קמתי בבוקר חסרת מצב רוח ואדישה לחלוטין, הסתובבתי במיטה כדי למצוא את התנוחה הנכונה להירדם אבל לא מצאתי.
פתחתי את הטלפון והשעה הייתה 8:30 בבוקר נאנחתי, קמתי מהמיטה, נכנסתי לחדר האמבטיה והתקלחתי כדי להתעורר על עצמי בצורה הכי טובה שיש.
יצאתי מהמקלחת, התכסתי במגבת ויצאתי לכיוון החדר ארונות כדי להתלבש.
לבשתי הלבשת תחתונה מתחרה בצבע לבן והרגשתי ידיים מסביב למותניים שלי וראש בשקע צווארי חייכתי ודניאל אמר "בוקר טוב למלאך שלי" הוא נישק את הצוואר שלי ואמרתי "בוקר טוב" הסתובבתי וחיבקתי אותו חזק הוא נשם את הריח שלי ואמר "לאן את הולכת? עוד מוקדם" אמרתי "אני צריכה לעבוד אבל אני יעבוד מהבית" הוא אמר בקול ילדותי "לא! בואי איתי למיטה אני אחבק אותך" צחקתי ואמרתי "לא יכולה תעלה לישון" הוא אמר "אבל בא לי לישון איתך, אני צריך אותך כדי להירדם" אמרתי "במשך שנתיים אתה ישנת טוב מאוד בלעדיי " הוא הסתכל לי עמוק בעיניים ואמר "אני לא ישנתי כל השנתיים האלה" בלעתי את הרוק שלי בכובד רב והשארתי את השיחה הזאת לפעם אחרת.
אמרתי "תעלה למיטה, תאכל או תראה טלוויזיה אני אסיים לעבוד ואני יבוא אלייך טוב?" הוא נאנח ואמר "אני לא כזה מכור לעבודה כמוך" צחקתי ואמרתי "בשביל לחיות כמו מלכה צריך לעבוד קשה חתיך שלי" הוא התקרב אליי ואמר "בשביל מה את צריכה לעבוד אני יתן לך כל מה שאת רק רוצה" נאנחתי ואמרתי "אני רוצה לעבוד כדי להרוויח את הכסף שלי" הוא אמר "אבל את אישה את לא צריכה לעבוד כל כך קשה" התרחקתי ממנו בעצבים ואמרתי "מה זאת אומרת אני אישה?! בגלל שאני אישה זה אומר שאני לא צריכה לעבוד?!" הוא אמר "לא נו תינוקת אני לא מתכוון לזה" אמרתי "כן? אז למה אתה מתכוון?" הוא אמר "אני מתכוון לזה שאת צריכה להיות מלכה ורק לשבת כל היום כי הכל מגיע לך אבל אני זה שצריך לעבוד קשה בשביל שתיחיי ככה לא את" נמסתי מהמילים שלו אבל נשארתי אדישה מבחוץ למרות שמבפנים עוד שנייה מתתי ואמרתי "לא רוצה שתעבוד קשה גם ככה עוד שנה וחצי אפילו פחות אני מעבירה את החברה ללני וככה אני נשארת בבית כמו חסרת תועלת" הוא צחק ואמר "אני כבר מחכה שהשנה וחצי הזאת תיגמר" אמרתי "למה?" הוא אמר "כי ככה כל פעם שאני אבוא לבית מהעבודה האישה שלי תפתח לי את הדלת ותקבל אותי עם נשיקה" קפצתי עליו בנשיקה הוא הרים אותי וליפפתי את הרגליים סביבו הוא הניח אותי על השולחן שיש שיש לי בחדר ארונות והעברתי את הידיים שלי על הבטן המעוצבת שלו הוא נאנח ונדרך תחת מגעי.
התרחקתי מדניאל ואמרתי "יש לי כמה דברים לעשות ואני יבוא" הוא נאנח ואמר "אז אני יבוא איתך" אמרתי "אני אתן לך את המשרד שלי ככה יהיה לך יותר קל לעבוד שם" הוא אמר "ואיפה את תעבדי?" אמרתי "אל תדאג לי כבר" הוא סרק את מבטי בחשד והנהן אני נישקתי אותו נשיקה אחרונה הוא סרק את גופי ואמר "את המלאך הכי יפה שנפל מגן עדן" אני צחקתי ואמרתי "שתוק כבר" התלבשתי ככה
לקחתי את המשקפי ראייה שלי ויצאתי מהחדר, עברתי במשרד שלי בקומה הראשונה לקחתי משם כמה מסמכים, מחשב ואת היומן האישי שלי עם כל הפגישות, לקחתי את המכשיר קשר ואת הטלפון העסקי שלי.
