JOELIN POV: Joonas lähti pari minuuttia sitten. Kuulin pihalta sireenit? Menin parvekeelle katsomaan ja nää Joonaksen keskellä tietä makaamassa ja ambulanssi ajoi tuon viereen. "ALEKSI! JOONAS JÄI AUTON ALLE!!!" karjun ja juoksen eteiseen. Aleksi juoksee eteiseen "Mitä tehään entä Annika??" Poika kysyy. "Mä meen kattoon..." sanon samassa Annika tulee eteiseen. "Midki idi danoit eddä haddarapääd däi daudon dalle...?" Tyttö kysyy ihmiessään. "Annika tuu mennään leikkiin leluilla..." Aleksi sanoo ja vie pikku tytön tuon huoneeseen. Juoksen pihalle missä ambulanssi on. "Anteeksi mutta sinulla ei ole lupaa tulla tänne...." sanoo poliisi. "KYLLÄ ON TOI ON MUN PARASKAVERI!" karjaisen poliisille. "Selvä saanko nimesi?" poliisi kysyy. "Joel Hokka.." Sanon. "Kiitos voisitko hakea oman autosi ja tulla perässä sairaalaan?" Poliisi kysyy. "Joo, kyl mä haen mun miehen ja tyttären..." sanon ja lähden painelemaan takaisin kerostaloon.
-Time skip sairaalassa-
Istutiin odotus tilassa ja ootettiin että muut jätkät saapuu sairaallalle. Oltiin oltu sairaalassa noi 4h. Aleksi nojasi olkapäähäni ja nukkui Annika nukkui sylissäni. "Joel?" Kuulen Ollin äänen. "Moi..." sanon kun nostan kasvoni neljän tutun jätkään päin. "Missä Joonas on? Millon lääkäri on käyny viiimeks? miks joonas jäi auton alle? Onks se ollu leikauksessa? miten paha se oli sillon ku näit sen viimeks? Oliks se tajuissaan ku se makas siel maassa?" Olli kysyy varmaaan miljoona kysymystä. "Olli, rauhtu...." Niko sanoo. Jätkät istuu meidän kanssa odotamaan. Olli oli todella stresaantunu.. "Olli?" kysyn. "Joo?" tuo vastaa kysyvästi. "Miks oot niin huolissaan?" kysyn. "E-enhän oo?" tuo sanoo. Annika liikahtaa sylissäni. "
idi?" kuulen tuon unisen äänen. "Nii?" kysyn. "onko haddara pää hedänny?" tyttö kysyy inoissaan. "Ei oo..." sanon hiljaa. "voinko mennä dommi-karhun dydiin dukkuun?" tyttö kysyy. "joo tuu vaa....." Tommin ääni kuluu meitä vasta päätä. Annika menee Tommin syliin. "Mä meen hakeen ruokaa soitakaa jos tulee jotain..." Niko sanoo ja lähtee. "Joo..." sanon. "Mitä tapahtuu?" Aleksi heräsi vuorostaan. "Ei mitään vieläkään..." Sanon ja suukotan tuon otsaan. "Okei..." tuo sanoo.
___________________________
Tere, täs taas uus osa haluuteks to siihen mun one shots tarinaan lisää? yritän ainaki kirjottaa tähän lisää joka päivä :)
Julkastu: 5.11.2021
~♡:lla Siiri~