Öhm öhm herkese merhaba
Eğer bölüm zannedip gelen varsa özür diliyorum maalesef bu bir bölüm değil. Birkaç şey söyleyip sizin de fikrinizi aldıktan sonra gideceğim🚶🏻♀️
Şimdi söyle ki, birkaç gün önce yayımladığım bölümde de dediğim gibi; kitapta birkaç eksiklik fark ettim ve bu beni rahatsız etti. Bunu düzenlemek için yeni bölümler yazmaya başladım ama bu sefer de bölümleri istediğim yere koyamadım. Yani şöyle söyleyeyim; ben önceden 35 bölüm yazmıştım, okuyanlar bilir, bu 35 bölümün 19 bölümünü taslaklara alıp yeni bir bölüm yayımladım ve yeni yayımladığım bölüm 17. bölüm olmak yerine 36 bölüm oldu. Anlatabildim mi bilmiyorum ama umarım siz anlamışsınızdır.
Bundan bize ne dediğinizi duyar gibiyim. Orayı da şöyle açıklayayım:
Wattyden çok anlayan birisi değilim. Yaklaşık 1-1.5 yıldır okuyorum ve 5 ay gibi bir süredir de yazıyorum. Bu yüzden sizlere bir şeyler danışmak istedim.
1-) Bölümlerin yerlerini değiştirebiliyor muyum? Değiştirebiliyorsam nereden?
2-) Eğer değiştiremiyorsam sizce ne yapmalıyım? Yeni yazdığım bölümleri silip eski bölümleri yeniden mi yayımlayayım? Yoksa oy ve okunmaları hiçe sayıp; eski bölümleri, yeni bölümlere hiç değiştirmeden aktarayım mı?
3-) Ve aklımdan kitabı yayımdan kaldırmak gibi bir seçenek de geçiyor...
Fikirlerinizi belirtip yardımcı olursanız çok sevinirim. Kitabın geleceğini tek başıma seçmek bencillik olur.
Ben kaçtımmmm, iyi bakın kendinize😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Konuşur Musun? | Texting ✓
Roman pour Adolescents0543***: Seni sen yapan her zerrene aşığım. [Text ağırlıklı düz yazı] Başlama Tarihi: 04.09.21 Bitiş Tarihi: 10.06.22