Tommin Nk. heräsin aamulla kun joku soitti minulle. Tietenkin vastasin se oli Joonas. "Moro tota mun auto ei käynnisty tuutko hakee mut ku meet treeneihi!?" tuo kysyy nopeasti "huomenta vaa ja joo mut eiks treenit ala vasta tunin päästä?" kysyn vähän oudosti "voi vittu eli heräsin tunnin liian aikasi?!!" Joonas kysyy ärtyneesti. "Kyl taisit mu tuun hakee 15 vaille 12 sut moro!" sanon tuolle hieman nauraen "älä vittu naura mulle ja selvä moro!" kuulen tuon vastaavan. 30 minuutin päästä olin joonaksen kerrostalon pihalla. "moro!" sanoin tuolle kun tuo nousi autoon "kato tulit ajois?" tuo sanoi saekastisesti. "ainahan mä" vastaan tuolle. matka meni hiljaisuudessa kunnes alex tuli kyytin. "moro!" kuulen tuon sanovan kun tulee autoon. "moro moro!" vastaan joonaksen knassa yhtä aikaa
Aleksin Nk. saavuttiin studiolle käsiä särki viiltelyn takia viiltelin koska Joel kertoi että hänellä oli säätöä jonkun miehen kanssa. "tota Aleksi näytät jotenki surulliselta haluulks halia?" kysyy joonas työ pöytäni vierestä. "mmhhmh jooh" vastaan tuolle hiljaa. Minä Tommi ja Joonas olitiin ainuut. Ja muut tulee vasta 15 minuutin päästä ni ei minun töitä vielä kannata aloittaa. Joonas halii minua siinä studion sohvalla. kuulen noin 10 minuutin päästä kun ovi käy.
Joelin Nk. Astun studion eteiseen riisun takkini ja Kengät pois kävelen stuodille kunolla sisään. "Moro!" kuulen tommin sanovan "moro!" vastaan. yhtäkkiä tuntuu kun maailma kaatuu näen kuinka Joonas halii Aleksia siinä sohvalla ja suukottaa tuon hiuksia. "ai moi!" sanoo Aleksia "moi!" sanon ehkä vähän vihaisesti. Alekis ja joonas katsoo minua hämillään. "onks kaikki hyvin??" Joonas kysyy. "Joo!" valehtelen. se on ihan kauheaa kun näkee ihastukesensa halimassa toista ihmistä.
~Time Skip 8h~
oltiin kaikki nyt oltu studiolla noin 8 tuntia ja porukka väsyi Aleksi istuu taas vaihteeksi Joonaksen sylissä. En pidä siittä yhtään!!!
Aleksin Nk. Joel on ollu tosi hiljaa tänää en tiiä miks no kaipa sitä väsyttää niinku muakin. "pitäiskö lähtee kotiin?" kuulen kun tommi kysyy "joo!" muut vastaa "me en tuu ihan viel mul on asiaa Joelille menkää te vaa mä meen kävellen kotii!" sanoin noille porukka nyökkää. pian oon studiolla joelin kanssa kahdestaan. "Joeli?" kysyn arasti...
_____
Kakkos osa Joleksia!
Julkaistu: 5.10.2021
~♡:lla Siiri~