Joelin Nk. heräsin aamulla siihen kun Aleksi ei ollut enää vierelläni. Huolestuin jo vähän kunnes katsoin viereeni sängyn toiselle laidalle. Tuo musta pörröpää nukkui kuin tukki...
Aleksin Nk. herään siihen kun joku vetää minua lähemmäksi. Avasin silmiä varovasti. "ei hätää nuku vaa vedin sut lähemmäks vaa ettet tipu sängyltä!" kuulen tuon komean blondin sanovan. "hmhm heräsin joh" vastaan tuolle. "no höh herätin sut!" joel sanoo pahoitelevalle äänellä. " ei se mitään ja huomanta rakas" sanon tuolle samalla pussaten tuota hellästi. "huomenta ruusunen" tuo sanoo suudelman loputtua. "olitko kauan hereillä?" kysyn toulta. "en vaan 10min ja haluisitko kertoo miks oot viilelly?" kuulen tuon kysyvän. epäröin syyni ei edes ollut mikään suuri. No oli se minulle. "viiltelin koska sulla oli säätöö jonkun kanssa..." kerroin tuolle näin kuinka joelin kasvoille nousi huolestunu katse. "Aleksi sanon vaan sulle että älä enää viiltele enää ikinä ja olisit kertonu mulle et se haittas ku kerron sulle mun suhteista..." kuulen tuon rauhallisen äänen sanovan. "en voi luvata mitään..." vastaan se oli totta en pysytynyt lupaamaan lopettaa viiltelyä.
Joelin Nk. kuulen kun alexin puhelin soi ja tuo lähtee oitis puhelimensa luokse. "moi!" kuulen Aleksin sanovan puhelimeensa. "Joo kyl se käy millon aikaa??" kuulen Aleksin kysyvän. "okei no nähää sunnuntaina!" Aleksi huikkaa ja lopettaa puhelun. "noh??" kysyn tuolta. "mun sisko jemina tuo sen tytön Annikan mulle yöks sununtaina eli ylihuomenna!" Aleksi vastaa. "saanks silti tulla sun luokse??" kysyn tuolta sarkasitisen suruliseti. "tottakai höhlä!" tuo vastaa. otan Aleksin käsistä kiinni ja kiskaisen tuon minun kainaloon sängylle.
~Time skip sununtaihin~
Oltiin Aleksin kanssa Aleksin kämpällä silitelin Rillaa siinä sohvalla. "Joel??" kuulen tuon huutavan suihkun ovelta. "niinh?" vastaan tuolle kysyvästi. "voiks tuua mun pyyhkee tuolt makkarist??" kuulen Alekisn kysyvän
Aleksin Nk. näen kun tuo tulee tuomaan minun pyyhettä. "arvon herra..." blondi miehen alku sanoo virneellä. "jaahas vai että oon oikeen herra kiitos" vastaan tuolle blondille miehelle tai no miehen alulle...
________________
Annika on mun serkusta ispiroitu :D
Julkaistu: 8.10.2021
~♡:lla Siiri~