Osa13

200 13 0
                                    

Aleksin Nk. On kulunu noin 5kk ku adoptoitiin Annika muutetiin yhteen ja mentiin naimisiin noin 2kk sitten ja 2kk päästä on Joulu. Hain Annikaa päivä kodista. 

'"Moi mitä isin kulta?" Kysyn tytöltä ja nostan tuon syliin. Tyttö ei vastaa hoitaja tulee luokseni. "Moi tota vähän ikänvempiä uutisia toinen tyttö täällä päivä kodissa puras Annikaa käteen..." Nainen sanoo. "Voi ei onhan sulla rakas kaikki hyvin?" Kysyn pikku tytöltä. Joel astelee ovesta sisään hänellä oli mennyt moti autossa odoteluun. "Hei onks kaikki hyvin ku kestää meijjän treenit alkaa kohta??" Tuo kysyy. "Joo joku oli vaan purassu Annikaa...." Sanon. "Ei helvetti!?" Joel katsoo hoitajaa niinkuin että etkö sää osaa pitää lapsia aisoissa. "Annika näytä iskälle käsi?" Joel kysyy ja ottaa Annikan sylistäni omaansa. "Tytön vanhemmille on puhuttu asiasta ja ne haluis tavat teijjät ja pyytää anteeks?" Nainen sanoo. "Joo miks ei.." Sanon Joel vain nyökkää. "Käyn hakemas ne tosta toisesta huoneesta" nainen sanoo ja hymyilee. "Annika rakas näytätkö sä mullekin sen mihin se tyttö puras sua?!" Kysyn tytöltä joka näyttää olkapäätänsä. "Tässä Olis Emma ja Joonatan Sofian vanhemmat..." Nainen sanoo ja hymyilee. "Moi ja hei anteeks kauheesti!" Nainen ilmeisesti Emma sanoo meille. "Juu ei mitää!" Sanon. "Missäs se sun tyttö on jota Sofia puras?? tai sun vaimos?" mies kysyy. 

"Tota  mul ei oo vaimoo vaan mies ja tässä ne on ihan!" Sanon. "Jaa no se on kiva tavata sinuakin!" nainen sanoo. "Joo ite kyl toivon et pysytte kaukana Annikasta tai kenestäkään meistä kolmesta!" Joel sanoo. " Hei rakas, Ei noi vanhemmat käskeny Sofian purra Annikaa!" Kuiskaan tuon korvaan. "Idi voidaanko mendä kodiin??" Annika kysyy minulta. "tottakai!" Joel sanoo ja ottaa annikan repun minun kädestä kiinni ja vetää minut ovesta ulos Annika sylissä.

___________________________

Noin taas uus osa toivotavasti pidätte ja en julkase mun y/n tarinaa tulee likaa kirjotamista...

Julkastu: 23.10.2021

~♡:lla Siiri~

Onks Tää rakkautta?//JoleksiWhere stories live. Discover now