נכנסתי למעלית ולחצתי על הקומה ה4 שזאתי הקומת גג, כדי להיכנס אליה יש סיסמה שרק אני, אדל ולני יודעות ועוד 2 חיילים שאני ממש סומכת עליהם וזהו.
התקרבתי לפינה שלי בצד של הגג סידרתי שם את כל הדברים והלכתי לכיוון המטבחון כדי להכין לי קפה קר.
התיישבתי לבשתי את המשקפיים שלי, פתחתי את המחשב והתחלתי לעבוד.
אחרי שעתיים של עבודה קיבלתי שיחת טלפון מהמזכירה שלי :
אני: הלו
מזכירה: היי בוס, יש לי על הקו את מר טוני המנכ"ל של חברת הבנייה הוא רוצה שאני אקבע לכם ארוחת ערב..מה לעשות?"
אני: (נאנחתי) תעבירי לי אותו
(היא מעבירה)
אני: כן מר טוני
טוני: שלום גברת כץ מה שלומך?
אני: בסדר גמור, איך אתה?
טוני: טוב, זוכרת שקבענו לאכול ביחד ארוחת ערב?
אני: כן, באמת קבענו
טוני: מעולה. אז אני סוגר מקום לשניים במסעדה האהובה עליי
אני: למה שניים?
טוני: כי אני ואת נאכל
אני: מר טוני נראה לי שלא הבנת שאני בזוגיות ואם אתה רוצה להיפגש איתי אז בן זוגי צריך להצטרף אלינו
טוני: ואיך הוא קשור לחברה?
אני: הוא קשור אליי אז הוא קשור לחברה
טוני: אין בעיה אני רושם מקום לשלוש
אני: מצויין.
טוני : המזכירה שלך תעביר לך את המקום ואת השעה
אני: אין בעיה תודה וביי
טוני: להתראות.השיחה התנתקה וגלגלתי עיניים חתיכת קרצייה אין שכל אין דאגות.
קיבלתי שיחה מדניאל
הגבר שלי
אני: הלו
הגבר שלי: איפה את?
אני: עובדת..
הגבר שלי: איפה את עובדת? הלכת למשרדים?
אני: לא אני בגג
הגבר שלי: אני בא
אני: דניאל אין לך איך לעלות כי יש קוד כניסה
הגבר שלי: אז תגידי לי מה הוא
אני: דני, אני יורדת למטבח עכשיו ניפגש שםניתקתי את השיחה קמתי מהספה וירדתי למטבח.
כבר בכניסה למטבח דניאל חיכה לי עם פרצוף עצבני נאנחתי ואמרתי "מה קרה?" הוא אמר "למה את לא מסכימה לי לעלות לגג?" אמרתי "כי זה המקום היחידי שבו אני נמצאת לבד ואני מסוגלת להתרכז" הוא אמר "אני מפריע לך? כי אם כן אני יכול ללכת" אמרתי "לא דניאל אתה לא מפריע לי, פשוט אני עדיין לא מרגישה מוכנה לעלות אותך לשם .." הוא נאנח, משך אותי אליו וחיבק אותי, אני חיבקתי אותו חזק והצמדתי אותו אליי ואמרתי "אל תעזוב אותי בחיים טוב?" הוא אמר "אני בחיים לא יעזוב את המשפחה שלי, את האישה שלי" הוא נישק אותי והרגשתי את הדמעות זולגות לי מהעיניים.היי!❤
אני יודעת שנעלמתי למלא זמן, הייתה לי תקופה עמוסה אבל הפעם חזרתי ואני אנסה לעלות לפחות 2 פרקים בשבוע כדי לא לאבד אותכן.
אוהבת מלא❤
YOU ARE READING
My Woman-האישה שלי
عاطفيةעולם תחתון זה עולם מאוד קשה וכבד. מה יקרה כשליה תיהיה חייבת להתחתן עם דניאל סמית', הבן של בוב סמית' ראש המאפייה הגדולה ביותר בעולם התחתון? אפשר לסלוח על רצח? אפשר לסלוח ולשכוח הכל רק בגלל אהבה?