Joelin Nk. Katson viestit mitä pojat pistää ryhmässämme.
Lalli ja Lallin lusikat:
Joonas: Treenit klo 13:00!!!
Niko: Voi helevetti! Juu tuun mut tommi tarviin liftin!??
Olli: Matkalla! Kyyhkyläiset ei taravii olla myöhäs!!!
Tommi: Niko oon sun pihas 5 min!
Joel(minä): Vittu voitteko lopettaa sen kyyhkyläis homman!! Ja tullaan alexin kans.....
Joonas: Selevä vasta rakastunu :))
Olli: Hei toihan on parempi!
Joel(minä): Voi helvetti!
Lähden makkariin vaihtamaan vaateita jossa Aleksi olikin jo pukenut ja pisti anikkalle sukkia. " Meil on treenit 10min!" sanon Alexille. "okei no täytyy ottaa annika mukas.." alex sanoo. "juu pistän tästä jotai nopeesti ja menkää te jo pihalle!" sanon pikkutytölle ja Komealle mihen alulle. "Juu!" alex huikkaa ja kävelee annika sylissä eteiseen. •Time skip studiolla• "perillä ollaan annika!" alex sanoo reippaasti samalla avaten annikan turva vyötä. "pedoddaa....." pikkutyttö sanoo ja kurottaa kädet että nostan tuon syliin. "ei mitää hätää porko on virkee, Niko on hyvää juttuseuraa Tommi on hiljane ja olli on basso miehiä<33" sanon pikkutytöllä samalla nostaen tuon syliini. Päästiin studiolle sisään "Moro!" Alex huutaa kaikkille "Moro!" kaikki vastaa. Annika seisoi piilossa minun ja alexin jalkojen takana. "ooteks hankkinu lapsenki??" Joonas kysyy oitis. "Ei tää on mun siskon tyttö!" alex vastaa tuolle. "Moi!" pojat sanoo varovasti annikalle. "dodelii dyliin..." tyttö sanoo itku kurkussa. "ei nää pojat pure..." alex yrittää tyttöä joka itkee sylissäni. Istun sohvalle Ja Alex oman pöytänsä ääressä teki jotain. Annika oli vieläkin minussa kiinni. oltiin oltu studdiolla noin 30 minuuttia ja annika oli eddelleen minussa kiinni. "Annika hei haluisiks mennä Alexin sylii välil meen käymää vessassa??" kysyn tytöltä. "odei mud en haduu jädä ydksin!" tyttö vastaa hiljaa. Kannan Annikan Alexin syliin ja lähden vessaan.
ALEXIN POV: Annika istui sylissäni takertuneena minuun. "Tota Alex voisko annika tulla mun sylii ni saat sen tehtyy...." kuulen Tommin sanovan. "Juu mee tonne sohvalle ni tuan sen!" vastaan tuolle. Tommi istuu sohvalle "annika pistän sut takas 'Joelin' syliin" lasken Annikan varovasti Tommin syliin. Joel kävelee huoneeseen. Annika näkee Joelin oven suulla. Annika suorastaan hyppää Tommin sylistä itkien pois ja juoksee joelin luokse. "voih anteeks Annika<33" sanon pikku tytölle "Mitä tääl tapahtu??" Joel kysyy hämillään. "adeksi pidsi mud don mieden dydiin" tyttö sanoin itkien takertuneena Joeliin. "En mää pure....." Tommi sanoo "Ja tuskinkaa joku pystyis puree noin söpöö pikku tyttöö!" Joel toteaa. "Jos tehään niin Annika meet Hattara pään syliin ja teet sille kampauksen?" Kysyn pikku tytöltä. "doo dos dodelii tulee....." Pikkutyttö vastaa hiljaa vieläkin ihan takertuneena Joeliin.
•TIME SKIP 8H• "Doodaaas!!!!" Annika kiljui ja leikki hippaa Poikien kanssa. Kyllä sisällä hippaa. "Lopettakaa enenku jotai sattuu!" Tommi sanoo rumpujen takaa. "hahhaha ed daa kiinni!!" Tyttö huusi Nikolle vuorostaan. Nuo leikki vielä noin 10min hippaa kunnes annika pysähtyi...............
____________
Tässä uus osa mul on vähä kiireit ni näit tulee ainaku pystyn.......
Julkastu: 12.10.2021
~♡:lla Siiri~