ALEKSIN POV: Ollaan olut sairaalassa noin 8 tuntia lääkäri kävi meijjän luona 2 tuntia sitten. Annika nukkuu Tommin sylissä edelleen minä nojaan joeliin. Olli on ollu ihan helvetin hermosutnu... Lääkäri tulee taas meidän luokse. "No?" Olli kysyy ja nousee seisomaan. "Joonas on nyt hereillä ja pääsette katsomaan häntä..." Lääkäri sanoo. "Huone numero????" Olli kysyy. "huone 289" Lääkäri sanoo. Kaikki lähdemme heti tuota huonetta kohti Tommi kantaa annikaa sylissään.
Saavuttiin Joonaksen huoneen ovelle. Olli avasi oven ja meni ensimäisenä sisälle. "Haddarapäää!!!"" Annika kiljaisee ja riuhtoo itsensä Tommin sylistä. "m-moi" Joonas sanoo vähän käheällä äänellä. Annika kiipee Joonaksen sairaalaa pedille ja halaa tuota. "Mikäs vointi?" kysyn. "Ei paha....." Joonas sanoo. Yhtäkkiä Joonaksen huoneen ovi avautuu ja joonaksen heila tulee sisään. Olli lähtee huoneesta. "ootko kunnossa?" Tämä mies kysyy. "joo oon mä...." Joonas sanoo. "Poid!!! Hiävdy didduuun!!!!" Annika sanoo. "Annika kirloiliksä just?" kysyn. "Doo doska dui didun padka ei läde poid!!" Annika sanoo. "Mihin mu-Olli meni?" Joonas kysyy. "Sanoitks sä just mun olli?" Jeol kysyy.
JOONAKASEN POV: "Sanoin sanoin mut haluun nyt mun Ollin tänne!!" valitan. Sami lähtee huoneestani ovet paukuen pois.....
-TIME SKIP 20MIN-
Joel ja aleksi on etsiny jo ollia 20min alan huolestua.
________________
Helouu<3 tässä taas tosi lyhyt ja anteeksi siitä :(
Julkaistu: 6.11.2021
~♡:lla Siiri~