אחרי שליה הלכה הרגשתי כעס וחוסר של משהו היא הלכה בגללי ואני לא יכלתי לעצור אותה כי היא צודקת.
רצחתי את אמא שלה הייתי חייב לעשות את זה אחרת המאפייה לא הייתה עוברת אליי.
לאמא של ליה הייתה השפעה גדולה על המאפייה ליה לא יודעת אבל אמא שלה בעצמה הייתה חלק מהמאפייה שלנו, היא הייתה גרושתו של דוד שלי, אח של אבא שלי וכמובן שחלק מהחלק של דוד שלי הלך אליה אז הייתי חייב לרצוח אותה שהכל יהיה שלנו.
אבל גילינו על הצוואה של גלית, כתוב שם שהכל הולך לליה והיא גם כן חלק מהמאפייה למרות שבסופו של דבר היא הייתה אמורה להיות חלק ממנה בגללי אבל עכשיו יש לה שם חלק גדול.
היא יכולה לעשות מבצעים, להגיע לפגישות, לבוא לנשפים ממש להיות חלק מזה, היא לא יודעת את זה, ואני מקווה שהיא גם לא תדע אחרת אין מזה דרך חזרה..
היא תהפוך להיות רוצחת בעצמה.השעה הייתה 10 בלילה החלטתי לצאת למועדון לסדר את הראש התלבשתי ככה
יצאתי מהבית ונכנסתי לאוטו.
הגעתי למועדון ישר עלה לי הריח של האלכוהול לאף וזה עשה לי חשק לשתות את כל הבר נכנסתי מאחורי הבר ולקחתי לי בקבוק של ואן גוך עליתי לקומה למעלה התיישבתי באיזה שולחן והתחלתי לשתות.
אחרי איזה כמה שעות יצאתי משם חצי פיכח וחצי שפוך נכנסתי לאוטו עם איזו בחורה שתפסתי לי פה ונסענו הביתה.נ.מ ליה
ישבתי בסלון השעה הייתה 4 לפנות בוקר לא הצלחתי להירדם ראיתי טלוויזיה איזו סדרה שהייתה מוקרנת, אדל ולני ישנות ביחד כי לני בכתה כל הלילה התחלתי לבכות בשקט כדי שהן לא יתעוררו למרות שאני רוצה לצרוח כל כך חזק שהמיתרים שלי יצאו אבל שתקתי אני יודעת שאני לא יכולה להישבר במיוחד לא ליד לני.
אחרי כמה דקות שמעתי צפצוף של אוטו התעלמתי ואז המשכתי לשמוע עוד פעם, ועוד פעם, ועוד פעם והאחרונה הייתה ממש ארוכה יצאתי מהבית וראיתי את המכונית של דניאל גלגלתי עיניים הוא יצא מהרכב אבל אני חזרתי הביתה ונעלתי את הדלת הוא התחיל לתקתק בדלת ולא הפסיק פתחתי את הדלת יצאתי החוצה אליו ואמרתי "מה אתה רוצה?" הוא אמר "אותך" נשארתי אדישה למרות שמבפנים אני רותחת מעצבים אמרתי "דניאל לך" הוא אמר "לא רוצה" אמרתי "בלי רצון פשוט לקחת את הרגליים ולהתחיל לצעוד לאוטו" הוא אמר '"ליה אני מצטער כל כך את לא יודעת כמה שקשה לי" אמרתי "אתה חושב שלי לא קשה?, אתה חושב שהיה לי קל לשמוע שהגבר שלי רצח את אמא שלי?, אתה חושב שרק לך כואב?!" הוא השפיל את המבט נאנחתי ואמרתי "דניאל לך הביתה, אני ואתה גמרנו תמשיך בחיים שלך לך תמשיך לזיין בנות לא מעניין אותי רק צא לי מהחיים אתה עושה לי רק רע" נכנסתי הביתה ושמעתי משהו נשבר מבחוץ הסתכלתי מהחלון וראיתי עציץ פרחים שבור ואת דניאל נוסע חזרתי לספה ונרדמתי.קמתי בבוקר בשעה 10 קיבלתי שיחת טלפון זה היה מהעורך דין של אמא שלי הוא ביקש שאני יבוא למשרד שלו כמובן התכוננתי והתלבשתי ככה
יצאתי לאוטו ונסעתי לכתובת שהוא נתן לי.
