חזרתי הביתה בגלל הנשף, אבא שלי הכריח אותי לחזור.
אחרי הגירושים על ליה העולם שלי מת, היא האישה שאני אוהב, שהייתי יכול להסתכל עליה שעות, הילדה הקטנה שלי, המלכה שלי אבל בגלל האבא המזדיין הזה איבדתי אותה.
אני לא רציתי להרוג את אמא שלה אבל בגלל המקום שלי במאפייה הייתי חייב לעשות את זה, אני ידעתי שהיא לא תסלח לי על זה ואני יודע שהיא שונאת אותי בגלל מה שעשיתי אבל היא עדיין מאוהבת בי.
כל התקופה הזאת ניסיתי לעקוב אחריה אבל היא התחזקה והפכה להיות בין הנשים הכי חזקות בעולם התחתון היא במקום הרביעי אחרי האחיות אזולאי.
לוקה אמר לי שהיא הפכה להיות רעה, מגעילה, אדישה, מרוחקת, ואכזרית, היא רצחה אנשים והפכה להיות חסרת רחמים וזאת אשמתי שהאישה התמימה והקטנה שלי הפכה להיות כזאת ואני שונא את עצמי בגלל זה.
נכנסתי לאולם נשפים עם אבא שלי, דוד שלי, הבנים שלו, ולוקה.
ראיתי אותה והיא אותי היא הפכה להיות אישה יפה יותר ממה שהיא הייתה היופי שלה היפנט את כל הגברים באולם הזה, אדל הפכה להיות יד ימינה וגם היא הפכה להיות חסרת רגשות, מצאתי את לוקה בוהה באדל ראיתי את ליה הולכת לאזור השירותים הלכתי אחריה אבא שלי עצר אותי ואמר "לאן אתה הולך?" אמרתי "לא עניינך " הוא אמר "דבר יפה אני אבא שלך" אמרתי "אתה כבר שנתיים לא אבא שלי" הוא שתק והתעצבן אבל אני שמתי זין עליו והלכתי לליה.נכנסתי לשירותים וראיתי אותה נשענת על הכיור עם התחת שלה בחוץ היא מסדרת את האודם שלה והיא הייתה הדבר הכי מחרמן שראיתי בחיים שלי עם השמלה הזאת אמרתי "ליה" היא הסתובבה אליי וסוף סוף ראיתי את הפנים של התינוקת שלי הלב שלי החסיר פעימה מהיופי שלה התקרבתי אליה אבל היא לא זזה היא הייתה אדישה ומרוחקת אמרתי "מה הפכת להיות?" היא שתקה התקרבתי עוד קצת וכבר היינו מאוד צמודים אחד לשנייה שמתי את ידי על הלחי שלה וליטפתי אותה, המגע שלי העביר בה צמרמורת אבל היא הרחיקה את היד שלי ממנה ואמרה "טוב לראות אותך דניאל" פאק אפילו לקול שלה התגעגעתי אמרתי לה "כמה שהתגעגעתי אלייך קטנה שלי" היא אמרה "לא הדדי" היא לקחה את התיק שלה ובאה לצאת אבל חסמתי לה את הדרך ואמרתי "מה יש לך?" היא אמרה "כלום אין לי בזכותך" השפלתי את המבט שלי ואמרתי "מצטער" היא צחקה באכזריות ואמרה "אתה מצטער? אתה מצטער?! אין לך לב להצטער! אתה אפילו לא מסתכל לי בעיניים ואומר את הסליחה הזאת שגם ככה לא תיהיה שווה בשבילי כלום, דניאל אתה מחוק מהחיים שלי אתה כלום בשבילי יותר אתה אפס דניאל אפס ואני שונאת אותך" כשהיא אמרה את המילים האחרונות זה באמת שבר אותי באותה שנייה קפאתי לא ידעתי מה לעשות היא יצאה מהשירותים והלכה אבל אני רק שברתי כל מראה שיש בשירותים היד שלי דיממה והייתה מלאה בזכוכיות.
יצאתי מהשירותים הלכתי לאזור של לוקה הוא ראה את היד שלי ואמר "עם מי רבת?" אמרתי "עם מראות" הוא צחקק ואמר "מה קרה?" אמרתי "סתם רבתי עם ליה" אבא שלי אמר "היא לא שווה את זה גם ככה עוד מעט היא מתה, היא, החברה שלה ואחותה ככה יהיה לנו שקט מהן" באותה שנייה לוקה ואני הסתכלנו על אבא שלי ואמרתי "אם אני מגלה שנגעת בשערה אחת של אחת מהן ובמיוחד של ליה אתה תראה אותי ואת לוקה מתייצבים נגדך ואין דבר שיותר משפיל בעולם תחתון מאבא שהילדים שלו מתייצבים נגדו" הוא החוויר ואדי אמר "אבא שלכם צודק, הן צרות בשבילנו" לוקה אמר "אדי אתה בכלל תסתום כל זה קרה בגללך אז אין לך זכות דיבור אפילו יחתיכת זין" אדי תפס ללוקה בצוואר אבל לוקה שיתק אותו על השולחן ואמר "אתה הידיים המגעילות שלך לא עליי שמעת?!" אדי הנהן במהרה ולוקה שיחרר ממנו אני ולוקה יצאנו מהאולם וחזרנו הביתה כל אחד לחדר שלו.למחרת קמתי בבוקר בשש בבוקר נכנסתי להתקלח התלבשתי ככה
ירדתי למטה שתיתי כוס קפה ויצאתי מהבית.
היום יש לנו פגישה עם כמה חברות חשובות ואז עם הבנות הולך להיות היות כיף כנראה.
YOU ARE READING
My Woman-האישה שלי
Romantizmעולם תחתון זה עולם מאוד קשה וכבד. מה יקרה כשליה תיהיה חייבת להתחתן עם דניאל סמית', הבן של בוב סמית' ראש המאפייה הגדולה ביותר בעולם התחתון? אפשר לסלוח על רצח? אפשר לסלוח ולשכוח הכל רק בגלל אהבה?