Aleksin Nk. ollaan taas tänää oltu varmaa 9 tuntia studiolla. Väsyttää vähän ja onhan sitä tultu juotua paljon redbulliakin. "Hei pitäiskö lopetella?" Joel kysyy. "no jos äänitetää viel basso ja sit oltais valmiita?!" kysyn. Saan myöntävän vastauks kaikilta. Olli meni äänitys koppiin j alkoi soittaa tein mitä minun piti eli äänittää sun muuta. Tunnen kun joku tujjottaa minua katson Joeliin päin sehän minua tujjottaa. Oon viime aikoina mietiny tosi paljon Joelia. Joel on komee ja oon ollu kusessa siihen noin 3kk ja mun tuntee vaa kasvaa tuota kohtaan...
"hei Aleksi olli soitti oman osuuden ja onks kaikki hyvi?" kuulen Nikon hieman huolestuneen äänen. "aa joo sori ja kaikki on hyvi oon vaa väsyny mikä ei varmaa oo iheme" vastaan samalla sähläsin jotain omalla koneellani. Mutta en pystyny olla ajatelemmatta Joelia.
Joelin Nk. pääsin vihdoin kotiin menin nopeasti suihkuun ja sitten suoraan untenmaille. En saanu unta ku ajjattelein koko ajan vaan Aleksia sen söpöö hymyä ja sitä pörröstä mustaa tukkaa oon ollu Aleksiin kusessa siitä asti ku se tuli bändiin.
'Joelin ajatellessa Aleksia tuon silmä luomet painuivat kiinni ja pian tuo nukkui.'
________________
Eka osa ei mikään paras mutta eka osa ja eka kirja
Julkaistu: 4.10.2021
~♡:lla Siiri~