אדל+לוקה

1.4K 55 9
                                    

~כעבור שבוע~
קמתי בבוקר והיו לי כאבי ראש נוראיים לא הצלחתי לזוז קמתי בכוח מהמיטה והתחלתי לראות שחור אבל מהר התאפסתי על עצמי שטפתי פנים היה לי קשה ללכת יצאתי מהחדר הלכתי לחדר של ליה היא ראתה אותי ואמרה "למה את נראית ככה? את בסדר? מה יש לך? אני דואגת לך.." אני שתקתי ואמרתי לה "בואי נרד לאכול" היא הנהנה לקחה לי את היד ועזרה לי לרדת לאכול.
התיישבנו בשולחן והייתה לי בחילה נוראית וכאבי ראש רק גברו לוקה ודניאל הגיעו שניהם הסתכלו עליי במבט של דאגה אמרתי "אני בסדר" לוקה התיישב לידי בדק לי חום ואמר "קטנה את רותחת" אמרתי "לוקה אני בסדר בואו נאכל ואני ירגיש יותר טוב" הוא אמר "קחי תאכלי את זה" הוא הביא לי חביתה עם סלט ו2 צנימים התחלתי לאכול ואחרי 3 ביסים כבר הרגשתי מזעזע קמתי מהשולחן התקרבתי לסלון ופשוט ראיתי שחור.

קמתי בחדר שלי עם אינפוזיה שמחוברת לי ליד ראיתי את ליה יושבת לידי עם עיניים אדומות ודמעות יבשות על הפנים אמרתי "ליה..מה קרה?" היא אמרה  "אדל אמא אלוקים אני מודה לך, איך את מרגישה?" אמרתי "בסדר מה קרה?" היא אמרה "התמוטטת הגוף שלך סובל" אמרתי "מה זאת אומרת" היא אמרה "הגוף שלך עוד שנייה עבר קריסת מערכות את היית מאוד מאוד חלשה, חוסר שינה, חוסר מים בגוף, הכאבים בראש היו מחוסר מים בגוף..מה עשית לעצמך?" התחלתי לבכות היא התיישבה לידי במיטה וחיבקה אותי אמרתי "כל השבוע הזה הרגשתי רע עם עצמי, לא אהבתי את איך שאני נראית אז הרעבתי את עצמי אני יודעת שלוקה לא אוהב אותי באמת כי אני לא כמו הטעם שלו הוא רוצה בנות שהן לא נראות כמוני, הוא רוצה את הרזות, עם החזה המנותח והתחת המנותח והשפתיים העבות והעיניים הכחולות והשיער הבלונדיני ואלה שלא יעשו לו את המוות וישר יתנו לו את מה שהוא רוצה כי אני לא אתן לו את זה" היא אמרה "הוא עשה לך משהו?" אמרתי "הוא לא עשה כלום וזאת בדיוק הבעיה הוא כל השבוע לא היה איתי לא בא אליי לא דיבר איתי, בלילה פעם אחת ירדתי למטה וראיתי אותו נכנס עם איזו זונה עם בגדים שבאמת טוב שהיא התלבשה הם התנשקו במטבח ועלתה בי בחילה רצתי לשירותים והקאתי לא מאמינה שנתתי לו להתנשק איתי עם החיה הזאת" היא אמרה "טוב יפה שלי תנגבי את הדמעות, אני ארד למטה להגיד שיכינו לך לאכול משהו את חייבת לאכול ולקחת את התרופות שלך אז מה את רוצה?" אמרתי "אני רוצה לאכול מרק חם" היא אמרה "קר לך?" הנהנתי היא הביאה לי עוד שמיכה מהארון וכיסתה אותי היא נישקה לקודקוד ראשי ויצאה מהחדר.

לוקה

אחרי שאדל התעלפה אני התחרפנתי נכנסתי לחדר שלי ושברתי כל דבר שראיתי לא ידעתי מה לעשות איך נתתי לזה לקרות אני יודע שאני פוגע בה כל פעם ועוד כשהיא ראתה אותי עם הבחורה שהבאתי בלילה היא חושבת שאני לא ראיתי אותה אבל ראיתי וזה ישב לי על הלב לא הצלחתי לעשות איתה כלום כל הלילה רק אדל הייתה אצלי במחשבות.
דניאל נכנס ואמר "בוא אליי למשרד" ירדנו למטה ונכנסנו למשרד ליה ישבה שם עצבנית כל כך ברגע שהיא ראתה אותי נכנס היא קמה והורידה לי סטירה אני הייתי בהלם אבל ידעתי שזה מגיע לי לא יכלתי להגיד לה כלום היא התחילה לבכות ואמרה "למה אתה עושה לה את זה? למה אתה גורם לה להרגיש שהיא מכוערת? שאתה לא אוהב אותה? אתה אוהב אותה בכלל?" הרמתי את המבט שלי אליה ואמרתי "אם לא הייתי אוהב אותה ממזמן הייתי משחרר אותה" היא אמרה "אז למה הבאת את הזונה שלך באותו ערב" אני שתקתי לא ידעתי מה להגיד דניאל הסתכל עליי רותח מעצבים ליה המשיכה ואמרה "היא הרגישה מושפלת, הרגישה מזעזע עם עצמה היא הרעיבה את עצמה כדי שאתה תתחיל לאהוב את הגוף שלה אבל אתה? מה אתה עשית כל השבוע הזה? רק גרמת לי להבין טוב יותר שאתה לא שווה אותה אתה חתיכת אפס לוקה אתה חתיכת זבל " היא באה הורידה לי עוד כאפה והתחילה לדחוף אותי דניאל בא לקח אותה ויצא איתה מהחדר אני התיישבתי בכיסא ובעטתי בשולחן זכוכית שהיה מולי דניאל נכנס עצבני התיישב בכיסא שלו ואמר "תגיד לי אתה ילד קטן?! ככה מתנהגים לאישה?! מה אתה בלי חינוך?" אמרתי "דניאל אני יודע אני התנהגתי חרא, לא מגיע לי אותה אבל אני אוהב אותה כל כך שזה כואב לי וכשהיא לא התייחסה אליי כל השבוע רציתי רק לברוח מהכאב הזה שהיא לא איתי אז הבאתי זונה הביתה אחרי מועדון אני יודע שאדל ראתה אותנו והיא לא יצאה לי מהראש כל הלילה אבל לא ידעתי שהיא מאז מרעיבה את עצמה היא האישה הכי יפה שראיתי בחיים שלי ואני לא רוצה לאבד אותה" דניאל אמר לי "ראית איך היא רזתה?" הנהנתי והשפלתי את המבט שלי הוא נאנח ואמר "לך תראה לה כמה אתה אוהב אותה" הנהנתי קמתי והלכתי לחדר של אדל באתי להיכנס ושמעתי אותה מדברת עם ליה "אחותי אני אוהבת אותו כל כך אבל אני לא יכולה להיות איתו אני לא רוצה להיות איתו הוא רק פוגע בי כל הזמן הוא רק גורם לי להרגיש רע עם עצמי ואני שונאת אותו בגלל זה" היא התחילה לבכות וזה שבר אותי הלכתי לחדר שלי והתחלתי לשתות כמו משוגע שברתי את הבקבוק אחרי שסיימתי אותו ונחתתי על המיטה והבנתי שאני צריך להילחם עליה, אני צריך להילחם על האישה שלי.

My Woman-האישה שליWhere stories live. Discover now