דניאל

460 20 7
                                    

כשליה אמרה לי שאני דומה לאבא שלי זאת הדקירה הכי חזקה שיכלתי לקבל ממנה כל כך כאב לי שלא יכלתי לנשום.
ידעתי שאם אני לא אלך עכשיו אני אפגע בה ואז היא תיהיה בבעיה ואני לא אצליח לשלוט על עצמי.
הסתובבתי והלכתי וראיתי במבט שלה שהיא הבינה שהיא הגזימה ירדתי לחדר שלי ושל ליה התקלחתי התלבשתי בטרנינג ופוטר שחור שמחתי על עצמי כובע גרב שחור ויצאתי מהבית בטריקת דלת נכנסתי לאוטו וראיתי את ליה ואדל בגג רואות את מקור הרעש ראיתי על הפנים של ליה את הדמעות שלה אני לא אוהב לראות אותה בוכה אבל הייתי עצבני מידי כדי לעלות אליה בחזרה נסעתי במהירות לכיוון המועדון.

ברגע שהגעתי למועדון יצאתי מהמכונית ונכנסתי ישר לקומת הויאייפי.

לקחתי את הבקבוק והתחלתי לשתות התקרבה אליי איזו אישה עם מינימום בד טוב אישה היא לא היא זונה היא התיישבה עליי והתחילה לנשק לי את הצוואר.

הדבר היחידי שעלה לי לראש זאת ליה ומה שעשינו שעה לפני איך היא זאת שנישקה את הצוואר שלי בזמן שרכבה עליי חיוך עלה לי לפנים והזונה לוחשת לי לאוזן ״אהבת?״ וליקקה אותו התעוות לי הפרצוף למבט מגעיל ואמרתי ״לא אהבתי אפילו הוטרדתי״ היא הסתכלה עליי בשוק ואמרתי לה ״רדי ממני לפני שאני שובר לך את הפרצוף״ היא ירדה מהר.

קמתי מהספה אחרי שסיימתי בקבוק לא היה לי את הכוחות ללכת אפילו מרוב שהייתי פגוע מליה. האישה היחידה שהצליחה לפגוע בי זאת האישה שלי האישה שאני אוהב יותר מידי.
ירדתי בנדנוד למטה ויצאתי לכיוון הרכב שלי נכנסתי אליו ונסעתי מחוץ לעיר לאישה היחידה שמבינה אותי כבר תקופה.

הגעתי לבית שקניתי לה שיהיה לה לבית מסתור דפקתי בדלת לא היה מענה קצת נלחצתי יכול להיות שגילו אותה? תקתקתי עוד פעם הפעם בצורה חזקה יותר אחרי שתי דקות אני שמעתי את הדלת נפתחת וראיתי אותה חייכתי אליה נכנסתי לבית וחיבקתי אותה, את האישה שהכי דומה לליה, לזאת שהביאה אותה לחיים האלה, חיבקתי את גלית.

אני התיישבתי על האי במטבח ואמרה ״קפה?״ הנהנתי היא הסתובבה בחיוך והתחילה להכין.
היא הביאה לי אותו התיישבה מולי ואמרה ״איך הבנות שלי?״ נאנחתי ואמרתי לה ״את לא מבינה אפילו איך למי גדלה, היא הפכה להיות ילדה גדולה ואחראית, המורים שלה בבית ספר מרוצים ממנה והכריזו עליה כמצטיינת המחזור״ גלית חייכה ואמרה ״זאת הילדה שלי״ הנהנתי בחיוך והיא המשיכה ואמרה ״איך ליה שלי?״ ירד לי החיוך מהפרצוף היא הסתכלה עליי בפרצוף שואל נאנחתי ואמרתי ״היא ממשיכה את המורשת שלך בדרך הכי טובה שיש אני יודע שלא הייתי אצלך הרבה זמן אז אני אספר לך הכל מההתחלה. אני והיא חזרנו להיות ביחד, היא מחזיקה את העסקים בצורה הכי חזקה ומראה לכולם מי זאת ליה כץ, היא עדיין נוטרת אליי טינה על זה שאני הרגתי אותך..״ היא התחילה לצחוק ואמרה ״הילדה הזאת היא המיני מי שלי״ צחקתי איתה בהסכמה והמשכתי ״היא אמרה שהאכזריות שלי דומה מאוד לאכזריות של אבא שלי. גלית היא השוותה אותי לאבא שלי״ היא הסתכלה עליי בהלם ואחרי דקה נרגעה קמה מהכיסא שלה התיישבה לידי ואמרה ״דניאל יקירי תבין, ליה היא ילדה חמומת מוח היא לא שולטת על הפה שלה כשהיא עצבנית, היא יכולה להגיד שטויות ברגע של כעס ואז כשהיא נרגעת היא מבינה את גודל המשמעות של המילים שהיא אמרה, אל תיקח את זה ללב, תן לה ולך זמן להירגע ותדברו על זה מחר בבוקר אל תיתן לכעס לשלוט עליך כי אתה תהרוס את הזוגיות הזאת ואתם רק בהתחלה לא הספקתם לחוות אהבה אמיתית ארוכת שנים״ היא שמה את היד שלה על הלחי שלי ואני הרגשתי חום אימהי אחרי הרבה זמן שהיה לי חסר אני מתגעגע לאמא שלי כל כך וגלית היא נותנת לי הרגשה שיש לי מישהי שאני יכול לבוא ולפרוק אצלה בלי שהיא תשפוט אותי או שתיקח את הצד האחר שהוא במקרה הבת שלה.

קמתי אליה וחיבקתי אותה היא החזירה לי חיבוק ואמרה ״תלך אליה תישכב לידה ותחבק אותה אבל אל תדבר רק מחר בבוקר תדבר איתה ותעשה לי טובה תצלם לי את הבנות אני התגעגעתי אליהם כל כך״ אמרתי לה ״אין בעיה גלית, תודה שייעצת לי״ היא חייכה חיבקה אותי עוד פעם והלכתי.

כשהגעתי הביתה עליתי ישר לחדר שלי ושל ליה היא ישנה שם עם דמעות יבשות על הלחיים והנשימה שלה הייתה רועדת והבנתי שהיא נרדמה כשהיא בכתה. האישה שלי בכתה מאוד כואב לי על זה שלא הייתי פה כשהיא בכתה אני אוהבת אותה עד רמה שכואב לי כל הגוף הורדתי את הבגדים שלי ונשכבתי לידה כשאני לבוש רק בבוקסר קירבתי אותה אליי הכי צמוד שיש ואמרתי בלחש ״אני מצטער שאת בכית ככה ואני לא הייתי פה כדי לנגב לך אותם אני אוהב אותך כל כך״ נישקתי לה את השיער ונרדמתי בשלווה.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 18, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Woman-האישה שליWhere stories live. Discover now