Osa16

169 14 3
                                    

Joonaksen Nk: Saavuin Joelin ja Aleksin kämpälle. Soitin ovikelloo, Joel avasi oven. "Moi...." Sanon hiljaa. "terve..." Joel sanoo. 

"KUKA SIEL ON JOEL?" Aleksin ääni kuuluu. "JOONAS!" Joel huutaa tuolle takaisin. "mennään sisälle...." Joel sanoo. Otin kengät pois ja laitoin takkini naulakkoon jossa näkyi Annikan takki. Istutiin Sohvalle. Oltiin hiljaaa noin 3min kunnes avasin suuni. 

"Joel oon tosi pahoilani...Ei mun pitäny huutaa sulle...tai...Aleksille...." Joel käntyy katsomaan minuun. "Tiiän mut sun pitää ymärtää että ANNIKA OLI SUN SYLISSÄ JA SUN TAKII SE TIPPU LATTIALLE!" Joel sanoo lopun kova ääänisesti. "Joo tiiän mut voitko käskee Aleksin...ja oon tosi pahoilani...." sanon. "EI kenekään tarvii mua hakee mistään oon kuunellu koko keskustelun..." Aleksi sanoo takaamme. "HERRAN JUMALA ALEKSI" Säikähdän. "No terve porko."  Aleksi sanoo ja naurahtaa. Istutiin sohvalla noin 10min ja juteltiin kaikesta. "Voisinks nähä Annikan?" Kysyn ja katson vuorotellen noita kahta. "Okei se on sen omas huonees yläkerras..." Aleksi sanoo.  Lähden yläkertään sitten nään oven jossa on pinkit kirjaimet 'Annika' ovaan oven hiljaa katson hetken kun tyttö leikkii sitten tuo katsoo minuun ja kiljuu "IDIIIIIIIII AUTA!!!!" "Annika en mä sua satuta...." Sanon hiljaa. "IIDDIIIII??!" tyttö kiljuu peloissaan. Joel ja Aleksi ryntää ylös. "Mikä hätänä Annika?" Joel kysyy ja kävelee minun ohitse annikan luokse ja ottaa tuon pikkutytön syliin. "Haddara pää daduddaa muad daas jod de kodkee mudun!!" Annika valittaa. "Sun ehkä kannattaa mennä..." Aleksi sanoo vieressäni. Lähden kotiini kävelemään..... Miten saatoin piltata Annikan luoton minuun.. Nyt tää jo kuulostaa siltä et Annika olis ollu mun tyttöystävä tai jotai. 

Ylitin tietä ja sitten pimeni...



_________________________

Ei tullu pitkä mut en kerinny kirjottaa kirjotan uuden osan viimeistään huomen<33

Julkastu: 3.11.2021

~♡:lla Siiri~

Onks Tää rakkautta?//JoleksiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang