Osa06

278 13 0
                                    

 Aleksin Nk. vaihdamme joelin kanssa vaateita ja olaan mennossa nukkumaan rankan päivän jälkeen. "hyvää yötä rakas<3" kuulen kun tuo blondi meis tai no miehen alku sanoo viereltäni. "hyvää yötä<33" vastaan tuolle samalla painaen suukon tuon huulille. Heräsin parin tunin päästä siihen kun joku tökki minua. Käänyn katsomaan se oli Annika."mikä on annika??" kysyn tuolta huolestuneesti samalla huomaan että pikkutyttö on itkenyt. "mitä tapahtuu??" Joel kysyy unisella äänellä. "mödkö dohvan allda!" annika sanoo nyyhkyttäen "hei ei oo mitää hätää Annika kaikki on hyvin<3" sanon pikku tytölle samalle kun tuo kapuaa minun ja joelin keskelle. "haeks mä sun tyynyn?" kuulen blondin kysyvän tytöltä. "doo..." tyttö vastaa vielkäin ihan kauhuissaan. Joel on jo ovella kunnes annika sanoo. "ädä mee didekäö se mövkö on diellä..." tyttö sanoo peloissaan ja kapuua alas sängyltä ja ottaa joelin kädestä kiinni ja töpsöttää takaisin sängylle piten tiukasti kiinni joelin kädestä."annika nukuks sää meijjän välis??" kysy pikkutytöltä joka makaa ihan kiinni Joelissa. "doo" tyttö vastaa. "hyvää yötä" sanon poikaystävälleni uudelleen. "mhmhm hyvää yötä antasin sulle pusun mut ku annika ei anna mu liikkua!" tuo blondi komistus sanoo naurahtaen. "höh haluun sen pusun silti!" vastaan tuolle ja nostan pääni ylös ja pussaan Joelia. 

-Time skip ammuun-

"dodelii??" kuulen jonkun sanovan vierestäni. "niinh?" kuulen joelin vastaavan. "voidko dulla mu-mun ka-dinne old-oldkariin??" Pikkutyttö kysyy joelilta "eiks mää kelpaa??" kysyn noilta kahelta. "ed dodelii odaa dän domma!" tyttö vastaa minulle."en mää sinne uskalla ilman alexia tulla!" Joel sanoo hieman hasuuntunena. "odei odei mendää kaiddi didde!" tyttö vastaa minulle. "Kumman syliin meet??" Kysyn pikkutytöltä. "dodelin......" tyttö vastaa. Joel nostaa Annikan syliinsä ja lähtee kävelemään kohti olkkaria. "kato ei tääl oo mitään pelättävää<3" sanon pikku tytölle. "hmhm eid kaid!" tyttö sanoo katsellen ympärilleen. "mennään syomää amupalaa!" Joel toteaa. "dooooo!!!" tyttö sanoo innoissaan. 

Joelin Nk. Oltiin syöty aamupala ja Aleksi oli juuri lähtenyt Annikan kanssa vaihtamaan vaateet. Yhtäkkiä saan viestin tai no monta viestiä

_________________

Mitä viestejä Joel sai? Toivotavasti pidätte :D

Julkastu: 10.10.2021

~♡:lla Siiri~



Onks Tää rakkautta?//JoleksiWhere stories live. Discover now