קמתי בבוקר אחרי לילה מאוד קשוח שעברתי היה לי קשה לישון לא בגלל שפחדתי אלא כי חשבתי מלא על מי זה, מה הוא רוצה ממני, למה אני דווקא, ועוד דווקא עכשיו כשניהיה לי קל בחיים?, פתחתי את הטלפון וראיתי שאני עובדת היום בערב נאנחתי וחזרתי לישון שמתי שעון לשעה שש.
קמתי מצלצול השעון המעורר קמתי מהמיטה והלכתי לשירותים להתארגן, שטפתי פנים עשיתי קוקו גבוה והתאפרתי בקטנה יצאתי מהשירותים לבשתי ג'ינס שחור סקיני וחולצה של החנות התבשמתי לקחתי את התיק שמתי בפנים את הדברים החשובים שאני צריכה כמו כרטיס עובד, כרטיס אשראי, מפתחות של הבית, איירפודס, מטען ולקחתי גם ליפסטיק שיהיה לי בתיק למקרה ויקרה משהו
ירדתי למטה לקחתי חטיף אנרגיה ובקבוק מים קטן יצאתי מהבית ונכנסתי לאוטו.הגעתי לחנות העברתי את הכרטיס עובד שלי והתחלתי לעבוד היום אני עובדת בקופה במרכז החנות אז התחלתי לעבוד.
אחרי כמה דקות הילדה שעבדה לידי אמרה לי "ראית מי נכנס?" אמרתי "מי?" היא אמרה "הבן אדם הכי מושך עלי אדמות והכי מסוכן" הסתכלתי על הכניסה ואמרתי "מי זה מה השם שלו?" היא אמרה "דניאל סמית" אמרתי "מי זה מכל האנשים" היא הצביעה על האיש שאתמול השפיל אותי אמרתי "הוא? הוא הבן של כריסטיאן סמית?" היא הנהנה ואמרה "איזה חתיך הוא?" אמרתי "עם כמה שהוא חתיך בטח ככה הוא מניאק ואפס" היא צחקקה והמשכנו לעבוד.
אחרי זמן מה עובד הגיע אליי מפוחד ואמר "ליה מר סמית קורא לך" אמרתי לו "לך תגיד לו שהוא יכול ללכת לחפש מי תזדיין איתו" הוא אמר "ליה את בכלל יודעת מי זה?" אמרתי "יודעת וזה לא מעניין אותי " הוא הלך וראיתי שהוא אמר לו את זה ודניאל ישר הסתכל עליי ואני עליו גלגלתי עיניים והמשכתי לעבוד, העובד חזר אליי ואמר "ליה אל תסבכי אותי בואי בבקשה הוא מפחיד אותי" אני צחקתי יצאתי מהקופה ואמרתי "תחליף אותי 10 דקות חוזרת" הוא הנהן ונכנס במקומי לקופה הלכתי לכיוון דניאל ואמרתי "מה אתה רוצה" הוא אמר "מה זה תלך תזדיין" אמרתי "מה אתה מתייחס למילים שלי אני הרי לא שווה את הזונות שלך לא?" הוא נאנח בעצבים ואמר "תעזרי לי לבחור בגדים" אמרתי "אני לא רוצה" באתי להסתובב הוא תפס לי את היד ואמר "ביקשתי ביפה" אמרתי "לא זכור לי שדיברת יפה" הוא נשם עמוק ואמר בחיוך קר ואדיש "ליה את יכולה לעזור לי לבחור בגדים?" אמרתי בחיוך "ברור שאני יכולה מר סמית" הוא אמר "אני רואה שאת גילית איך קוראים לי" אמרתי "יופי לך" הבאתי לו כמה מהמכופתרות וגם מחליפות היפות שיש בחנות והוא נכנס לתא הלבשה ואני התיישבתי בחוץ הוא יצא מהתא לבוש בחליפה יפה בצבע שחור כולה באתי אליו סידרתי לו את הצווארון הוא הסתכל עליי ואמרתי לו "תוריד את המבט" הוא חייך ואמר "למה?" אמרתי "אתה מטריד אותי" הוא צחק ואמר "אח ליה ליה ליה את יכולה לשגע אותי" צחקתי ואמרתי "אתה מוזמן ללכת כמו שבאת" הסתובבתי והלכתי לקופה בחזרה החלפתי את העובד שהחליף אותי בזמן שהייתי עם דניאל והמשכתי לשרת את הלקוחות בחיוך אבל בתוכי הייתי כל כך עצבנית עליו אני פשוט לא סובלת אותו לא סובלת.סיימתי את המשמרת באתי לצאת מהחנות ואחת מהבנות באה ושאלה אותי "ליה מה קרה בינך לבין דניאל במחלקת גברים?" אמרתי "לא קרה כלום הוא ביקש בגדים לא יודעת מה נתפס עליי" היא אמרה "תיזהרי ממנו הוא מסוכן אבא שלו שולט בכל יבשת אמריקה הצפונית והוא ישמח מאוד לעשות לך משהו שלא ימצא חם בעינייך " עברה לי צמרמורת בגוף ואמרתי "תודה על השיחה הזאת ולילה טוב" היא החזירה לי לילה טוב והלכה לדרכה.
הגעתי הביתה החלפתי את הבגדים לפיג'מה קצרה הכנתי אורז וקציצות אדומות הייתה דפיקה בדלת ואני כבר ידעתי שזה דניאל אז לא פתחתי את הדלת המשכתי לבשל בשלי והדפיקות המשיכו אבל לא התייחסתי אליו, לאחר כמה דקות הרגשתי נשימות חמות על עורפי הסתובבתי מלאת פחד וראיתי את דניאל עצבני כל כך הוא אמר "למה לא פתחת לי את הדלת" עשיתי את עצמי ראש קטן "אה תיקתקת?" הוא אמר "ליה את מעלה לי את העצבים" אמרתי "אז אתה מוזמן לצאת לי מהחיים היה לי טוב מאוד עד שהכרתי אותך, צא לי כבר מהוריד דניאל אני לא רוצה שום קשר איתך אתה מגעיל אותי עם הדיבור שלך אתה פשוט בן אדם דוחה ולא רוצה איתך שום קשר ושום דיבור עכשיו תצא לי מהבית" הוא שתק ולא אמר כלום רק הביט בי עצבני צעקתי "צא כבר" הוא אמר לי "את עוד תשמעי ממני" הוא יצא מהבית דרך הדלת של המרפסת ופשוט לקחתי צלחת והעפתי על הרצפה מרוב עצבים.
YOU ARE READING
My Woman-האישה שלי
Romantizmעולם תחתון זה עולם מאוד קשה וכבד. מה יקרה כשליה תיהיה חייבת להתחתן עם דניאל סמית', הבן של בוב סמית' ראש המאפייה הגדולה ביותר בעולם התחתון? אפשר לסלוח על רצח? אפשר לסלוח ולשכוח הכל רק בגלל אהבה?