Osa15

179 14 3
                                    

Aleksin POV:  Voi vittu tästä ei seuraa hyvää.... "ULOS! NYT VITTU VAUHDILLA!" Joel karjaisee. Mies säikähtää ja lähtee studiolta. "Mitä vittua Joel!" Joonas Karjaisee. "Se ei tuu tänne ainakaan annikan lähelle...." Joel sanoo. "MUA EI KIINOSTA VAIKKA SE ON  SUN EX AVIOMIES MÄ SEURUSTELEN SEN KANS SUORAAN SANOTUNA MUA EI KIINOSTA!!" Joonas karjaise ja melkein heitti Annikan sylistään sohvalle ja nousee seisomaan. "idiiii!" Annika itkee, tuo ilmeisesti oli tippunu lattialle kun Joonas riuhtaisi tuota. "JUMALAUTA!!" Karjaisen. "VITTU PORKO!" Tommi nostaa Annikan, "Anteeks Annika rakas tuu hattarapään syliin...." Joonas menee Annikan luokse joka pyörittää päätänsä. "Tuu iskän sylkkyyn...." Sanon pikkutyttölle. Otan tuon Tommin sylistä omaani. "ME LÄHETÄÄ!" Joel karjaisee. Ja noin 5 minuutin päästä istutiin autossa.

JOONAKSEN POV: Voi vittu Annika vihaa mua! Myös Joel ja Aleksi!! Menen istumaan sohavalle. "Joonas?" Kuulen Ollin ääne. "Mitä?" mumisen. "Mikä on?" Tuo burnette basisti kysyy. "No Annika vihaa mua Joel Kilahti mulle ja Aleksi oli vihanen sen näi selvästi!" Sanon. "Ensinäkin Annika on lapsi se ei oo pitkä vihane ja toisena Puhuniille....." Burnette basisti sanoo missä kyllä oli järkeä. Kaivan puhelimeni ja avaan Joelin ja minun keskustelun.

KÄNNI JÄBÄ-JOEL

Tota, meijjän pitää puhuu en täho tehä tätä tääl                                                                                                       viesteillä voinko tulla kylään huomen aamul?

Joo kai se käy mut Annikaa et saa nähä Aleksi ei taho..

okei mut tahon sopia...

__________________________________

Nyt mul on kyl ollu pitkä tauko joten nyt tulee varmasti huomen toinen osa<33

Julkastu: 2.11.2021

~♡:lla Siiri~

Onks Tää rakkautta?//JoleksiWhere stories live. Discover now