לקראת הערב קיבלתי הודעה משלו של כתובת אז קמתי להתארגן.
התלבשתיהתאפרתי בקטנה, התבשמתי, לקחתי את התיק צד שלי שמתי בו אודם בצבע ניוד, מסקרה, מפתחות של האוטו והטלפון, שמתי לי מאחורי הגב את הנשק שלי המזוודה שלי הייתה מוכנה כבר, ישר משם אני עולה על מטוס בחזרה הביתה, לקחתי את המזוודה וירדתי לחנייה של המלון.
אחרי שהגעתי לכתובת ששלו שלחה לי, הגעתי למסעדה דיי מפוארת אמרתי למארחת "אני מוזמנת של אזולאי" היא הנהנה לקחה אותי לשולחן וראיתי שם את הבנות יושבות התיישבתי בירכתי אותן "היי מה קורה?" הן חייכו ואמרו "בסדר" חייכתי מור אמרה "תזמינו לאכול, נאכל ואז נדבר עסקים" הנהנו והבטתי בתפריט.
אחרי שאכלנו, הזמנו משהו חם לשתות ומור אמרה "אני יכולה לשאול אותך משהו ליה?" הנהנתי והוא המשיכה ואמרה "את עדיין אוהבת את דניאל?" אני שתקתי ולא בגלל שלא היה לי מה לומר אלא בגלל שלא רציתי להתוודות באהבה שלי אליו כי התשובה היא חד משמעית כן אני עדיין אוהבת את דניאל מיי אמרה "טוב הבנו את התשובה הכל בסדר זה נורמלי לחלוטין" חייכתי אליה חיוך קטן והיא החזירה לי.
שלו הוציאה את החוזה ואמרה "אנחנו ניהיה הגב שלך ליה, בעוד כמה חודשים אנחנו נבוא אלייך לארצות הברית נשב ונתכנן את התוכנית אבל אני רוצה להגיד לך משהו" אמרתי "אני לא הולכת להחזיר להם את האחוזים שלו" היא אמרה "מה פתאום להחזיר חד משמעית לא! אני בכלל מדברת על משהו אחר" עשיתי פרצוף לא מבין היא נאנחה ואמרה "אני יודעת שזה קשה וזה נראה לא אפשרי בכלל אבל תנסי לסלוח לדניאל " התעצבנתי ואמרתי "אני לא הולכת לסלוח לו שלו הוא רצח את אמא שלי, אין לזה סליחה" היא אמרה "הוא מצטער על זה ולפי מה שאת אומרת הוא עשה את זה בכפייה" אמרתי "הוא רצח את אמא שלי כדי שאבא שלו יסמוך עליו! זה נראה לך הגיוני?" היא הנידה בראשה ואמרה "את יודעת מה אל תסלחי לו אבל לפחות תנסי לדבר איתו, אני בטוחה שיש לזה הסבר הגיוני אל תסגרי את האוזניים שלך כדי לא לשמוע ההפך תעשי הכל כדי לדעת את האמת כי לדעתי יש כאן משהו מאחורי כל הדבר הזה" אני שתקתי והנהנתי מור אמרה "בואו נחתום" היא הוציאה עט הביאה לי אני חתמתי וגם הבנות חתמו. קמנו לחצנו ידיים ונפרדנו לשלום.
נכנסתי לשדה תעופה עם השומרים שלי,עלינו כל המטוס, התיישבנו ,חגרנו את עצמנו והתחלנו בטיסה.
הגעתי ב4 לפנות בוקר למיאמי נכנסתי לרכב שלי שאחד מהשומרים הביא לי אותו לשדה ונסעתי הביתה.
שמתי לב שיש רכב שעוקב אחריי, הוא עשה לי אורות ואותת לי לעצור בצד הכנתי את עצמי טוב לרגע שבו יקרה לי משהו רע, עצרתי את האוטו בשוליים ויצאתי מהרכב עם האקדח ביד הדלת נפתחה ודניאל יצא משם באותו רגע כל כך רציתי לירות בו אבל לא יכלתי לפגוע בו כוסעמק הוא התקרב עצבני תוך כדי שהוא סורק אותי זרקתי את הנשק למושב שליד הנהג וסגרתי את הדלת.
דניאל אמר "איפה היית?" אמרתי "בשדה התעופה " הוא אמר "מה עשית בישראל?" אמרתי "הלכתי לבקר חברים קרובים" הוא אמר "תפסיקי לשקר לי ליה אני יודע שהיית עם האחיות אזולאי" אמרתי "אז אם אתה יודע למה אתה שואל?" הוא אמר "דיי כבר ליה דיי אני רוצה לשמוע ממך את האמת לא רק שקרים על גבי שקרים תספרי לי את האמת" אמרתי "דניאל אני לא חייבת לך דין וחשבון " הוא אמר "אני רוצה שנדבר" אמרתי "על מה" הוא אמר " אני רוצה להסביר את הכל" אמרתי "לא עכשיו אני עייפה מאוד " הוא אמר "בואי אליי" אמרתי "התגעגעתי לאחיות שלי אני רוצה הביתה" הוא נאנח ואמר "מחר אני בא אלייך ונדבר על הכל" נאנחתי הנהנתי הוא נישק אותי במפתיע בפה נשיקה קטנה ואמר "לילה טוב קטנה שלי" גלגלתי עיניים נכנסתי לאוטו ונסעתי הביתה.
נכנסתי לבית בשקט השעה הייתה 5 וחצי בבוקר עליתי לחדר ונכנסתי להתקלח, יצאתי מרחתי על עצמי קרמים, התלבשתי
סירקתי את שיערי מרחתי עליו קרם מטפח.
הלכתי לחדר של לני להעיר אותה היא קמה ראתה אותי וקפצה עליי בחיבוק נישקתי אותה בלחי והיא אמרה "מתי חזרת" אמרתי "לפני שעה, יש לך בית ספר קומי" היא אמרה "איך את אוהבת להרוס הכל עם הבית ספר" צחקתי והיא אמרה "ליה..?" אמרתי "אה מאמי?" היא אמרה "אני יכולה ללכת היום לחברה שלי?" אמרתי "מי זאת?" היא אמרה "השכנה שלנו מהבית הקודם" אמרתי "אה כן ברור לכי" היא קפצה עליי בנשיקה וקמה לבית ספר.
עליתי לחדר שלי בחזרה פתחתי את החלון ככה שנכנס קור שאני כל כך אוהבת נשכבתי על המיטה שלי התכסתי בפוך ועליתי לישון.
הרגשתי שאני ישנה על משהו קשה מה נפלתי על הרצפה? פתחתי את העיניים וראיתי את דניאל ישן, אני ישנתי על החזה שלו הסתכלתי עליו וחייכתי לעצמי רציתי להגיד לו לקום וללכת אבל אני רציתי שישאר וישן לידי אז בחרתי שישאר התגעגעתי אליו כל כך.
YOU ARE READING
My Woman-האישה שלי
Romanceעולם תחתון זה עולם מאוד קשה וכבד. מה יקרה כשליה תיהיה חייבת להתחתן עם דניאל סמית', הבן של בוב סמית' ראש המאפייה הגדולה ביותר בעולם התחתון? אפשר לסלוח על רצח? אפשר לסלוח ולשכוח הכל רק בגלל אהבה?