"Жиынаа чи шинэ толгойлогч хэрэг үү"
"Яагаад болохгүй гэж" би түүн рүү инээгээд ийн хэлэхэд тэр гарт байсан буугаа хараад "Чамайг гэдгийг мэдээгүй бол яг хөнөөх гэж байлаа шүү" гээд намайг дуурайн инээв.
"Хонгор минь намайг хороо, чадахгүй бол би чамайг хорооно"
"Үгүй шүү ийм том боломж миний урд байхад"
"Би чиний хүссэндээ тоглоод хаядаг тоглоом биш шүү" би ёжтой инээн ийн хэлэхэд "Тийм байна, Өмнөх тэнэг Жиын байх аа больж"
"Тэнэг гэнэ шүү" би өмссөн халуухан банзал аа дээш нь сөхөөд "Алийг нь хүсэж байна"
"Магадгүй наад төмрөн эд зүйлсийн чинь цаана байх халуухан муужгайг юм болов уу" түүнийг ийн хэлэхэд нь би жуумалзаад "Яахав болох л юм, Гэхдээ чи тэр таашаалыг өөрөө мэдрэхгүй л болов уу"
"Тэгээд ч болов чамтай унтаж байвал-"
"Больж үз Жимин чамтай тоглох зав алга" гээд хутгаа түүн рүү шидэхэд тэр бултаж шидсэн хутга минь хаалганд зоогдов.
"Сайн шидэж байна л даа гэхдээ намайг хөнөөхийн тулд илүү сайн байх хэрэгтэй"
"Би тэгж гараа бузартуулах хэрэг байхгүй шүү дээ" би хаалганд зоосон хутгаа авахаар түүний хажуугаар зөрөх гэхэд тэр миний бэлхүүснээс тэврээд "Өөрийгөө хөнөө гэж үү"
"Сайхан санаа байгаа биз"
"Төгс"
"Миний эрдэнэсийг хэрэглээд үзэж болно шүү" би түүнээс холдохдоо ийн хэлэхэд
"Хэр хортой гэдгийг мэдсээр байж тэрийг хэрэглэж үхлээ хүлээнэ гэж үү" гээд хаалганд зоогдсон хутгийг аваад "Үгүй дээ хонгор минь үгүй"
Тэр гаран дахь хутгаа над руу чиглүүлээд "Хийх гэж байсан ажлаа гүйцээчихье"
"Тэг л дээ" би ийн хэлчхээд нүдээ анив. Хэсэг хугацаанд нүдээ аньсны эцэст Жиминий уруул миний уруул дээр мэдрэгдэх нь тэр. Мэдэж байсан юм. Жимин ийм л хүн тэр намайг хороож чадахгүй, арчаагүй бяцхан өт.
Би түүнийг зөрүүлэн үнсэхэд тэр жуумалзан үнсэж байснаа "Хонгор минь чи үнэхээр халуухан болж би тэвчихгүй нь"
"Чиний үс чамд үнэхээр сайхан зохиж байна"
"Чиний хувцаслалт үнэхээр догь харагдаж байна"
"Чиний үнэр мансуурмаар"
"Чиний бүх юм намайг өөртөө уусгаж алга болгох нь, хараал ид"
YOU ARE READING
Smoker
Romance"Тамхи татхаа боль" тэр миний татах гэж байсан тамхийг шүүрэн авч газар шидэв. "Гэхдээ чи ч бас тамхи татдаг өөрийнхөө новшийн логикоо ажиллуулаад өгөөч" "Никотиноос илүү сайн зүйл байна" "Өө тийм үү тэр чинь тэгээд юу юм бэ дээ" "Миний уруул өөр ю...