Aleksin Nk: Joel kosi mua ja nyt sitten kiljaisin kuin pikku lapsi ja sanoin "NO MITÄ VITTU LUULET PÖHKÖ TOTTA VITUSSA!!" tuo laittaa sormuksen sormeeni ja minä tuon. Suutelen tuota vittu että toi jätkä on niinku huume mulle en tiiä mitä tehdä ilman sitä.
-Time skip siihen ku ne on kotona-
Saavuttiin kotiin missä Porko oli vahtimassa Annikaa. "moi me tultiin!" Sanon kun astutaan sisälle asuntoon. Ei kuulunu vastausta "Huhuu??" Joel sanoo takaani. Käytiin kämppä läpi ja etittiin mut ilman tulosta. "Mitä jos Anikalle on sattunu jotain??" Kysyn huolissani vaikka Annika oli vain adoptoitu lapsi niin silti rakastin sitä ihan helvetisti. "Ei mitään hätää mä soitan Joonakselle ja kysyn missä ne on" Joel sanoo ja halaa minua. Joel soittaa mutta Joonaksen puhelin soi keittiössä mikä huolestutti minua enemmän koska tuo Porko herra ei lähde mihinkään ilman puhelintaansa.
"Joel Mitä jos annikalle on sattunu jotai??" Kysyn ja kyynel vierähtää poskelleni. "Hei, hei rakas ei oo lupaan Anikkalla on kaikki hyvin." Joel sanoo. Istumme Sohvalla varmaan 20 minuuttia kun ovi käy juoksemme Joelin kanssa ovelle. "Idiiii!!" Tyttö kiljuu ja juoksee minun luokse nostan tytön syliin ja sitten katson jooonasta kysyvästi. "Missä olitte?" Joel Kysyy. "Baarissa Nikon kans." Tuo sanoo silloin palaa pinna. "SÄ ET VITTU VIE PIENTÄ TYTTÖÖ BAARIIN VARSINKA MUN TYTTÖÖ OKEI??!" Huudan Joonakselle, "ALEKSI ON OIKEESSA EI KAKS JA PUOL VUOTIASTA VIEDÄ BAARIN TOLLO!!!" Joel huutaa vierestäni. Annika alkaa itkeä. "Annika hei mikä hätä??" Kysyn. "Annika??" Joel kysyy minun perään. "Mikdi deh huudatte haddara päälde??" Tuo kysyy itkuisesti. "Koska Hattara pää teki virheen ku meni syömmään ja ottamaan kaljan ku vahdin sua...." Joonas sanoo. "Nod eid deh haiddanu mua.." Annika sanoo. "Mut se ei oo pikku tytöjen paikka ja sulle ois voinu sattuu jotai...."
_______________________________
Helouu<3 täs uus osa ja tota nyt yritän olla aktiivine mul on viikko kouluu ja sit on viikon loma et lomal kirjotan varmaan melkein joka päivä mutta nyt rakkaat ystäväiseni menkää nukkuun<33
Julkastu: 18.10.2021
~♡:lla Siiri~