נכנסתי בבוקר למשרד, הרגשתי ממש רע.
היו לי כאבי ראש נוראיים ועברה בי צמרמורת לא נעימה בגוף. קראתי למזכירה שלי ואמרתי ״את יכולה להכין לי כוס תה עם לימון וכפית סוכר?״ היא הנהנה ואמרה ״ בוס את חיוורת מאוד, את חולה? כי אם כן אני מבטלת לך עכשיו הכל להיום ותנוחי״ אמרתי ״הכל טוב זאת רק מיגרנה תביאי לי את התה״ היא יצאה מהמשרד
אני פתחתי את המחשב והתחלתי לעבוד ולחפש כמה שיותר מידע על הטוני הזה או איך שלא קןראים לו.אחרי ששתיתי 3 כוסות תה אני עדיין הרגשתי רע אז קיפלתי הכל קראתי למזכירה ואמרתי לה ״אני הולכת הביתה אם מישהו מחפש אותי שיחכה למחר כשאני יבוא אני אטפל בהכל״ היא אמרה ״סגור בוס, תרגישי טוב״ הנהנתי לקחתי את הלפטופ שלי ואת התיק עבודה שלי ויצאתי מהמשרד.
עברתי דרך המשרד של אדל, תיקתקי היא צעקה ״פתוח״ נכנסתי ואמרתי ״אחות אני הכל הביתה אני לא מרגישה טוב״ היא ישר קמה לכיווני ושמה לי יד על המצל כדי לבדוק את החום היא אמרה ״ליה את קודחת למה לא אמרת לי עד עכשיו״ אמרתי ״אדל הכל טוב אני אלך הביתה יאכל ויעלה לישון״ היא אמרה ״בסדר אבל תעדכני אותי״ הנהנתי היא נישקה ללחי שלי ואני יצאתי מהמשרד נכנסתי לאוטו שלי ונסעתי הביתה.
כשנכנסתי הביתה כבר רעדתי מקור זרקתי הכל על הרצפה ועליתי לחדר שלי. נכנסתי למקלחת, התפשטתי, והתחלתי להתקלח.
אחרי כמה דק שאני מתחת למים חמים יצאתי כשאני עטופה במגבת לבשתי על עצמי פגימה ארוכה דקה ונכנסתי למיטה. לני בדיוק הגיע הביתה היא צעקה ״ליה?״ אמרתי ״אה לני״ היא אמרה ״למה את בשעה כזאת בבית״ היא נכנסה לחדר שלי וכשראתה אותי היא נלחצה ואמרה ״ליה מה קרה?״ אמרתי ״הכל טוב סתם התקררתי זה יעבור לי״ היא אמרה ״ליה את קודחת אכלת משהו ?״ הנדתי לשלילה והיא אמרה ״אני יורדת להכין לך משהו לאכול, את אוכלת ואז שותה כדור טוב?״ הנהנתי כי לא היה לי כוחות להתווכח איתה היא נישקה לקודקוד ראשי ויצאה מהחדר שלי.קמתי מקול שמעיר אותי ״ליה קומי תאכלי את זה ואז תעלי לישון״ אני התרוממתי לקחתי את המגש וראיתי שיש לי שם מרק עוף עם אטריות ובצד צלחת של קציצות עם אורז חייכתי ואמרתי ״לני אני לא יסיים את זה״ היא אמרה ״את מסיימת את זה אחרת זה יהיה על הראש שלך״ צחקקתי ואמרתי ״טוב״ והתחלתי לאכול בזמן שלני שוכבת לידי משגיחה עליי.
אחרי שסיימתי לאכול שתיתי את הכדור שלני הביאה לי, היא לקחה את המגש ממני וכיסתה אותי בשמיכה ואני ישר נרדמתי.
אחרי כמה שעות שאני ישנה התעוררתי עם כאבי ראש ועיניים אדומות קמתי מהמיטה כשאני מתנדנדת מצד לצד אלוקים יעזור לי מה עובר עליי היום. ירדתי למטה בקושי רב וראיתי את לוקה ודניאל יושבים בסלון עם לני ואדל כשהם ראו אותי יורדת לוקה אמר ״ליה מה קורה איך את?״ באתי להוציא קול אבל ראיתי שחור ונחתתי על הרצפה.
