Aleksin Nk. Pyyhin kyyneleet äkkiä pois. "Adelksi!!!!" tyttö kiljuu. "Noh?" kysyn tytöltä. "Midksi äidi ei tuu dakee mua kodii??" tyttö kysyy ihmeissään. Katsahdan Poikiin kysyvästi. saan pojilta pienet nyökkäykset. " Tota annika mitäs sanoisit et nuutaisit mun luokse??" Kysyn tytöltä. "ai dun luokde?? mikdi en mee kodii??" Tyttö kysyy vielä enemmän hämästyneenä. "No ku tota su-sun äi-äi-äiti on ku-kuollu......" sanon samalla itkien. "ai mun äidi ond duollu???" tyttö kysyy huomaan että tuon ilme muuttuu.
"Tuu tänne annika...." Sanon ja nostan tuon syliini. Joel laittaa vahvat kätensä minun ja annikan ympärille. "medäädkö med dakee mud davart kodo??" pikku tyttö kysyy. "Joo joku lähi päivä....." vastaan pikku tytölle samalla suukottaien tuon otsaa. "tota me tästä lähetää... jakselkaa...." Tommi sanoo. "juu moro!" sanoimme joelin kanssa yhtä aikaa. Pian pojat olivat lähteneet ja olitiin studiolla minä annika ja joel. "Voiko Dodelii muttaa dun duo adelksi??" pikkutyttö kysyy innoisaan. "Joo ja joel muttaaa ylihuomenna ja huomenna mennää kattoo yhtä lääkäriä ja viranomaista....."sanon tytölle. "deee de oodde mun idät vai???" tyttö kysyy. "Niin kai käydään täyttämässä adoptio paperit huomenna....." Joel sanoo. "ai sä haluut olla toinen huoltaja......" kysyn joelilta. "Joo jos se vaan tielle käy??" joel vastaa. "tottakai!" hihkaisen. "dodeli da adeksi mund uuded idit:)" tyttö sanoo hymyillen. Joel antaa anikalle pusun otsalle. "heeiii missä mun pusu on???" kysyn muka vihaisesti. Tuossa tuokiossa joelin huulet oli omillani. "Arvon herra...." joel sanoo virnistäen. "mua vädyddää voidaanko menddä dukkuun??" tyttö kysyy. "Joo tottakai" vastaan pikkutytölle.
JOELIN POV: Saavuttiin alexin kämpälle ja tein iltapalaa. "Huomenna pitäsi käydä kaupas!" sanon alexille joka keräsi Annikan peti vaateita ja vie niitä meidän keskelle. "Juu jos sä käyt sillon ku me haetaa kamaa ku autoon mahtuu vaa kaks??" alex huutaa makkarista. "juu<3" huudan tuolle pörröpäälle. "dodelii kdo midä mä piidin....:)" pikkutyttö sanoi minulle. Siinä oli Kolme ihmistä. "wow annika ketä noi on??" kysyn tytöltä. "dossa on dinä,dossa adelski ja dossa minä....." pikkutyttö selittää. "ootpas hyvä piirtää.!" alexin ääni kuuluu keittiön ovelta. "eiks ookki aika taitava plikka...." sanon alexille. "mä pistän sen jääkääpin oveen?" pörröpää sanoo kysy västi. "dooo!" tyttö sanooo. Alex laittaa annikan piirtämän kuvan jääkaapin oveen. "noin!" tuo sanoo iloisesti."ja täs ois tätä iltapalaa." sanon samalla laskien leivät pöytään. •Time skip amuun• Heräsin aamulla ja nousin aamupalaa tekemään. Mietin samalla että tänään pitäisi käydä kaupassa ja ylihuomenna pitäisi kantaa kamat tänne. Yhtäkkiä joku ryntää keittöön. "dodelii adelksi kudidaa!!" tyttö kiljui samassa alexi juoksi keittiöön. "vai että kutitti?" naurahdin.
___________________________
Jaahas taas uus osa yritän kirjottaa huomen aamun lisää tätä :)
Kertokaa mitä pidätte mun tarinasta!?
Julkastu: 14.10.2021
~♡:lla Siiri~