Joelin Nk. "Mikä tuli??" Alex kysyy. "dodelii!!!" Tyttö kiljuu ja juoksee minun jalkoihin. "dydiin!!" tyttö jatkaa nostan pikkutytön syliin Hämentyneenä. "Annika mikä tuli??" Olli kysyy. "Mödkö!" tyttö sanoo hiljaa. "Missä??" Joonas kysyy ihmeissään. "tuolla!!" Tyttö sanoo ja osoittaa Nikoa ruudulla. Se oli meidän musiikki video ja nikolla oli feikki verta ja sun muuta. "Se on vaa mä!" Niko sanoo. "Edi dinä ood de mödkö??" Annika sanoo kauhuissaan. "Ei ei se oo Nikolle on laitettu feikki verta...." Joonas vastaa tuolle.
Aleksin Nk. Puhelimeni soi
°Puhelimessa°
"Onko Aleksi kaunisvesi?" Mies henkilö kysyy.
"Juu kyllä?" vastaan kysyvästi.
"Siskonne ja Siskosi mies on koullut auto kolaarissa... Mies sanoo. Maailma romahtaaa.
"Siskoni Annikan Äiti??" Kysyn huolissaan. 'Mitä annikalle tapahtuu??' päässäni pyörii.
"kyllä valitettavasti..." mies henkilö jatkaa. Kyyneleet vierähtävät poskiani pitkin.
"Mitä Annikalle tapahtuu??" kysyn arasti.En todellakaan halua että hänet viedään lasten kotiin.
"Voisikohan Annika asua sinun luona siihen asti kun annikan kohdalla asiat selevenee...?" mies kysyy.
"kyllä se käy...'' vastaan itku kurkussa.
"Tulisitteko huomenna Oulun keskus sairaalaan? voisimme käydä asioita läpi olet lähin sukulainen Jeminalle...." mies jatkaa.
"Okei..." sanon hiljaa itkien siinä pöydän ääressa.
"Hei mikä tuli alexi rakas kerro mulle...." Kuulen joelin viereltani kysyvän. "voiks joku viiä annikan hetkeks??" kysyn hiljaa. "mä voin...." Joonas vastaa. Joonas nostaa annikan syliin ja lähti keittiöön. "haluisitko nyt kertoo mitä tapahtu??....." Joel kysyy samalla nostaen minut syliin ja kävellen sohvalle minä eddeleen tuon sylissä. "S-se o-li Joku l-lääkäri ja se sano et Jemina ja sen mies on kuollu........" sanon itkien. Hiljausuus valtaa huoneen. "mi-mitä annikalle käy......" Joel sanoo hiljaa. "Se asuu mun luona ja adoption sen......" vastaan hiljaa. "Muista et me ollaan sun tukena...." Tommi sanoo. Kyllä adptoin annikan en halua että hänet viedään lasten kotiin se on kamalaa kokemusta on. "Haluuks et muutan sun luokse ni voin auttaa annikan kans.....??". Joel kysyy hiljaa. "Joo...." vastaan hiljaa. "Tota alex! annika tulee sinne nyt....." kuulen joonaksen sanovan.
_______________
Täs viel yks osa tälle päivälle :))
Multa loppu ideat :3 keksin tän osan joskus koulun käytäväl tänää :)
Julkastu: 11.10.2021
~♡:lla Siiri~