Osa14

201 14 0
                                    

ALEKSIN POV: Oltiin matkalla studiolle Joel oli hiljaa. Tuo lähti hyvin vihisesti ulos päiväkodista kun tuon Sofian vanhemmat tulivat jutelemaan. "iddiiiiiiiiiiiii!!" Annika kiljui takapenkiltä. "no??" Kysyn. "Mendäänkö kaddoo daddara päääd??!" tyttö kysyi silmät kirkaina. "Joo mennään me..." Sanon. "JEEEE!" tyttö riemuitsee. "Joel?" kysyn maailman ihanimalata mieheltä. "No?" Tuo kysyy ja kääntää katseensa hetkeksi minuun päin mutta sitten tkaisin tiehen. "Kaikki hyvin?" Kysyin. "Joo on miten niin rakas?" tuo kysyy ja pistää kätensä reidelleni. "Et tainnu oikeen pitää siittä Sofia jutusta?" Kysyn. "En oo vihane tai mitää en haluu vaan et Annikalle sattuu mitään niinku Annika olis mun oma lapsi ja suojelisin sitä hegeläni vaikka toi ei ollu paha mut siltä toi pienityttö tuol taka penkillä on mulle ihan helvetin rakas niinku sinäkin...." Tuo sanoo. "Mä ymmärän rakas..." Sanon ja otan tuon kädestä kiinni. "Ja te kaks ootte mulle ihan helvetin siis niinku HELVETIN rakaita...." Jatkan. "iidkä??" Annika kysyy. "No mitä?" Joel kysyy ja katsoo tuota peilin kautta. "voindko mä mennä haddara pääddle dyölks??" Tyttökysyy ja katsoo meitä koiran pentu ilmeellä. "Kysys hattara päältä ku päästäään studiolle" Joel sanoo.

JOELIN POV: Saavutiin studiolle. "Me tultiiin!" Huudan pojille. Niko tulee eteiseen ja sanoo "Porkolla on jätkä tääl...." katsottiin aleksin kanssa toisiamme huvituneina. "Haduun mendä kaddoo haddara päädä!!" Tyttö sanoo jo riuhtoo itsensä sylistä. Kävelemme Annikan kanssa oleskelu tilaan, Porko istui sohvalla ja tuon vieressä istui ilmeisesti tuon heila tai säätö en tiiä.. "Haddara pää!!" Annika kiljuu ja juoksee Joonaksen luokse. "Moro mitä pikkutyttölle kuuluu??" Joonas kysyy ja nostaa tuon syliin. "Sofdia pudas mua olkapäädän..." Tyttö sanoo. "Käyks annika *********** päivä kotia??" Joonaksen heila kysyy. "Joo kuin ni??" Alex kysyy vierestäni. "Onks sen sofian sukunimi Peltonen?" Tuo mies jatkaa. "Joo kai aleksi tiiäks sä?" Kysyn ja istun sohvalle alex istuu syliini. "Joo on sen?" Alex sanoo. "joo tota öh se on mun siskon lapsi...." 

_____________________________

EI VITTU KIITOS 1K LUKUKERTOJA APUAAAAA??!?!? KIITOOOOOOOOOS<33 Mulla on tosiaan loma ni yritän kirjotella kaks viikkoo aikaa mut tossa Suhde sotkussa kestää wattpad ei anna julkasta siihen sorry siitä ja wattpad poisti kaikki mun valmiiks kirjotetut osta joten juu joudun kirjottaa kaiken uusiks........

Julkaistu: 27.10.2021

~♡:lla Siiri~

Onks Tää rakkautta?//JoleksiWhere stories live. Discover now