.

Okuldan yeni çıktıkları için Defnelerin de aç olmalıydı. Bu yüzden bu kadar lahmacun aldıklarını düşünüyordum. 

Evet, hasta bir insana lahmacun almışlar.

Sağ olsunlar acı iyi gelir diye düşünmüşler. 

Ben tepsiye bardakları dizerken Defne'de servis tabağına lahmacunları yerleştiriyordu. Mutfak konusunda aramızdaki en yetenekli olan Tuğukan ise salata için bir şeyler doğuruyordu.

Başak ise kendi halinde takılıyordu. En başından beri bana ters olan tavırları, Toprak'ın yanında görmesiyle daha da ters bir hal almıştı.

Yapmaya çalıştığım hazır çorba da boşa gitmişti zaten.

Tepsiyi tezgahın üzerinden aldım ve salona doğru yürüdüm. İçeriye girmemle susan Başak'ı fazla önemsemedim.

Çatık kaşlarıyla bana bakmaya devam edebilirdi.

Tepsiyi orta sehpaya, içeceklerin yanına, bırakıp Toprak'ın yanına oturdum. Beni sarmalayan kollarıyla göğsüne yaslanmam kısa sürmüştü.

Parmağındaki yüzüklerle oyalanmaya çalışırken Başak konuştu.

"Sen niye okula gitmedin?"

Bana bakarak konuşmasından kime sorduğu açıktı.

İfadesiz tuttuğum sesimle cevapladım. "Keyfim istemediyse."

"Toprak'ın yanına ne zaman geldin?"

Tam ben cevap verecekken, Toprak araya girdi.

"Sevgilim yanıma gelirken sana mı soracak, Başak? Sana ne? Ne zaman geldiyse geldi."

'Sevgilim' kelimesiyle bakışlarım hızla ona dönerken o bana aldırmadı. Mimik oynatmadığı suratıyla Başak'a bakıyordu. Yüzümde saniyelik beliren gülümsemeden sonra gözlerimi ben de Başak'a diktim. Gözleri mi dolmuştu onun?

"Sevgilin mi?" Sesi de titremişti sanki.

"Evet, senin için sorun mu?"

Taviz vermeyen sesiyle sertçe cevapladı. Araları neden bu kadar gergin duruyordu? Bilmediğim bir şey olmuştu galiba aralarında.

Toprak'ın sözlerinden sonra çokta durmamıştı, Başak. Cem'in onu alacağını, çıkması gerektiğini söyleyerek kaçarcasına gitmişti. Defne uzun süredir böyle olduğunu savunarak pek fazla takılmamıştı ama onun da garipsediği barizdi. 


»»————- ★ ————-««

İzin verirseniz biraz 33k'ya ağlamak istiyorum. ŞAKA GİBİ RESMEN HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

Ve ve ve bölüme kısa demeyin lütfen, çarşamba günü yayımladığım bölümün devamı olarak düşünün. Normalde bu bölüm daha uzundu, kafamda farklı senaryolar vardı ama aşılı kolumla bu kadar yazabildim. En kısa zamanda uzun bir yeni bölüm yayımlayacağıma da söz vereyim buradan.

Kaçtım ben, seviliyorsunuzz

Benimle Konuşur Musun? | Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin