ליה

1.3K 44 5
                                    

קמתי בבוקר בידיעה שאני הולכת לראות היום את המשפחה שלי קפצתי מהמיטה נכנסתי להתקלח יצאתי והתלבשתי ככה

ירדתי מהר למשרד של דניאל נכנסתי וראיתי אותו יושב עם לוקה אמרתי לו "נו הולכים?" הוא אמר "ליה יפה שלי את יודעת כשהדלת סגורה אז זה סוג של רמז שצריך לדפוק בדלת" אמרתי "נו דניאל בוא כבר" לוקה אומר לי "בוקר טוב" אני לא עניתי לו ולא מתכוונת חתיכת חמור מז...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ירדתי מהר למשרד של דניאל נכנסתי וראיתי אותו יושב עם לוקה אמרתי לו "נו הולכים?" הוא אמר "ליה יפה שלי את יודעת כשהדלת סגורה אז זה סוג של רמז שצריך לדפוק בדלת" אמרתי "נו דניאל בוא כבר" לוקה אומר לי "בוקר טוב" אני לא עניתי לו ולא מתכוונת חתיכת חמור מזדיין בגד באדל החי בסרט לקחתי את היד של דניאל ומשכתי אותו או יותר נכון ניסיתי הוא צחק וקם מהכיסא לקח את הטלפון, הקופסת סיגריות שלו ומשקפי שמש ירדנו למטה הוא לקח את המפתחות של הרכב שלו הפורשה ג'יפ נכנסנו אליו ונסענו.

הגענו לבית שלי עלינו במעלית שמתי לב שניאל מסתכל עליי יותר מידי הסתכלתי עליו בחזרה הוא התקרב אליי אבל בדיוק לפני שהוא עשה משהו המעלית נפתחה יצאנו ממנה תקתקתי בדלת ואבא שלי פתח את הדלת הוא ראה אותי ואת דניאל והיה בהלם הוא אמר "ליה? מה את עושה פה? איפה היית עד עכשיו? למה את עם האיש הזה" אמרתי "שלום גם לך אבא איפה אמא?" הוא אמר "בואו כנסו" חיפשתי את אמא שלי ומצאתי אותה במטבח חיבקתי אותה והיא לא חעבקה אותי בחזרה אמרתי לה "אמא למה את ככה מרוחקת ממני" היא אמרה "אני חייבת לספר לך משהו" הנהנתי ואבא שלי אמר "בואו לסלון נשב שם" הלכנו לשם והתיישבנו על הספה דניאל התיישב לידי וההורים שלי מולנו אבא שלי אמר "ליה קודם כל אני רוצה שתדעי שאת תמיד תיהיי חשובה לנו אבל אנחנו חושבים שהגיע הזמן לספר לך את האמת ואז את משוחררת מאיתנו" הייתי מבולבלת לא הבנתי מה הקשר משוחררת ומה אני צריכה לדעת אמרתי "מה קרה?" אמא שלי אמרה "לפני 21 שנה גיליתי שאני לא יכולה להיכנס להיריון אז אחרי כמה חודשים החלטתי עם אבא שלך לאמץ ילדה קטנה אז אחרי חצי שנה הלכנו לבית אומנה וראיתי שם אותך הסבירו לנו שאמא שלך הייתה במצב כלכלי יותר מידי קשה ושהיא לא יכלה לגדל אותך אז היא שלחה אותך לבית האומנה כדי שיהיה לך עתיד וקוראים לך ליה, את יהודייה להורים יהודיים לאבא ואמא שלך קוראים אבי וגלית, והוחלט בבית האומנה וגם אצלי ואצל אבא שלך לספר לך הכל בגיל 20 כדי שתיהיי חופשייה ללכת לחפש את ההורים שלך, את לא חייבת לנו כלום אנחנו רק רוצים שתדעי שאנחנו מאוד אוהבים אותך" אני לא ידעתי מה להגיד רק בכיתי דניאל היה בהלם אמרתי "למה אתם אומרים לי את זה עכשיו?" אבא שלי אמר "כי אנחנו עוברים מדינה...אנחנו עוברים לגור באוסטריה אני ואמא קיבלנו שם משרת עבודה משתלמת מאוד, והחלטנו לספר לך את זה כדי שתחליטי או שתבואי איתנו או שתלכי לחפש את המשפחה האמיתית שלך ותיחיי איתך כי מגיע לך" אמרתי "אני לא יכולה לעזוב עם כמה שאני אוהבת אותכם והבאתם לי חיים ועולם ומלואו אני לא יכולה לעזוב את המדינה שלי, יש לי פה בן זוג, ומשפחה אמיתית שאני חייבת למצוא" אמא שלי התחילה לבכות וחיבקה אותי אני אמרתי "אני יבוא לבקר" הן הנהנו חיבקתי אותם והודתי להם הרבה פעמים אני ודניאל יצאנו מהבית נכנסנו למכונית ונסענו הביתה.

הגענו הביתה עליתי מהר לחדר שלי סגרתי את הדלת נכנסתי למיטה וחשבתי על הכל דניאל נכנס נשכב לידי חיבק אותי ואמר "את בסדר?" אמרתי "אני חייבת למצוא את המשפחה שלי דניאל" הוא אמר "אל תדאגי נמצא אותם" הוא נישק את ראשי ונרדמנו.

קמתי מליטופים בפרצוף פתחתי את העיניים וראיתי את דניאל חייכתי אליו והוא אליי הוא אמר "יש לי את הפרטים של המשפחה שלך" אמרתי "נו מה הם?" הוא אמר "אוקיי אז ככה, להורים שלך קוראים אבי וגלית כץ, האבא נפטר לפני שלוש שנים מסרטן, האמא בת 46 עובדת בתור מנכ"לית בחברת עסקים זאת חברה שעוסקת שכל העולם משהו של מתכות יקרות, יש לך אחות קטנה ששמה לני היא בת 12 וזהו" אמרתי "אני רוצה להכיר אותם אתה אולי גילית איפה הם גרים?" הוא אמר "הם דווקא פה בסביבה, הם גרים במיאמי אבל בצד השני איפה שהבניינים הגבוהים" אמרתי "אוקיי אני רוצה ללכת אליהם" הוא אמר "לא עכשיו יפה שלי כבר מאוחר בשביל ללכת להפתיע ולהגיד היי אני הבת האבודה" אמרתי "מצחיק אתה היום " הוא אמר "להגיד לך משהו?" אמרתי "מה?" הוא אמר "קמת על הצד המצחיק היום" אמרתי "למה?" הוא אמר  "כבר יום שלם לא נתת לי נשיקה" אמרתי "אז נמשיך לעוד יום" הוא אמר "ממש לא" הוא נישק אותי ונשכב מעליי.

My Woman-האישה שליWhere stories live. Discover now