כשנכנסתי למשרד שלו ראיתי את אבא של דניאל, את דניאל , את לוקה ועוד מישהו מבוגר ואת העורך דין של אמא שלי עצרתי בדלת ואמרתי "אתה באמצע פגישה?.." הוא אמר "לא גברת כץ כנסי" נכנסתי התיישבתי בכיסא שליד העורך דין ככה שיצא שאני מול דניאל הוא לא הוריד ממני את העיניים שלו אבל התעלמתי ממנו ומקיומו העורך דין התחיל ואמר "אז ככה, עכשיו שכולם כאן אני אפתח את הצוואה של גלית כץ ונראה מי מקבל מה" אמרתי "רגע אבל מה הם קשורים אלינו" העורך דין אמר "כשאבא שלך נכנס לחובות אצל משפחת סמית אז אמא שלך התחתנה עם אח של בוב ששמו אדי, אמא שלך קיבלה חלק גדול במאפייה שהוא 40%, אמא שלך בחרה להעביר אותם אלייך ואת כל הרכוש שלה אלייך עד שלני תיהיה בת 18 וככה החלק שלה יהיה אצלה אבל בינתיים הוא יהיה שלך" אמרתי "אוקי ויש לי שאלה" הסתכלתי על אדי ואמרתי "אמא שלי עדיין נשואה לך?" הוא אמר "לא, היא התגרשה ממני" אמרתי "עשתה בשכל" בוב ואדי הסתכלו עליי בעצבים ולוקה ניסה לא לצחוק העורך דין אמר "אז ככה ליה כץ אמא שלך הורישה לך הכל כמו שאמרתי וללני היא הורישה 35% מהחברה של המתכות היקרות" אמרתי "אז לא הבנתי מה הם עושים פה?" בוב אמר "את תעבירי לנו את ה40% של המאפייה" הסתכלתי עליו הרמתי גבה ואמרתי "ממש לא" אדי אמר "מה זה לא? את חייבת אחרת זה יגמר ברע" קמתי מהכיסא נשענתי על השולחן ואמרתי "ממש לא מעבירה לכם את האחוזים של אמא שלי, הם יהיו שלי ואני ימשיך את מה שאמא שלי עשתה" לוקה אמר "ליה את משחקת באש" צחקתי ואמרתי "אני האש בעצמה תיזהרו" יצאתי מהחדר דניאל רץ אחרי עצר אותי ואמר "ליה אל תעשי את זה, זה יגמר ברע" אמרתי לו "רע יותר ממה שעשית לי לא יכול להיות" הוא אמר "תעבירי את האחוזים אליי ככה יהיה לי כוח נגד אבא שלי" אמרתי "האחוזים נשארים אצלי, אני יפתח מלחמה נגד אבא שלך" הוא אמר "אל תעשי את זה" אמרתי "אתם כולכם הולכים לראות ליה אחרת לגמרי" הסתובבתי והלכתי משם.
הגעתי הביתה ראיתי את אדל בסלון אמרתי "איפה לני?" היא אמרה "אצל השכנים היא עם הילדה שלהם" הנהנתי היא אמרה "איפה היית?" אמרתי "אצל העורך דין של אמא שלי" היא אמרה "מה קרה?" נאנחתי והתחלתי לספר לה הכל.
היא אמרה "את לא הולכת להעביר להם שום דבר את מתייצבת מולם ונלחמת בהם" אמרתי "אני חייבת אותך איתי אדל" היא אמרה "אני איתך בזה את לא לבד" חיבקתי אותה והיא אותי ועלינו לישון.
YOU ARE READING
My Woman-האישה שלי
Romanceעולם תחתון זה עולם מאוד קשה וכבד. מה יקרה כשליה תיהיה חייבת להתחתן עם דניאל סמית', הבן של בוב סמית' ראש המאפייה הגדולה ביותר בעולם התחתון? אפשר לסלוח על רצח? אפשר לסלוח ולשכוח הכל רק בגלל אהבה?