קמתי מצפצוף מכשירים פתחתי את העיניים וראיתי שאני בבית חולים לבושה בבגדים של הבית חולים ודניאל ישב לידי כשהוא רדום והיד שלו אוחזת ביד שלי. ליטפתי את הראש שלו הוא קם וישר אמר ״קטנה שלי איך הלחצת אותי״ הוא נישק אותי ואני אמרתי ״הכל טוב דני אני בסדר עכשיו. רק תגיד מה קרה לי איך הגעתי לכאן?״ הוא נאנח ואמר ״היה עלייך עומס כבד אז הגוף שלך הגיב לזה איך שהוא הגיב והתמוטטת״ נאנחתי והוא המשיך ואמר ״זה לא הולך להימשך ככה יותר״ אמרתי ״מה יש?״ הוא אמר ״אני ארצח את אבא שלי״ ישר נלחצתי לאמרתי ״דני לא״ הוא אמר ״תסתכלי מה הוא גרם לך לעבור זה משגע אותי לחשוב שהאישה שלי מתמוטטת לי מול העיניים כי היא מנסה להציל את העסק של אמא שלה והיא נלחמת במלחמות שלא שלה״ אמרתי ״דני אתה לא הולך להיות רוצח אב״ הוא אמר ״אני כבר רוצח אין לך דרך לשנות את זה״ אמרתי ״אתה לא הולך לרצוח את אבא שלך נקודה״ הוא אמר ״למה את מגנה עליו הוא זה שנתן לי את ההוראה לרצוח את אמא שלך״ כאן קיבלתי בום בלב המכשיר של הלב נתן צפצוף שהלב שלי הגיע לדופק גבוה ודניאל ישר שמע את זה ואמר ״ליה אני מצטער אני לא שלטתי בעצמי ״ אמרתי ״דניאל אל תעשה את זה״ הוא נאנח ואמר ״אני לא מבטיח כלום קטנה שלי״ הוא נישק לראשי ויצא מהחדר אחריו נכנסו לני, אדל ולוקה הם חיבקו אותי ולוקה אמר ״עוד פעם אחת את עושה לנו קטע כזה אני אישית רוצח אותך״ צחקתי ואמרתי ״לא מבטיחה כלום״ לני שאלה ״מה יש לדניאל הוא יצא מפה עצבני?״ אמרתי ״מתישהו הוא לא עצבני?״ הם צחקו והמשכתי ״יעבור לו. מתי אני משתחררת?״ לוקה יצא לבדוק ואחרי כמה דק הוא הגיע ואמר ״בואי הביתה גיסתי״ אדל הסמיקה והכניסה אותי לשירותים כדי להלביש אותי.
אחרי שיצאתי לבושה עם סט טרנינג ונעלי ספורט אני, לני,לוקה ואדל יצאנו מבית החולים וראיתי את דניאל נשען על האוטו שלו ומעשן ברגע שהוא ראה אותי הוא כיבה את הסיגריה התקדם אליי לקח את היד שלי וליווה אותי לאוטו שלו.
התחלנו בנסיעה אני והוא באוטו שלו ולני ואדל נסעו עם לוקה הוא הסתכל עליי כל שנייה ואז לקח את היד שלי ונישק אותה הוא אמר ״אני לא רוצה לריב איתך קשה לי כשאנחנו ככה״ השפלתי מבט ואמרתי ״אני יודעת ״ הוא הרים את המבט שלי ואמר ״מתי את יוצאת מכל העסק הזה?״ נאנחתי ואמרתי ״כשלני תיהיה בת 18״ הוא אמר ״נשאר לה עוד כמה חודשים תני לה להשתפשף קצת״ אמרתי ״דני אבא שלך לוחץ לנו על הווריד, המפגר הזה מה חברת בנייה משגע לי את השכל ונראה לך אני אתן ללני להילחם במלחמות במאפייה של אבא שלך כשהיא עדיין קטנה?״ הוא נאנח ואמר ״אני אדבר עם אבא שלי נראה מה אנחנו עושים ״ הנהנתי הוא הסתכל עליי נישק אותי מהר ואז החזיר את המבט לכביש ואמר ״אני אוהב אותך אישה שלי״ הלב שלי החסיר פעימה חייכתי חיוך גדול ואמרתי ״גם אני אוהבת אותך דני״ הוא חייך את החיוך האמיתי שלו, החיוך שהוא מראה רק לי, רק לי הוא מראה את הצד הזה בו , והשלוש מילים הטלה ׳אני אוהב אותך׳ אלה מילים שהוא לא אומר לי אותם הרבה אבל כל פעם שהוא אומר לי אותם אני מרגישה חיה , אני מרגישה שיש לי על מי לסמוך, אני מרגישה שהוא הגבר ששומר עליי ושיש לי על מי להישען דניאל הוא המתנה שלי אחרי כל מה שאני עברתי בחיים האלה גם כשקשה לי דניאל שם.
YOU ARE READING
My Woman-האישה שלי
Romanceעולם תחתון זה עולם מאוד קשה וכבד. מה יקרה כשליה תיהיה חייבת להתחתן עם דניאל סמית', הבן של בוב סמית' ראש המאפייה הגדולה ביותר בעולם התחתון? אפשר לסלוח על רצח? אפשר לסלוח ולשכוח הכל רק בגלל אהבה?