Osa12

192 12 4
                                    

Joelin Nk. Joonas lähti vähän aika sitten hoidettiin asiat mutta silti olin katkera. Istutiin kaikki kolme ja katottiin pipsa possua netfilxistä. "Aleksi vaikka joonas pyysi anteeks ni silti en luota siihen....." Sanon. "Hei en määkää mut se ymmärs virheensä!" pörröpää sanoo. "Idi??" Annika kysyy ja katsoo minuun. "Niih?" kysyn. " voidaanko me dennä duomenna dedelle?" Tuo kysyy ja katsoo minu sekä aleksia vuorotellen koiran pentu katseellaan. " Kai me voidaan..." Aleksi sanoo. " Mun puolesta!" Sanon. 

-Time skip aamuun- 

Kello oli 9:38 heräsin vähän aika sitten ja Laitoin aamupalaa tänään olis treenit ja mentäis heselle annikan toiveesta. "Idii!!" tyttö tulee keittiöön kädet auki niin että tahtoo syliin. Nostin tytön syliin ja tein toisella kädellä aamupalaa. "No huomenta söpöliinit<3" Aleksi sanoo 10 minuutin päästä ja astelee keitiiöön. "Huomenta rakas<3" Sanon. "idi!!" Tyttö sanoo ja kurkottaa kädet aleksia kohtaan. Anan Annikan aleksin syliin ja laitan aamupalan loppuun.

______________

En tiiä miks ne menee hesel yritin keksii niille vaan tekemistä lol huomen tulee lisää molempii ja sit kertokaa kom pitäiskö mun julkasta mun y/n tarina??

Julkastu: 19.10.2021

~♡:lla Siiri~


Onks Tää rakkautta?//JoleksiWhere stories live. Discover now