Osa19

161 13 2
                                    

JOELIN POV: Olen etsinyt ollia 30min kunnes löydän tuon. Olli istui jossain tuolissa olotustiloissa. "Hei, Mikäs sulle tuli?" Kysyn. "Se vitun Sami tuli sinne..." Olli sanoo ja katsoo maata. "No se lähti ja porko ettii sua..." Sanon. "En mää tiiä..." Olli väittää vastaan. "Okei no voidaan olla täs vaan 10min koska en haluu et Aleksi joutuu pitää huolta Annikasta yksin.

JOONAKSEN POV: Joel on ettiny Ollia yli 30min alan huolestua.... En tahdo että minun Ollille käy mitäään. Sitten ovi aukeaa ja Joel tulee sisälle Olli perässä. "Olli...." Sanon hiljaa. "Nii?" Tuo kysyy ja katsoo minua päin. Rakastan Ollin silmiä ylikaiken. "Me mennään tästä kotiin Annikan täytyy nukkuu..." Joel sanoo. "IDIIII EIIII DALUUN DÄÄDÄD!!!" Annika kiljuu. "Ei nyt Annika me mennään sä nukahat melkein siihen porkon sänkyy... Ja ollaan oltu tääl koko yö sun täytyy nukkua rakas Annika..." Aleksi sanoi tuolle. "Lupaan sulle et tuutte kattoo mua sikku oot käynys nukkumas." Sanon pikkutytölle. "Odei!" Tyttö sanoo. "Annas hali." Sanon pikkutytölle. Annika kömpii viereeni ja antaa halin. "Hyvää öytä<3" Sanon tuolle. 

-Time skip 20min-

Kaikki muut oli paitsi olli. Kaikki muut oli lähtenyt ottamaan tirsat kotiin koska kello oli jo yli 12 päiväl. Olli istui sänkyni vieressä. "Olli?" Kysyn. "Nii?" Tuo sanoo ja katsoo minua. "Siitä yöstä... Se merkkas mulle ennemmän....." Sanon hiljaa. Tuo antaa minulle hellän suudelman minun huulille.  "Voitko nukkuu mun vieres päikkärit?" Kysyn. "Tottakai..." Olli sanoo. Olli tulee sängylle joten kapuan heti tuon päälle nukkumaan. "Siihenkö meinasit tulla?" Olli kysyy ja naurahtaa. "mhhm joo..." Sanon.  "Öitä Joonas<3" Olli sanoo ja suukottaa otsaani. "Öitä Olli" Sanon. Sitten nukahdin.

___________________________

Heissan! Ja oon TOSI TOSI TOSI PAHOILLANI ETTEI OO TULLU.

Wattpad ei antanu mun kirjautuu sisälle joten kesti yli 3kk et pääsin tänne :D

Ja hyvää uutta vuotta<3

Julkastu: 3.1.2022

~♡:lla Siiri~

Onks Tää rakkautta?//JoleksiWhere stories live. Discover now